niet zo slim he... en hoe wam dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Noem het maar goed.... Tweede dag les vandaag en ik heb me al verslapen![]()
Maar je gaat vanzelf naar GOLD toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:10 schreef devzero het volgende:
Ohja, dat doet me er aan denken, dat ik de volgende keer dat ik transatlantisch vlieg, ik met Delta moet vliegen, omdat ik dan "Silver Medallion" status krijg. Heeft dat nou nog voordelen? Tsja, je komt daarna iedere keer dat je vliegt, gratis op de upgrade list te staan. Maar bij de meeste vluchten die ik neem zit de buisiness class toch al vol
Meestal omdat je niet wakker weet te worden van je wekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet zo slim he... en hoe wam dat?
kan ook omdat je hem uitzet en weer verder slaapt oid. dan is het je eigen schuld... kan ook zijn omdat er stroomstoring is en je wekker gaat op stroomquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal omdat je niet wakker weet te worden van je wekker
In alle gevallen weet je niet wakker te worden van de wekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kan ook omdat je hem uitzet en weer verder slaapt oid. dan is het je eigen schuld... kan ook zijn omdat er stroomstoring is en je wekker gaat op stroomdan is het niet je eigen schuld.. see my point
heus wel als je zelf weer verder besluit te slapen *puh*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In alle gevallen weet je niet wakker te worden van de wekker.![]()
Ik raad je aan om die vrijkaarten te vernietigenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef mschol het volgende:
net binnen:
Blessed en Night of the living dead
En
2 vrijkaarten voor Doodeind![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om die vrijkaarten te vernietigen![]()
Hij is echt niet bestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga ik je advies niet volgen...
ik ben er namelijk best benieuwd naar en slechter als sommige films die ik heb gezien kan niet...
Ook altijd leuk die stagesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef mschol het volgende:
och ik kom bij me stage wordt me na een uur verteld dat de systeembeheerder niet komt, kan ik vervolgens alsnog een uur gaan reizen om naar me school te gaan
ach die andere 2 volgens imdb pook niet echt...quote:
Meestal druk ik ook een uur lang op de snooze knop voor ik echt wakker wordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In alle gevallen weet je niet wakker te worden van de wekker.![]()
doe je tocht echt zelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal druk ik ook een uur lang op de snooze knop voor ik echt wakker word
Ik denk dat mijn kat stiekem een uur lang op de snooze drukt, want het lijkt me toch sterk dat ik een stuk of 6x op die knop druk zonder het te herinnerenquote:
Bedankt voor de tip, ik heb er even gereageerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef mschol het volgende:
widescreen LCD of niet?
goeie avond trouwens
Ik kan me echter wel voorstellen, dat diverse fps spellen best leuk eruit zien in widescreenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zou voor een 19"gaan en geen widescreen kopen; spellen speel je vaak ook niet in een widescreen-resolutie zodat je widescreen eigenlijk alleen gebruikt voor films.
En of je dat voldoende vindt
tja ik kijk zeg maar voor het gemak minimaal iedere avond 1 film... dus ongveer 7 per weekquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik zou voor een 19"gaan en geen widescreen kopen; spellen speel je vaak ook niet in een widescreen-resolutie zodat je widescreen eigenlijk alleen gebruikt voor films.
En of je dat voldoende vindt
Als een spel je native resolutie niet ondersteund, dan pakt hij gewoon een resolutie die het spel wel aankan. Grote kans dat je monitor die resolutie ook ondersteund. Hoe die het weergeeft hangt ws van de monitor af. Als ik mijn desktop op 800x600 zet op mijn 20" widescreen, dan rekt die het flink uit, maar misschien dat die monitor mooie zwarte randjes er naast plaatst.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:59 schreef mschol het volgende:
wat doen die als de breedbeeld resolutie niet wordt onderteund?
werken ze dan gewoon helemaal niet of worden ze geforceerd naar een ondersteunde resolutie of krijg je zwarte balken???
Dit is in bijna alle gevallen in te stellen. Ati ondersteund het prima. 800*600 is alleen niet de native resolutie, waardoor dat er opgerekt een beetje wazig uit ziet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een spel je native resolutie niet ondersteund, dan pakt hij gewoon een resolutie die het spel wel aankan. Grote kans dat je monitor die resolutie ook ondersteund. Hoe die het weergeeft hangt ws van de monitor af. Als ik mijn desktop op 800x600 zet op mijn 20" widescreen, dan rekt die het flink uit, maar misschien dat die monitor mooie zwarte randjes er naast plaatst.
haha je had in spanje een echte wekker kunnen kopen hihi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kat stiekem een uur lang op de snooze drukt, want het lijkt me toch sterk dat ik een stuk of 6x op die knop druk zonder het te herinneren![]()
Wat me nog maar een paar keer is overkomen hier, is dat ik de wekker keurig om 7:30 of 8:00 zet, maar hem dan op PM heb staan ipv AM (tsja, klote 12-uurs systeem hier)
schopt terug!quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef Jump het volgende:
*schop*
breedbeeld (toch maar) en tot nu toe bevalt het me prima:quote:Op woensdag 6 september 2006 07:09 schreef devzero het volgende:
[..]
wat voor een heb je gekocht? Een "gewone" of toch maar een breedbeeld?
Ik wil er ook een tft bij..quote:Op woensdag 6 september 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
breedbeeld (toch maar) en tot nu toe bevalt het me prima:
helderheid + scherpheid echt 10x beter als me oude scherm
het langgerekte effect vind ik niet storend.
spellen (simcity 4 + dungeon keeper 2) deden het , Simcity 4 moest ik eff aanpassen vanwege de oude setting van 1600x1200.
Half life 2 die ondersteund widescreen gaming
avi's zijn in te stellen (wel/geen zwarte balken) of helemaal beeldvullend..
en zelfs dat vind ik niet storend...
het betreft deze monitor:
http://www.belinea.com/Products/TFT_19/product_moni_tft.jsp?node=8&artnr=111932
ik moet alleen oppassen met website maken, anders ga ik alles voor widescreen designen
Als het goed is, heb ik deze week weer thuis internet, na bijna 3 maanden.quote:
Heb een 17" en een oude 15", wil die 15" vervangen maar weet nog niet of het een 17 of een grotere gaat worden..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is pas mijn eerste tft..
maar geen spijt van dat ik em heb gekocht
Woei, was even wennen zeker in het begin?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als het goed is, heb ik deze week weer thuis internet, na bijna 3 maanden.
Ja.. inderdaad...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Woei, was even wennen zeker in het begin?
Vertel het maarquote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan ik misschien een snel vraagje hier stellen?
Scheelt weer een topic
Niet eens een mooie spoiler?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
ik kan niks toevoegen aan devvie!
Jouw definitie van nerd is wel erg laagdrempeligquote:overigens. vandaag eerste nerd les gehad. intro java.
ik neem hokjes proppen een beetje breed.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw definitie van nerd is wel erg laagdrempelig![]()
![]()
zijn er meer van als je denkt denk ikquote:
Ik dacht dat je automatisch je diploma al kreeg als je je inschreef, je hoeft alleen 4 jaar je gezicht te laten zien. Of hebben ze jullie dat niet verteld tijdens de introductiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef BlueCurl het volgende:
Nu benieuwd hoeveel er van af gaan vallen hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |