quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Wupppie het volgende:
west?
Ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Van houweringenstraat?
Helaas, ook niet goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Wupppie het volgende:
juliana van stolberglaan?
Ja, welke is het nou? Zullen we de eerste dan maar nemen?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Orteliusstraat
Van Spilbergenstraat
Slotervaartquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:38 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Slotervaart
Johan Huizinga laan vanaf het balkon boven tong fa genomen volgens mij wel al een paar jaar terug iig
Jepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:29 schreef Everett het volgende:
Daniel Stalpertstraat dan misschien?
Max Euweplein?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Everett het volgende:
Ik heb wat weinig inspiratie, dus maar even een voor de hand liggende.
[afbeelding]
Dan lijkt het teminste nog een beetje alsof ik onzeker ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moet je er nog een vraagteken achter zetten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef het_fokschaap het volgende:
leuk zo'n cafe met naam op de foto
even googlenOOHHHH!!!! STOUT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Ja he... 't is geen porum.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Verschrikkelijk, zo'n mooi pand ingebouwd door nieuwbouwkolossen.
Anders pak je iets van het internetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:52 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zal wel even in m'n auto stappen binnenkort en ergens een foto maken
OMdat ik zo ga werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom ben jij trouwens zo vroeg wakker Timmy ??
Nope.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het was niet de Amstelveenseweg maar de Skutsjestraat
Ergens in Buitenveldert???
Nopequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
oost? watergraafsmeer?
woeiquote:
wel heel makkelijk dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
van Baerlestraat, iemand nders mag een nieuwe posten
Officieel de Borneolaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:50 schreef Thorical het volgende:
Het is een terras, een rietlandterras.
Stadsdeel zeeburg.
Een nieuwe fotoposten laat ik graag aan een ander over.
Osdorp ligt toch niet in de watergraafsmeer.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat niet in Osdorp. Bij Johannes de Deo ?
Nou, die ene in schotelwijk. Waar zelfs Piet Paaltjes, Akbar zegt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:36 schreef PPL het volgende:
Okay, maar wélke ontruimings zone dan?
yepzquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
bos en lommerplein
Had ik het toch verkeerd gehad, ik zou het Guldenwinkelplein hebben gezegt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
bos en lommerplein
Da's ernaast tochquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:05 schreef Thorical het volgende:
[..]
Had ik het toch verkeerd gehad, ik zou het Guldenwinkelplein hebben gezegt.
Ach ik blijk niet te weten wat links en rechts is. De koepelkerk had ik in iedergeval wel goed. But Yes.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee nee nee nee
Hint: niet de duitse maar de ... steeg
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Thorical het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kut dingen vind ik die smilies. Maar in het Nederlandselftal speel je waarschijnlijk niet, want die krijgen het nog voor elkaar, om voor een open doel te missen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef fotoloog het volgende:
Mauritskade
Hobbemankade, en ik heb irfanview en ga daar ook gebruik van maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:22 schreef fotoloog het volgende:
Hobbemastraat idd,en wat dat resizen betreft,goed idee !
Neen. Not even closequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Kinkerstraat?
Je moet meer denken aan de richting centrum/westquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef Cipri het volgende:
Ik dacht in 1e instantie aan de Overtoom, maar dat is'm volgens mij toch niet...
Nee:quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:34 schreef soylent het volgende:
Linnaeusstraat?
Nee maar lijnbaansgracht komt wel heel erg dicht in de buurt!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef Cipri het volgende:
Hier werd een kwartier geleden al lijnbaansgracht/rozengracht geroepen ?
Eigenlijk was het de korte marnixstraat maar voor deze keer danquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:17 schreef Cipri het volgende:
Ehhh. Daar paralel aan, das dan de Marnixstraat? Uitzicht op't noorden richting haarlemmerplein?
Ehh, ja, aan de andere kant van de gracht wel natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de korte marnixstraat maar voor deze keer dan![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:37 schreef Everett het volgende:
Volgens mij is dit het Sarphatipark (en kijk je richting de kruising Ceintuurbaan en Van Woustraat).
Maar ik kan er ook naast zitten
Dat is echt geen osdorpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:20 schreef Thorical het volgende:
Ik hoop dat het niet waar is. Maar dit kan alleen maar het op een paar na meest corrupte stadsdeel zijn.
Osdorp.
Dus ik ga voor? De Tussenmeer is het niet, Meer en Vaart ook niet. Zonder op een kaart te kijken weet ik het niet.
Dan pak je toch google earth or maps.google.com der bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:18 schreef Everett het volgende:
Het Sloterparkbad
De straat weet ik alleen niet.
Nee ik denk dat het gewoon random protesters zijn ofzo...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:13 schreef Thorical het volgende:
Een studentenhuis met een mensa, genaamd de weesper?
Volgens mij ook. Hoek Stadhouderskade en Overtoom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
Is dat niet gewoon (het einde) van de Overtoom?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
Is dat niet gewoon (het einde) van de Overtoom?
Wie krijgt het punt nou? De 1ste die iets zei waar ik ook wel genoegen mee zou nemen of de 2e die het goede antwoord gaf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:25 schreef Everett het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Hoek Stadhouderskade en Overtoom.
Ja dat's waar... Z's turnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Grumpey het volgende:
ik denk de 1e, die bracht de 2e op het idee namelijk imho.
imho niet, want ik wist het gewoon zonder hulp (echt waar)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef Grumpey het volgende:
ik denk de 1e, die bracht de 2e op het idee namelijk imho.
Kloptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:08 schreef BwennieBren het volgende:
Ceintuurbaan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef SpecialK het volgende:
stadionweg
Ja, je hebt gelijk, volgens mijquote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:35 schreef pos het volgende:
Lindengrachtmarkt?
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:47 schreef Fokkedop het volgende:
West?
Neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:49 schreef Fokkedop het volgende:
Toevallig surinameplein?
Hoofddorpplein is goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:14 schreef Fokkedop het volgende:
Mercatorplein is veel groter, hoofddorpplein dan?
Thorical probeerde dus dit plaatje neer te zetten:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Thorical het volgende:
Nu moet ik weer he. Shut ik heb nog steeds problemen met dat resizen. Kan niet iemand anders een plaatje uploaden?
[afbeelding]
Beetje late reactie, maar inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:05 schreef Grumpey het volgende:
kruizing AJ-ernst met de Buitenvelderselaan. Rechts ligt de VU.
dat is té makkelijk voor mij, ik doe er altijd mijn boodschappenquote:
Mja, jammer..quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:24 schreef fotoloog het volgende:
Van Thorical staat er nog één open....
Er komt wel een filmzaal, theater en een hotel om de hoek.quote:vlakbij centraal, met die nieuwe tramlijn voor de deur....
Dat niet, maar wel in het zelfde stadsdeel.quote:zal wel ijburg zijn, maar daar ken ik in totaal 0% van alle straten...
Nee, hij ligt op 20-N24. en een shosse is het ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef Wupppie het volgende:
tsaar peter staat!
Ja, was een domme vraag hequote:
Stadion De Meer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:31 schreef fotoloog het volgende:
Geen ijburg,ooit stond hier een legendarisch voetbalstadion....
Yepquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Middenweg, Oost-Watergraafsmeer?
quote:
Blond?quote:
Tegenwoordig is het park De Meer.quote:
Praterlaan is het niet...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het park De Meer.
Gokje, Praterlaan?
Houden zo !quote:
Correctquote:
Het was Nieuw-Zuid, maar nu staat er weer Oud-Zuid op de bordjes. Wat mij betreft Oud-Zud dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef Fokkedop het volgende:
Oud zuid?
Nope, ook niet in de buurt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef BwennieBren het volgende:
Lekstraat?
Mmmmm, geen rivierenbuurt dus...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nope, ook niet in de buurt.
Het werd al gezegd dat het oud-zuid is, dus dan is rivierenbuurt niet meer mogelijk he.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mmmmm, geen rivierenbuurt dus...
ja meneer, mijn excusesquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:24 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Het werd al gezegd dat het oud-zuid is, dus dan is rivierenbuurt niet meer mogelijk he.
Westelijker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mmmmm, geen rivierenbuurt dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |