Vorig jaar heb ik zelf 3,5/4 uur gestaan en vrienden van mij kwamen om half 2 aan en konden doorlopenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Wij kwamen vorig jaar pas tegen een uur of 4 aan op donderdag nacht.
Toen stond er geen rij.
Bron: weeronline.nlquote:Biddinghuizen
verwachting voor donderdag, 17-08
Min: 13°C
Max: 22°C
ochtend:
bewolkt, een beetje regen
middag:
bewolkt, regen
verwachting voor vrijdag, 18-08
Min: 15°C
Max: 22°C
ochtend:
geheel bewolkt, een beetje regen
middag:
half bewolkt, buien
trend zaterdag, 19-08
Min: 13°C
Max: 21°C
half bewolkt, buien
wind: ZW 4-5
trend zondag, 20-08
Min: 14°C
Max: 20°C
half bewolkt, een beetje regen
wind: W 3-4
trend maandag, 21-08
Min: 14°C
Max: 21°C
half bewolkt
wind: W 3-4
En als Piet het zegt, dan is het zo...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef koen_pijl het volgende:
Piet Paulusma:
Morgen wordt het met 23 tot 25 graden nog een fractie warmer. Ook dan is de zon regelmatig van de partij, maar blijft ook dan de kans op enkele regen en onweersbuien aanwezig.
En jawel, ik bekijk mijn post.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nu maar hopen dat m'n perskaarten AA-kaarten op tijd komen
Heb jij niet nog een kaartje over, toevallig? Je woont in ieder geval in de goede regio.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nu maar hopen dat m'n perskaarten AA-kaarten op tijd komen
Ik spreek toevallig iemand die al via een andere instelling een Perskaart heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een kaartje over, toevallig? Je woont in ieder geval in de goede regio.
Die heeft niet een perskaart i.p.v. een gewoon kaartje dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik spreek toevallig iemand die al via een andere instelling een Perskaart heeft.
Maar goed die mag ik niet zomaar weggeven.
Jupsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heeft niet een perskaart i.p.v. een gewoon kaartje dus?
Dat is jammer. Mocht je nog iets horen over een beschikbaar kaartje (tegen normale prijzen dus), hoor ik het graag van je. We zijn nog hard op zoek (al hoop ik zo gebeld te worden dat het geregeld is).quote:
Perskaart is inmiddels vergeven. IK hou mijn oren over voor andere kaartjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mocht je nog iets horen over een beschikbaar kaartje (tegen normale prijzen dus), hoor ik het graag van je. We zijn nog hard op zoek (al hoop ik zo gebeld te worden dat het geregeld is).
dat was net zo vetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef extreme het volgende:
Kunnen jullie je nog herrineren dat het vorig jaar zaterdag 20 augustus in heel nederland noodweer is geweest, en dat we de bui langs het festival terrein hebben zien waaien, dat er precies drie druppels gevallen zijn?
toen was de weersverwachting hetzelfde als nu.
have a little faith.. het is de flevopolder, dus kan je het klimaat daar niet vergelijken met de rest van Nederland, ik zeg dat het drie dagen mooi weer word![]()
Dat vind ik aardig. Mocht je iets hebben, mailadres staat in mijn profiel. Ik zal zo beginnen met pakken dus hier niet de hele tijd aanwezig zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Perskaart is inmiddels vergeven. IK hou mijn oren over voor andere kaartjes.
Primaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig. Mocht je iets hebben, mailadres staat in mijn profiel. Ik zal zo beginnen met pakken dus hier niet de hele tijd aanwezig zijn.
Om 13:00 gaat de eerste poort vanaf de Kiss & Ride pas open.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef Blinker het volgende:
Ik ga rond een uur of 12 in de ri staan. Is dat vroeg genoeg voor het voorste vak?
Die mensen zouden eigenlijk automagisch een LL topic ban moeten krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Huilies allemaal die niet op tijd een kaart kopen
\quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:39 schreef vruitig het volgende:
Ik heb dus 2 kaarten voor a.s zaterdag maar heb ook een verjaardag. Ik vind die site van lowlands nogal onduidelijk wie komen er zaterdag? Je ziet wel leuk wie er allemaal komen maar geen data.
Niet dat ik een kaartje koop ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die mensen zouden eigenlijk automagisch een LL topic ban moeten krijgen.![]()
1. de weersverwaching was helemaal niet hetzelfde als nu, die was het hele weekend half bewolkt met 1 ochtend regenachtig (welke dag weet ik niet meer)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef extreme het volgende:
toen was de weersverwachting hetzelfde als nu.
have a little faith.. het is de flevopolder, dus kan je het klimaat daar niet vergelijken met de rest van Nederland, ik zeg dat het drie dagen mooi weer word![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |