7,50 inclusief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:19 schreef Tumble het volgende:
halo 1(+gratis de halo 2 disc doosje is zoek vandaar deze actie)
Gulden middenweg, 10,- inclusief?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:01 schreef Tumble het volgende:
disc van halo 2 is in perfecte staat (beide discs trouwens)
7.50 vind ik echt te weinig 12,50 incl en we hebben een deal
Ik had een ander rekensommetjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef killermj het volgende:
@Marcara 2 bubbel envelopen van a4 en dan 2 speller erin...8,- is geen gedeelde verzendkosten want dan kom je op 16
Lijkt me beetje veel
Ik heb hier KOTOR in nieuwstaat. Doe maar een bod...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
Iemand nog Kotor 1 ?
Helaas. Ik heb er zelf kortgeleden nog meer voor betaald. Dan blijft hij hier gewoon liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:59 schreef killermj het volgende:
12incl ?
Laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef groggy het volgende:
ik heb een gta SA maar die krijg je niet voor 10e..
heb je de DS hardware ook nog? Werkend en al wil ik je er incl. de spellen 100 euro voor gevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef killermj het volgende:
http://www.emjeej.nl/verkoop
ik zoek en ruil mijn games!!!
xbox360 heeft zijn eigen topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Bealeo het volgende:
Iemand interesse in mijn games ?
[TK] Veel Xbox 360 Accessoires + 8 Games !
Wat is precies het verschil tussen de 2? is er een opvolger? en welke heb jij ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef invine het volgende:
Welke fable?
Misschien moet je de prijs omlaag halen. Mij kan het namelijk een reet roesten of het nieuwstaat is. Het gaat om de disc, en als die werkt vind ik het best.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog altijd Star Wars-Knights Of The Old Republic te koop. Iemand interesse? Nieuwstaat.
Er zijn genoeg mensen die dat wel interesseert daarom meld ik het. Als 15 euro te veel is kun je altijd een tegenbod doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien moet je de prijs omlaag halen. Mij kan het namelijk een reet roesten of het nieuwstaat is. Het gaat om de disc, en als die werkt vind ik het best.
Als ze de games gaan polijsten hoeft ik ze iig niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef invine het volgende:
Voor 15 euro kan ik hem ook bij replay bij wijze van spreken halen, ook in nieuwstaat en zelfs nog gepolijst!
Meeste 2e hands game shops polijsten hun games..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze de games gaan polijsten hoeft ik ze iig niet.
Ik zet je even in de wacht; ik ben in gesprek met BMH. Ik laat het je weten, o.k.?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef killermj het volgende:
Spotless voor 10 incl neem ik hem van je over!!
PM mij je gevens maar
ik ben eruit met BMHquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:02 schreef killermj het volgende:
@Spotless... en ??
iemand?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef Hakkert het volgende:
Net een xbox gekocht en ik zoek Fable lost chapter, Morrowind of andere games die leuk zijn. Ik heb eventueel Burnout takedown te ruil![]()
heb wel interesse in burnout revenge. ruilen tegen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:06 schreef Happietsjakkie het volgende:
Te ruil:
Burntout Revenge
Amped 3
Fable Lost chapters en Ninja Gaiden inmiddels in bezit. Iemand nog morrowind te koop? of te ruil voor Burnout Takedown?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef Hakkert het volgende:
[..]
iemand?
Ninja gaiden lijkt me ook wel een geinig spel
Interesse in BG DA 2.. Wat wil je er voor hebben ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Goedie het volgende:
ik heb een paar xbox 360 games te koop:
Project Gotham Racing 3
Fight Night Round 3
Perfect Dark
Ghost Recon
Condemned
Call of Duty 3
Dead Rising
Gears of War
Pro Evolution Soccer 6
Tevens heb ik nog een paar xbox spellen: Dead or alive ultimate (2 en 3), X-men Legends, Ninja Gaiden, Baldur's Gate Dark Alliance 2.
Als je meerdere spellen neemt dan krijg je natuurlijk korting
10 euro excl. verzendkosen per xbox spelquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Interesse in BG DA 2.. Wat wil je er voor hebben ?
Alleen te koop? Ik wil Baldur's Gate wel ruilen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Goedie het volgende:
Project Gotham Racing 3
Fight Night Round 3
Perfect Dark
Ghost Recon
Condemned
Call of Duty 3
Dead Rising
Gears of War
Pro Evolution Soccer 6
Tevens heb ik nog een paar xbox spellen: Dead or alive ultimate (2 en 3), X-men Legends, Ninja Gaiden, Baldur's Gate Dark Alliance 2.
Als je meerdere spellen neemt dan krijg je natuurlijk korting
Helaas, alleen te koop. Ik speel geen xboxspellen meer en ik heb het geld hard nodig voor een vliegticket naar Hong Kongquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Alleen te koop? Ik wil Baldur's Gate wel ruilen...
Ik heb 20e incl. over voor Fight Night 3 en Condemned samenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Goedie het volgende:
[..]
Helaas, alleen te koop. Ik speel geen xboxspellen meer en ik heb het geld hard nodig voor een vliegticket naar Hong Kong![]()
20 euro incl. voor beide spellen samen? Lijkt me een beetje heel erg aan de lage kant.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:47 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Ik heb 20e incl. over voor Fight Night 3 en Condemned samen
geen interesse dan, je gaf in een eerdere post aan dat je ze voor 10e p/s weg deed, vandaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:40 schreef Goedie het volgende:
[..]
20 euro incl. voor beide spellen samen? Lijkt me een beetje heel erg aan de lage kant.
Je mag ze voor 37,5 euro beide hebben.
Ik geef er mijn ziel bij als je het aan mij wilt verkopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Heeft iemand Morrowind GOTY voor mij?
Nee Sorry ik vind Forza net ff te leukquote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ruilen tegen Forza Motorsport 2 van jou?
psst:quote:Op woensdag 5 september 2007 16:03 schreef Eskimowned het volgende:
Heb het spel Condemned voor de Xbox360 te ruil tegen (bijv.) 1 van de volgende Xbox360 games:
BurnOut: Revenge
Dead Rising
Rainbow Six: Las Vegas
Just Cause
Mocht je het niet kennen, dit is een link naar een beschrijving van het desbetr. spel: http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/condemned/index.html
Game verkeert in nieuwstaat. Lijkt het je wat, laat het me ajb dan weten (via PM is ook goed)
Contacteer me maar wanneer je het beu wordtquote:Op woensdag 5 september 2007 15:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee Sorry ik vind Forza net ff te leuk![]()
d'ohquote:Op woensdag 5 september 2007 17:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
psst:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 18
het huidige topic is voor den ouden Xbox.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef Goedie het volgende:
Project Gotham Racing 3
Fight Night Round 3
Perfect Dark
Ghost Recon
Condemned
Call of Duty 3 verkocht onder voorbehoud
Dead Rising
Gears of War verkocht onder voorbehoud
Pro Evolution Soccer 6 verkocht onder voorbehoud
Tevens heb ik nog een paar xbox spellen:
Dead or alive ultimate (2 en 3),
X-men Legends,
Ninja Gaiden, verkocht onder voorbehoud
Baldur's Gate Dark Alliance 2.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef Professor_Paljas het volgende:
Voor een vriend bied ik te koop aan:
Splinter Cell (Xbox) 10,-
Splinter Cell Pandora Tomorrow (Xbox) 10,-
Splinter Cell Chaos Theory (Xbox) 10,-
Halo 2 (Xbox) 7,50
Rainbow Six 3 (Xbox) 7,50
Rainbow Six 3 Black Arrow (Xbox) 10,-
Ghost Recon Advanced Warfighter (Xbox 360) 20,-
Splinter Cell Double Agent (Xbox 360) 30,-
Rainbow Six Vegas (XBox 360) 40,-
Allemaal bij elkaar: 120,-
Eventueel ruilen tegen een extra controller/fifa 2008 voor de xbox 360 is ook mogelijk.
Op te halen in Utrecht/Oldenzaal, bieden excl verzendkosten.
Zie mijn post eens? 2 terug? Staan een aantal leuke tussen...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook opzoek naar Kotor 1 en 2. En evt wat andere leuke spellen voor weinig, fable ofzo.
OH jaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Haijo het volgende:
[..]
Zie mijn post eens? 2 terug? Staan een aantal leuke tussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |