Dat is Halo 1 idd. Ik wil niet ruilen aangezien ik probeer mijn xbox te verkopenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef Haijo het volgende:
Als dat Halo 1 is wil ik hem op zich wel icm Metal Gear Solid 2 en Crimson Skies? Maar ik ruil het liefst, geïntereseerd?
welke guns zijn dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef dewitteparel het volgende:
House of the Dead 2 & 3 + Silent Scope + 2 laserguns: 30¤
Sorry dat is me echt te gek. Ik denk dat je het jezelf lastig maakt door spellen alleen per pakket van 5 te verkopen. Zeker als de populaire titels straks weggaan wordt het alleen maar lastiger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef DNLZZ het volgende:
55 eu
is niet de prijs die ik in mijn hoofd had, ik denk er nog over naquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef DNLZZ het volgende:
oké forza ms + cs voor 16 eu? spellen verkeren in goeie staat!
Een leuke prijs is 9 euro inclusief voor Ninja Gaidenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:20 schreef DNLZZ het volgende:
@ SpotlessMind00: Maak jij eens een leuke prijs dan?
Ik vind het een goed aanbod maar ik ga er niet op in. Jij succes met je verkoop, ik ga verder zoeken naar een losse Ninja Gaidenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef DNLZZ het volgende:
voor 40 eu incl geef ik je de double pack, san andreas, ninja gaiden, need for speed: carbon en nfs: most wanted..
Kost dat ?quote:Ninja Gaiden
Medal of Honor: European Assault
Grand Theft Auto: Double Pack (Vice City, Gta III)
Grand Theft Auto: San Andreas
Counter-Strike
Wanneer je nfs most wanted vervangt door fable wil ik het wel van je overnemen voor 40 euro!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef DNLZZ het volgende:
voor 40 eu incl geef ik je de double pack, san andreas, ninja gaiden, need for speed: carbon en nfs: most wanted..
Daar heb ik intresse in....quote:- GTA Vice City + GTA III
- Dark Alliance
- GTA San Andreas
- Pirates of the Carribean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |