En dat KJ-Huilebalk de grootste kansen mag missen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop dat Ierland met 10-0 wint, en dat van Basten zijn fouten in gaat zien.
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hey vorige week was machester vs nederland tpch?
wat was de uitslag?
quote:'Huntelaar in basis? Dat ligt voor de hand'
De kans is groot dat Klaas-Jan Huntelaar woensdag in Dublin in de basis start van Oranje tegen Ierland. Bondscoach Marco van Basten wilde de opstelling nog niet prijsgeven, maar hintte dat het debuut van de Ajax-spits nabij is.
Op de vraag of het logisch is dat hij Huntelaar heeft opgenomen in de selectie om hem te laten spelen en te laten starten, antwoordde Van Basten op zijn bekende manier bevestigend. 'Dat ligt voor de hand, ja.'
Huntelaar neemt bij het Nederlands elftal de plek in van Ruud van Nistelrooy, die net als Mark van Bommel is gepasseerd door Van Basten. Als het aan Edwin van der Sar had gelegen, waren de twee er gewoon bij geweest.
'Ik had ze er graag bij gewild. Ze zijn heel goede voetballers, die we heel goed kunnen gebruiken. Daar heb ik met Marco over gesproken', legde de 35-jarige doelman uit aan de NOS. 'Ik zeg mijn ding en hij geeft zijn argumenten.'
Van Basten zei niet doof te zijn voor dergelijke signalen. 'Natuurlijk luisteren we. Maar wij zijn eindverantwoordelijk en moeten de beslissingen nemen. En die hebben we intern genomen.' Zoals toen Wesley Sneijder zich afmeldde en de technische staf van Oranje Theo Janssen verkoos boven Van Bommel.
Yo Dwzt #-1, maar dat was ttfes tvedriiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hey vorige week was machester vs nederland tpch?
wat was de uitslag?
En als Keane de Keanes had meegedaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Van mij mogen de Ieren winnen
Ik antwoord alleen op feitenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En als Keane de Keanes had meegedaan?
Daar doen we niet aan vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het zijn ook hypothetische feiten![]()
Ik denk dat NL redelijk makkelijk gaat winnen, maar van mij mag het ook wel...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Van mij mogen de Ieren winnen
Mij boeit het werkelijk waar niet wat de uitslag zal worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik denk dat NL redelijk makkelijk gaat winnen, maar van mij mag het ook wel...
Van Basten heeft al veel vaker gehad dat hij na zijn rare beslissingen toch weer de overwinning pakt...leuk in oefenwedstrijdjes e.d. maar op een eindtoernooi gaat het weer heel moeilijk worden met zo'n groep.
You couldnt make it upquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
De Hunty
Ga jij nou maar die kansloze Ieren aanmoedigen he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik die gast dan wel weer zijn poten zie breken
Niet aanmoedigen, hebben immers niets tegen Nederland, ook niet met...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die kansloze Ieren aanmoedigen he?![]()
Dat is het voornaamste idd.quote:Als je maar een leuke avond heb toch?![]()
Het is je gegundquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik die gast dan wel weer zijn poten zie breken
Ierland - Nederland 0000 - 1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:45 schreef pekel het volgende:
Nulletje of 4 voor de Ieren.
Hmmm......onzin is nu ook VBL binnengestroomd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ierland - Nederland 0000 - 1
zoiets?
Ik ben heel serieus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Hmmm......onzin is nu ook VBL binnengestroomd.
Mijn idee. Ik wil ook wel eens zien hoe Persie-Huntelaar-Robben gaat worden. Maar dan moet Robben wel zin hebben anders speelt ie weer als een dweil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat een zeikerds hier weer zeg![]()
Ik ga het denk ik wel kijken, gewoon hopen op een leuke pot voetbal. Er staan genoeg spelers op het veld die ik met interesse zal volgen. De Hunty sowieso, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen met Robben en Van Persie (lijkt me geen misselijke aanval toch?).
Plato, hoe staat het in de liefde? Wordt er eigenlijk nog eens een ouderwets topic geopend over de liefde enz. ? Want dat is volgens mij al heel lang geleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg 2-1 voor Nederland,je zult zien dat de resultaten in de oefenwedstrijden goed zijn met deze groep maar als het er echt omgaat dan wordt het niks.
We zitten in VBL niet in R&P.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Plato, hoe staat het in de liefde? Wordt er eigenlijk nog eens een ouderwets topic geopend over de liefde enz. ? Want dat is volgens mij al heel lang geleden.
Weet ik, maar toch. Trouwens, we hebben allebei geen verstand van voetbal. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:
Nee en ik pretendeer wel verstand van voetbal te hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch. Trouwens, we hebben allebei geen verstand van voetbal. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Je kwetst mequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee en ik pretendeer wel verstand van voetbal te hebben.![]()
Wellicht hebben we het er nog eens over in R&P, hier praat ik alleen over voetbal.quote:
Ik eigenlijk ook wel. Ik ben wel voor Nederland, maar niet voor het team en de bondscoach.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop op een dikke overwinning voor Ierland.
Nou, of je daar zo blij mee moet zijn... dat hele selectiebeleid gaat nergens meer over imo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, de eerste stap naar het EK2008 met nieuw, fris bloed.
Voor de beloftencompetitie bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Basten gaat bouwen aan een kampioensploeg.
Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wordt dit dus weer een match van niets, zoals zo vaak bij die oefenduels. 90 minuten schuiven, wel 60 % balbezit, maar hooguit een kans of vier.
Al kan het tegen het derde team van Ierland misschien anders gaan. Toch vrees ik dat het zonde van de tijd zal zijn te kijken, maar goed.
Theo gaf zelf al aan dat ie alleen wilde spelen als hij echt een rol zou spelen, niet omdat ie er toevallig is bij nog vijf minuten. Dat is wel weer aardig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw kijkt niet live. Andere verplichtingen. Diep in de nacht zal ik het DVD'tje afspelen. Hoop dat dikke Theo speelt.
Timmerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef VinoTinto het volgende:
Wat is de opstelling voor vanavond?
Dikke kans inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg 2-1 voor Nederland,je zult zien dat de resultaten in de oefenwedstrijden goed zijn met deze groep maar als het er echt omgaat dan wordt het niks.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:53 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Timmer
Jaliens - Heitinga - Mathijsen - De Cler
De Jong - Maduro - Janssen
Kuijt - VOH - Van Persie
Nu moeten we ons inderdaad zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je denkt toch niet dat dit serieus is? Maduro zit niet eens in de selectie..
Ik zie hem nog wel weigeren in te vallen in de 85ste minuut, door aan Marco z'n middelvinger te demonstreren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Theo gaf zelf al aan dat ie alleen wilde spelen als hij echt een rol zou spelen, niet omdat ie er toevallig is bij nog vijf minuten. Dat is wel weer aardig.
20.30.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe laat begint het? Ik ga ook kijken.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben voor Ierland. Ik vind voetbal kijken achterlijk en ben me hele leven al doodgegooid met
die debiele ajaxciden en F-side mongolen in de klas en die hele circus eromheen.
Afgelopen 2 keer met 1-0 verloren tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zie net dat Nederland de vorig keer had gewonnen van Ierland?
ik hoop het wel ja... Minuut stilte en rouwbanden zou zeer gepast zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:45 schreef BB-King het volgende:
Speelt Nederland met rouwband?
Voor Faas, zou wel netjes zijn toch?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef knnth het volgende:
Come on you boys in green!
waarschijnlijk niet.. SBS streamt niet normaalgesprokenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef -Evert- het volgende:
Weet iemand of er een live stream is?
1. Ireland, 2. ??? 3. Nederlandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander![]()
Maar Oranje is wel mijn twee-na-favorietste team heur![]()
1. Nederlandse Antillenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
1. Ireland, 2. ??? 3. Nederland
Hoeveel favorieten heb je?
Ga toch krassen, win je ook eens wat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:58 schreef knnth het volgende:
[..]
1. Nederlandse Antillen
2. Republic of Ireland
3. Nederland
Mwah... Schaars vind ik eerlijk gezegd beter dan Janssen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:02 schreef Elvislives het volgende:wat een debuutwedstrijd, van Van Bommel volgens die statistieken van SBS:
Debuut 2005: Cyprus - Nederland 4-0, memorabele wedstrijd voor de cyprioten!
Leuk dat mn ouwe klasgenoot Schaars erin staat, had alleen liever Janssen gezien...
Hm.. oke.. Maar als je geen Ier bent, bel ik Rita om je te laten uitzetten heurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander![]()
Maar Oranje is wel mijn twee-na-favorietste team heur![]()
Nee joh, die speelt altijd als een krant in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef DrDentz het volgende:
kheb liever Van Bommel
mwah.. ik zal de enige zijn waarschijnlijk, maar zo goed vind ik hem nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef DrDentz het volgende:
kheb liever Van Bommel
Hollandse coupe?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga niet kijken sinds de "Hollandse coup".![]()
Of misschien toch, om NL gewoon af te zien gaan als een gieter![]()
Niet zo jaloers Belgje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat KJ-Huilebalk de grootste kansen mag missen!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga niet kijken sinds de "Hollandse coup".![]()
Of misschien toch, om NL gewoon af te zien gaan als een gieter![]()
Ook al wordt het uit allerlei hoeken ontkend. Het voelt gewoon verkeerd om zo'n overwegend Ajax/Hollands-georienteerd gezelschap te hebben als Nederlands elftal. Het mag hoor, maar wel als de geselecteerde Ajacieden/Hollanders de sterren van de hemel hebben gespeeld de laatste tijd.quote:
nuance is overratedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ook al wordt het uit allerlei hoeken ontkend. Het voelt gewoon verkeerd om zo'n overwegend Ajax/Hollands-georienteerd gezelschap te hebben als Nederlands elftal. Het mag hoor, maar wel als de geselecteerde Ajacieden/Hollanders de sterren van de hemel hebben gespeeld de laatste tijd.
Er is al genoeg over gediscussieerd, maar ik blijf het verdacht vinden hoe makkelijk provinciale spelers uit de selectie geduwd worden, terwijl Hollandse spelers, die de laatste tijd ook weinig gepresteerd hebben, er bij komen of mogen blijven.
Mijn argumentatie had genuanceerder gemogen, maar daar heb ik geen zin in, aangezien het hoe je het ook bekijkt, een gevoelskwestie blijft. Tenminste, voor mij wel.
Misschien had dat er iets mee te maken dat Ajax toen de hele wereld aan het 'pwnen' was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
nuance is overrated
maar ondanks je gevoel: ik kan me een NL-elftal herinneren waar letterlijk 9 van de 11 spelers Ajaxied waren. Daar tegen afgezet is deze selectie veel "neutraler" van aard
mwah.. wel meer dan "misschien", maar ook toen waren de geluiden uit Rotterdam en Eindhoven niet enthousiast, met dezelfde argumentatie als nu.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien had dat er iets mee te maken dat Ajax toen de hele wereld aan het 'pwnen' was?
dat dan weer wel jaquote:
die minuut stilte weet ik niet zeker of die er is maar ze spelen 100% zeker met rouwbanden ( waren ze gister bij jong oranje vergeten )quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja... Minuut stilte en rouwbanden zou zeer gepast zijn
En ik hoop dat dit elftal die ieren compleet oprolt...Is het gezeur over de selectie tenminste even afgelopen
qua spitsen redden we dat wel.. maar die verdediging...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef opinionr het volgende:
Ik roep 0-6 (4x huntelaar)
Wie biedt er meer?![]()
Leo Oldenburger....quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef DrDentz het volgende:
ja.. The Hunter gaat helemaal los denk ik.. 5 goals ofzo!
ach. hij zal wat nerveus zijn tijdens z'n debuutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
5 maar? Met zijn kwaliteiten verwacht ik er toch minstens 10.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef RijstNatie het volgende:
hopelijk verliest nederland en tyft van Basten op
Oh ik laat 'm lekker zijn ding doen. Ik ga niet direct roepen dat hij wegmoet. Wel vind ik dat er een luchtje aanzit en dat de toekomst zal leren of Marco gelijk heeft of niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
point being: Laat Marco lekker z'n ding doen. In tegenstelling tot bijv. een van Gaal heeft hij op zijn minst voor wk-kwalificatie gezorgd. En als Marco zou vinden dat ie daarvoor het 2e elftal van Top Oss moet selecteren, heeft ie daar vast een reden voor
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Oh ik laat 'm lekker zijn ding doen. Ik ga niet direct roepen dat hij wegmoet. Wel vind ik dat er een luchtje aanzit en dat de toekomst zal leren of Marco gelijk heeft of niet.
Als Brabander moet ik zeggen dat het 2e van TOP ook niet verkeerd klinkt![]()
Jij hebt em zien spelen... hoevaak?quote:
1xquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt em zien spelen... hoevaak?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef Skwish het volgende:
ah, het is bijna begonnen...
ach die werden tenminste kampioenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik naar Jong Oranje zit te kijken.
wisselen en nooit meer oproepenquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach die werden tenminste kampioen
Idd, De Cler zat er ook al mee te kutten. Naast die weggegooide van robben lag er nog 1 trouwens.quote:
Dat is wel heel respectloosquote:
T is en blijf een zeikerdje en er hoort daarvoor nog respectloos, respectlooszeikerdje dusquote:
zwart kostuum, zwarte das, zwart haar... there's only so much a man can doquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:38 schreef Danny_Ramone het volgende:
Marco va n basten heeft ook geen rouwband om ! ( sarcasme )
Censuur??quote:
idem.. maar jullie missen niet veelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef TheGeneral het volgende:
Hier gewoon beeld.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Goal!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
Huntelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Goal!!!!
euh... wah?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef Dos37 het volgende:
goa ie hen
Ze spelen niet al te best nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
idem.. maar jullie missen niet veel
En jou als brandhoutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Van basten als aanmaakblokje gebruiken!!!
Was Kolkka maar Nederlander.............quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:47 schreef Cart_man het volgende:
Robben is weer waardeloos natuurlijk.
sssstquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Enchanter het volgende:
Wat een doevige wedstrijd weer zeg![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar maar wisselen. Hij heeft nog steeds niet gescoord![]()
zelfs jij realiseert dat een Huntelaar die niet binnen 20 minuten scoort een zeldzaamheid isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas speelt nog niemand hem aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef endr0me het volgende:
Huntelaar is wel constant aanspeelbaar..
Als je zo beredeneert, dan hoeft het Nederlands Elftal onder Van Basten nooit meer te spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef Bayswater het volgende:
Stop er maar mee, wordt niets vanavond.
Vandaag nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
zelfs jij realiseert dat een Huntelaar die niet binnen 20 minuten scoort een zeldzaamheid is![]()
wat is tie toch goed![]()
Alleen staat Van Bommel niet in het veld om hem aan te kunnen spelen, want een matige Wigan-speler krijgt de voorkeur boven de Barca-speler.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:52 schreef endr0me het volgende:
Huntelaar is wel constant aanspeelbaar..
duh.. zelfs een matige RKSNE-speler moet nog de voorkeur krijgen boven die mallootquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen staat Van Bommel niet in het veld om hem aan te kunnen spelen, want een matige Wigan-speler krijgt de voorkeur boven de Barca-speler.
Daar had Nederland tenminste wel wat meer mee opgeschoten, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was Kolkka maar Nederlander.............
zeker duidelijk tot nu toe, op die ene misser na.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef Nyrem het volgende:
ja ja Van Gaal.. de Cler is beter dan Gio...LMFAO
en dat is de aardige omschrijvingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:55 schreef BigFire het volgende:
scheids = dief
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar stomme konijnenkop
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar wat een ongelooflijke held is het toch. Twee keer scoren in een minuut
Maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooie bal van Persie. Dat inkopen had ik ook nog wel kunnen doen.
Haha, ik zat er al op te wachten. Calimeroquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooie bal van Persie. Dat inkopen had ik ook nog wel kunnen doen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar stomme konijnenkop
Jij had hem geeneens richting goal gekregenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooie bal van Persie. Dat inkoppen had ik ook nog wel kunnen doen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:58 schreef Enchanter het volgende:
Gemist![]()
Marianne Weber was op ned. 2![]()
Verder dan "wat hamasjes eruit gooien" zul jij niet komen zegt mijn gevoelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
kuyt ook wel denk ik en van Nistelrooy helemaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan ie beter niet naar een topclub gaan; dan word je namelijk niet geselecteerd door Bassie...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
Volgend seizoen speelt ie in een topcompetitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |