weird, transactiedatum 27-7, binnen gekomen op 30-7, gaat zo meteen op de post!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:09 schreef invine het volgende:
Patriot heb je mijn geld al ontvangen? heb het zeker al 4 dagen geleden overgemaakt.
wow, dat is wel erg veel korting lijkt me. 12,50 incl. en we hebben een deal.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
7,50 incl. voor PGR3
ah vreemd, kut postbankquote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
weird, transactiedatum 27-7, binnen gekomen op 30-7, gaat zo meteen op de post!
ik had je toch een mail of pm gestuurd dat ik hem zaterdag heb verstuurd? Dat is ook gebeurd. Dan zou je hem vandaag toch wel binnen moeten krijgen lijkt me...quote:
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat heb je nu nog allemaal liggen dan?
Is al weg helaas.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef masterr112 het volgende:
is het wlan kaartje al weg? zo nee dan heb ik wel interesse
ik zei het tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:58 schreef killermj het volgende:
Heb de game
had de PM niet gezien, mijn excuses!
Top verpakt en in prima staat !
stond inderdaad op de foto, ik ging er vanuit dat het duidelijk was. De overige spellen hebben wel gewoon een hoes, dus ik dacht dat je het wel kon zien. Iig veel plezier ermee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:59 schreef invine het volgende:
syberia is aangekomen danku ^^.. volgende keer wel even vermelden dat er geen hoesje omheen zit... (of heb ik er overheen gelezen?) want nu kan ik weer 1 gaan uitprinten..
edit zie het alonduidelijke foto... volgende keer misschien even vermelden
![]()
Mooi, succes ermee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:52 schreef spacecrap het volgende:
geheugen is binnen! nog niet getest, want ik ben nu aan het melden dat hij binnen is
nee, niet echt, maar je kunt het eens proberen bij de technische vraagbaak. Ik kan me voorstellen dat door je bios word vereist dat je dezelfde geheugenmodules gebruikt, maar dat bedenk ik zo maar. Heb je het ook geprobeerd met 1x512 in de eerste bank en de 256 modules in bank 3 en 4?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:36 schreef spacecrap het volgende:
nou.. rammetje zit erin... hij werkt, maar is helaas niet compatible met mijn 2 x 256 pc2100 ram geheugens.. dus nu ben ik van 2 x 256 naar 1 x 512 gegaan.....
... weet je hoe dit verholpen kan worden ?? (ik leg geen blaim bij jou hoor, dat moet je niet denken....)
I love it when a plan comes togetherquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:04 schreef spacecrap het volgende:
inmiddels is een vervangende pc onderweg, dus vanavond gaan we weer los! (en de RAM kan overgeplaatst worden, dus ik heb er ook nog wat aan![]()
35 en we hebben een dealquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:44 schreef groggy het volgende:
25e incl voor de t630
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |