Ach welnee.. Is nog veel te vroeg om in te pakken.. Ik doe dat ook altijd een paar minuten van te voren!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ook alBen ik dan de enige die dat echt op het allerlaatste moment doet?
![]()
Ik ben er toch nooit. Enkel op de eerste avond in mijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooi hè?
Nu komt iedereen een kopje suiker lenen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef Roellio het volgende:
En het is altijd lauw en bah!
(En ik verdien genoeg geld aan m'n vrinden en vrindinnen om heel het festival koud bier te kopen)
Ja, dat vond ik zelf ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij is gewoon OP-waardig, vind ik![]()
![]()
Mits bier!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef mberg86 het volgende:
Dat bier is altijd voor de ochtend en de avond.. 's nachts voor je naar bed gaat nog even chillen met de buren enzo..
Uiteraard, uiteraard..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Roellio het volgende:
En die belofte was?
Toen was ik zeker dronken?
Ik zit die-hard aan de dubbelfris.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet hoe dronken je nú bent?
[insert fout quizantwoord-zoemergeluid]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Roellio het volgende:
Ja, ik kan ook 1+1 doen hè!
Het had vast te maken met bier kopen. Ik ken mezelf en ik ben niet aardig en sociaal genoeg om te zeggen dat sommige mensen wel gratis mee mogen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, ik merk geen verschil met de rest van je posts, dus 't zal wel kloppen![]()
Ik kom dit jaar om half6/6 uur ongeveer aan daarzo...staat me nog een grotere rij te wachten dan deze rij...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er ook rond een uur of 2.... dit stond er toen voor me:
[afbeelding]
Lekker weertje was het toen
dat dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef Roellio het volgende:
Die foto van die rij bestaat niet, om die tijd. Wij reden met een bus om 12:00 u. uit Alkmaar wegen en kwamen ook rond 14:00 u. aan voor de poort. Wij konden tot +/- 20m. voor de poort doorlopen zaten nog in die buffer-zone. Deze foto lijkt eerder om 16:00 / !6:30. u. gemaakt.
Oke, ik was er vorig jaar om 8 uur, en daar was de rij al een stuk korter dan die foto. dat is opzich wel logisch maar vanaf 2 uur zouden daar dus nog vrij veel mensen achter zouden zijn aangesloten... naja, ik reken maar op een uurtje of 3 wachtenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef Roellio het volgende:
Die foto van die rij bestaat niet, om die tijd. Wij reden met een bus om 12:00 u. uit Alkmaar wegen en kwamen ook rond 14:00 u. aan voor de poort. Wij konden tot +/- 20m. voor de poort doorlopen zaten nog in die buffer-zone. Deze foto lijkt eerder om 16:00 / !6:30. u. gemaakt.
Ja, die tent is geniaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:58 schreef Roellio het volgende:
Die gasten van Tiel zijn lijp.
Ik heb het wel eens gezien dat ze allemaal lagen te slapen, maar het gebeurt niet vaak.
omdat...?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Roellio het volgende:
Een vriend van me is wel eens in het krantje gekomen omdat hij de eerste Lowlander was. Hij zat op woensdagochtend al voor de poort.
Restecp!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Roellio het volgende:
Een vriend van me is wel eens in het krantje gekomen omdat hij de eerste Lowlander was. Hij zat op woensdagochtend al voor de poort.
Briljant, en dan gewoon strak je tentje ergens achteraan camping 5 zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:02 schreef Roellio het volgende:
Ze zijn toen met 2 man op zaterdagnacht, dronken uit de kroeg vandaag op Pelgrimstocht te voet naar Lowlands gegaan.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze zijn toen met 2 man op zaterdagnacht, dronken uit de kroeg vandaag op Pelgrimstocht te voet naar Lowlands gegaan.
Oeeeh, ziet er weer goed uit. Erg weinig veranderingen op het eerste gezicht ten opzichte van vorig jaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:15 schreef Baserunner het volgende:
feauteaux van het terrein:
http://groups.msn.com/backtolowlands/terreinupdate2006.msnw
Ik zie plasjes water liggen, dat is wel anders dan vorig jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:10 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Oeeeh, ziet er weer goed uit. Erg weinig veranderingen op het eerste gezicht ten opzichte van vorig jaar.
Ik heb heel slechte ervaringen met laat aankomen op donderdag. Gegarandeerd pas na 12 uur binnen op 1 keer na, dat was 2 jaar geleden geloof ik. Vrijdag is het gewoon doorlopen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:12 schreef snivoos het volgende:
Mensen, ik zit in dubio.
Voorgaande jaren ben ik altijd op donderdagmorgen vertrokken maar dit jaar kan dat niet.
We kunnen er op zijn vroegst om 20:30 uur, en dat is als er geen files zijn.
Staat er dan nog zo'n megarij? Iemand ervaring met donderdagavond aankomen?
En hoe zit dat vrijdagmorgen, hoe lang moet je dan wachten?
Op zich kan ik de donderdagavond missen, liever niet, maar heb geen zin om pas na 0:00 uur de tent gezet te hebben.
Dus donderdag laat... of vrijdag vroeg.... klotewerk
Meestal is het op donderdag al zo druk dat alle campings open moeten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:37 schreef snivoos het volgende:
Is er niet een camping die pas op vrijdag open gaat?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Meestal is het op donderdag al zo druk dat alle campings open moeten!![]()
Have Fun!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Veel plezier op Lowlands jongensIk ben nu weg naar Pukkelpop, heb gehoord dat het aardig blank stond dus dat wordt blubberen
hier in zwolle ook .... dus zal het in biddinghuizen ook wel relaxed zijn... kan het een beetje opdrogenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef mberg86 het volgende:
Hmm.. ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar hier is mooi weer!!
NJoyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:56 schreef maniack28 het volgende:
Veel plezier op Lowlands jongensIk ben nu weg naar Pukkelpop, heb gehoord dat het aardig blank stond dus dat wordt blubberen
Lekker zompen op je klompenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[afbeelding]
Aldus het KNMI...
Hmmm...
Beetje laat om nou nog kaartjes te gaan kopen... Dat wordt marktplaats.nl...quote:
Dat scheelt, hoef ik me niet druk te maken om hoe mijn haar zit.. Het hangt dan waarschijnlijk druipend naar beneden. En vorig jaar regende het ook in heel Nederland behalve in Biddinghuizen, dus misschien, heel misschien, als we allemaal bidden tot de Here Jezus, blijft het droog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[afbeelding]
Aldus het KNMI...
Hmmm...
decathlonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar koop ik een klein klapstoeltje?BIj de Blokker en Hema hebben ze het niet
Zit alleen in Amsterdam, tever vanaf Dordtquote:
Gamma, Karwei, Praxis.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iemand enig idee waar ik Ducktape kan scoren? Ik heb eigenlijk geen idee waar je dat soort shit kan halen...
actionquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Iemand enig idee waar ik Ducktape kan scoren? Ik heb eigenlijk geen idee waar je dat soort shit kan halen...
Tot! Niet vanafquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
18:00
Da's mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:26 schreef koen_pijl het volgende:
Bij rtl 4 en sbs 6 zeiden ze dat er minder kans op regen was.
Er zijn altijd mensen die het positief bekijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:26 schreef koen_pijl het volgende:
Bij rtl 4 en sbs 6 zeiden ze dat er minder kans op regen was.
Hoho, ik heb zondag wel degelijk een druppel of 4 gevoeld op sundancequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ach, niet te kinderachtig hoor! Ik heb afgelopen weekend in Eindhoven reggae sundance gehad. Zaterdag 80% kans op regen, Zondag 50% kans op regen... Weet je hoeveel regen we gezien hebben?! Één fucking buitje van pak 'm beet 'n kwartier... Je moet maar zo denken: dat geeft de burger moed
JAWEL!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zondag wel degelijk een druppel of 4 gevoeld op sundance.
Maar dat is nou juist wat me beangstigd: afgelopen weekend ben ik naar 2 outdoor evenementen geweest en heb maar een paar druppels gehad terwijl de rest van Nederland bui na bui over zich heen kreeg. En mijn geluk kan niet eeuwig duren...![]()
Maak daar maar 12.00 uur maandagochtend dan van. Vanaf dat de camping open is gaat de poort volgens mij niet meer dicht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TOT de poort dicht gaat... geloof 1 uur...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:28 schreef aaipod het volgende:
3 dagen verlost van dat stel alto's en freaks![]()
![]()
Wij kwamen vorig jaar pas tegen een uur of 4 aan op donderdag nacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:12 schreef snivoos het volgende:
Mensen, ik zit in dubio.
Voorgaande jaren ben ik altijd op donderdagmorgen vertrokken maar dit jaar kan dat niet.
We kunnen er op zijn vroegst om 20:30 uur, en dat is als er geen files zijn.
Staat er dan nog zo'n megarij? Iemand ervaring met donderdagavond aankomen?
En hoe zit dat vrijdagmorgen, hoe lang moet je dan wachten?
Op zich kan ik de donderdagavond missen, liever niet, maar heb geen zin om pas na 0:00 uur de tent gezet te hebben.
Dus donderdag laat... of vrijdag vroeg.... klotewerk
Vorig jaar heb ik zelf 3,5/4 uur gestaan en vrienden van mij kwamen om half 2 aan en konden doorlopenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Wij kwamen vorig jaar pas tegen een uur of 4 aan op donderdag nacht.
Toen stond er geen rij.
Bron: weeronline.nlquote:Biddinghuizen
verwachting voor donderdag, 17-08
Min: 13°C
Max: 22°C
ochtend:
bewolkt, een beetje regen
middag:
bewolkt, regen
verwachting voor vrijdag, 18-08
Min: 15°C
Max: 22°C
ochtend:
geheel bewolkt, een beetje regen
middag:
half bewolkt, buien
trend zaterdag, 19-08
Min: 13°C
Max: 21°C
half bewolkt, buien
wind: ZW 4-5
trend zondag, 20-08
Min: 14°C
Max: 20°C
half bewolkt, een beetje regen
wind: W 3-4
trend maandag, 21-08
Min: 14°C
Max: 21°C
half bewolkt
wind: W 3-4
En als Piet het zegt, dan is het zo...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef koen_pijl het volgende:
Piet Paulusma:
Morgen wordt het met 23 tot 25 graden nog een fractie warmer. Ook dan is de zon regelmatig van de partij, maar blijft ook dan de kans op enkele regen en onweersbuien aanwezig.
En jawel, ik bekijk mijn post.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nu maar hopen dat m'n perskaarten AA-kaarten op tijd komen
Heb jij niet nog een kaartje over, toevallig? Je woont in ieder geval in de goede regio.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nu maar hopen dat m'n perskaarten AA-kaarten op tijd komen
Ik spreek toevallig iemand die al via een andere instelling een Perskaart heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een kaartje over, toevallig? Je woont in ieder geval in de goede regio.
Die heeft niet een perskaart i.p.v. een gewoon kaartje dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik spreek toevallig iemand die al via een andere instelling een Perskaart heeft.
Maar goed die mag ik niet zomaar weggeven.
Jupsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heeft niet een perskaart i.p.v. een gewoon kaartje dus?
Dat is jammer. Mocht je nog iets horen over een beschikbaar kaartje (tegen normale prijzen dus), hoor ik het graag van je. We zijn nog hard op zoek (al hoop ik zo gebeld te worden dat het geregeld is).quote:
Perskaart is inmiddels vergeven. IK hou mijn oren over voor andere kaartjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mocht je nog iets horen over een beschikbaar kaartje (tegen normale prijzen dus), hoor ik het graag van je. We zijn nog hard op zoek (al hoop ik zo gebeld te worden dat het geregeld is).
dat was net zo vetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef extreme het volgende:
Kunnen jullie je nog herrineren dat het vorig jaar zaterdag 20 augustus in heel nederland noodweer is geweest, en dat we de bui langs het festival terrein hebben zien waaien, dat er precies drie druppels gevallen zijn?
toen was de weersverwachting hetzelfde als nu.
have a little faith.. het is de flevopolder, dus kan je het klimaat daar niet vergelijken met de rest van Nederland, ik zeg dat het drie dagen mooi weer word![]()
Dat vind ik aardig. Mocht je iets hebben, mailadres staat in mijn profiel. Ik zal zo beginnen met pakken dus hier niet de hele tijd aanwezig zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Perskaart is inmiddels vergeven. IK hou mijn oren over voor andere kaartjes.
Primaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig. Mocht je iets hebben, mailadres staat in mijn profiel. Ik zal zo beginnen met pakken dus hier niet de hele tijd aanwezig zijn.
Om 13:00 gaat de eerste poort vanaf de Kiss & Ride pas open.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef Blinker het volgende:
Ik ga rond een uur of 12 in de ri staan. Is dat vroeg genoeg voor het voorste vak?
Die mensen zouden eigenlijk automagisch een LL topic ban moeten krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huilies allemaal die niet op tijd een kaart kopen
\quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:39 schreef vruitig het volgende:
Ik heb dus 2 kaarten voor a.s zaterdag maar heb ook een verjaardag. Ik vind die site van lowlands nogal onduidelijk wie komen er zaterdag? Je ziet wel leuk wie er allemaal komen maar geen data.
Niet dat ik een kaartje koop ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die mensen zouden eigenlijk automagisch een LL topic ban moeten krijgen.![]()
1. de weersverwaching was helemaal niet hetzelfde als nu, die was het hele weekend half bewolkt met 1 ochtend regenachtig (welke dag weet ik niet meer)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef extreme het volgende:
toen was de weersverwachting hetzelfde als nu.
have a little faith.. het is de flevopolder, dus kan je het klimaat daar niet vergelijken met de rest van Nederland, ik zeg dat het drie dagen mooi weer word![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |