breedbeeld (toch maar) en tot nu toe bevalt het me prima:quote:Op woensdag 6 september 2006 07:09 schreef devzero het volgende:
[..]
wat voor een heb je gekocht? Een "gewone" of toch maar een breedbeeld?
Ik wil er ook een tft bij..quote:Op woensdag 6 september 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
breedbeeld (toch maar) en tot nu toe bevalt het me prima:
helderheid + scherpheid echt 10x beter als me oude scherm
het langgerekte effect vind ik niet storend.
spellen (simcity 4 + dungeon keeper 2) deden het , Simcity 4 moest ik eff aanpassen vanwege de oude setting van 1600x1200.
Half life 2 die ondersteund widescreen gaming
avi's zijn in te stellen (wel/geen zwarte balken) of helemaal beeldvullend..
en zelfs dat vind ik niet storend...
het betreft deze monitor:
http://www.belinea.com/Products/TFT_19/product_moni_tft.jsp?node=8&artnr=111932
ik moet alleen oppassen met website maken, anders ga ik alles voor widescreen designen
Als het goed is, heb ik deze week weer thuis internet, na bijna 3 maanden.quote:
Heb een 17" en een oude 15", wil die 15" vervangen maar weet nog niet of het een 17 of een grotere gaat worden..quote:Op woensdag 6 september 2006 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is pas mijn eerste tft..
maar geen spijt van dat ik em heb gekocht
Woei, was even wennen zeker in het begin?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als het goed is, heb ik deze week weer thuis internet, na bijna 3 maanden.
Ja.. inderdaad...quote:Op woensdag 6 september 2006 09:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Woei, was even wennen zeker in het begin?
Vertel het maarquote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kan ik misschien een snel vraagje hier stellen?
Scheelt weer een topic
Niet eens een mooie spoiler?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
ik kan niks toevoegen aan devvie!
Jouw definitie van nerd is wel erg laagdrempeligquote:overigens. vandaag eerste nerd les gehad. intro java.
ik neem hokjes proppen een beetje breed.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw definitie van nerd is wel erg laagdrempelig![]()
![]()
zijn er meer van als je denkt denk ikquote:
Ik dacht dat je automatisch je diploma al kreeg als je je inschreef, je hoeft alleen 4 jaar je gezicht te laten zien. Of hebben ze jullie dat niet verteld tijdens de introductiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef BlueCurl het volgende:
Nu benieuwd hoeveel er van af gaan vallen hehe.
Dta is alleen voor knappe vrouwen toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je automatisch je diploma al kreeg als je je inschreef, je hoeft alleen 4 jaar je gezicht te laten zien. Of hebben ze jullie dat niet verteld tijdens de introductie
Voortaan maar even inlezen hequote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe Technische Informatica op de HU (zit nu nog wel even in 1 klas met de normale Informatica en systeembeheerders). Geen vrouwen
Ik heb TI gedaan vanwege de LEGO.
volgens kiesjestudie.nl.quote:Instroom: 50 studenten, waarvan 2% vrouw
Die houden ze 6 jaar vast om nieuwe eerstejaars te lokkenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dta is alleen voor knappe vrouwen toch?![]()
Die 2% klopt dus ook al niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan maar even inlezen he![]()
[..]
volgens kiesjestudie.nl.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dta is alleen voor knappe vrouwen toch?![]()
ik heb dat al na drie jaar....quote:Op donderdag 7 september 2006 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je automatisch je diploma al kreeg als je je inschreef, je hoeft alleen 4 jaar je gezicht te laten zien. Of hebben ze jullie dat niet verteld tijdens de introductie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |