abonnement Unibet Coolblue
pi_40861965
Voor mijn allerliefste vriendinnetje zoek ik nog een Lowlands kaartje.... (omgeving zwolle of den haag!)

Het is nog lullig gegaan allemaal want ik ben degene geweest die i.v.m. nieuw werk niet zeker wist of ik wel zou gaan en zij wilde alleen als ik zou gaan... Nu hoorde ik dus gister dat mijn zus en ik kaartjes hebben gewonnen en gaan dus sowieso. Zij was door het dolle omdat we nu toch zouden gaan...Ze kon ivm alleen pas morgen een kaartje halen en nu is het dus uitverkocht...

Wie helpt haar/ons?



myxomatosekonijn@hotmail.com

[ Bericht 5% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-08-2006 17:56:06 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40863467
Niemand?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:07:22 #3
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_40864523
- edit: hou er eens mee op; tis niet zo grappig meer -

[ Bericht 80% gewijzigd door ElisaB op 16-08-2006 14:46:46 ]
pi_40877201
*Ahum* ?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40877226
Sorry, geen kaartje in de aanbieding, maar heb je al op marktplaats gekeken?
Niet mieten! Door gieten!
pi_40877461
Jazeker, daar gaan de prijzen over de 300 euro per kaartje heen... absurd en echt niet leuk meer.
pi_40878921
Inderdaad niet leuk meer! Ze wil er max. 150 euro voor kwijt en ik wil daar nog wel iets leuks bij doen maar 300 euro is echt veeeel te veel!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40880517
Gewoon gaan, vaak verkopen mensen daar op het station ofzo toch wel kaartjes voor een redelijke prijs...(???)
Niet mieten! Door gieten!
pi_40880627
Tja je kunt het allemaal wel niet leuk vinden en absurd, maar het is toch een gevalletje vraag en aanbod, als er mensen die absurde bedragen over hebben voor zo'n kaartje. Waarom zou je het dan verkopen aan iemand met een mooi verhaal, maar die er wel minder voor wil betalen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_40880702
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef seilram het volgende:
Gewoon gaan, vaak verkopen mensen daar op het station ofzo toch wel kaartjes voor een redelijke prijs...(???)
Mijn zus en ik gaan sowieso dus we gaan ook wel kijken of we iets kunnen regelen maar a) we gaan vrijdagavond pas en b) mensen die daar kaartjes verkopen zijn vaak niet te vertrouwen

Een ander vriendinnetje gaat morgenavond al dus die heeft ws. iets meer kans om iets te regelen..

We shall see!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40880742
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja je kunt het allemaal wel niet leuk vinden en absurd, maar het is toch een gevalletje vraag en aanbod, als er mensen die absurde bedragen over hebben voor zo'n kaartje. Waarom zou je het dan verkopen aan iemand met een mooi verhaal, maar die er wel minder voor wil betalen?
Maar ondertussen is het wel verboden...

Ik begrijp het wel maar toch vind ik het stom!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40893845
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Maar ondertussen is het wel verboden...

Ik begrijp het wel maar toch vind ik het stom!
Het is helemaal niet verboden.
Lucille blijft toch best lief
pi_40895290
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 06:37 schreef Nembrionic1 het volgende:

Het is helemaal niet verboden.
Whatever...niet dan...jij je zin...geen zin in discussie...

Ik wil alleen maar een kaartje voor Maaike!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_40906591
Still nobody ?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')