You couldnt make it upquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
De Hunty
Ga jij nou maar die kansloze Ieren aanmoedigen he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik die gast dan wel weer zijn poten zie breken
Niet aanmoedigen, hebben immers niets tegen Nederland, ook niet met...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die kansloze Ieren aanmoedigen he?![]()
Dat is het voornaamste idd.quote:Als je maar een leuke avond heb toch?![]()
Het is je gegundquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik die gast dan wel weer zijn poten zie breken
Ierland - Nederland 0000 - 1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:45 schreef pekel het volgende:
Nulletje of 4 voor de Ieren.
Hmmm......onzin is nu ook VBL binnengestroomd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ierland - Nederland 0000 - 1
zoiets?
Ik ben heel serieus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Hmmm......onzin is nu ook VBL binnengestroomd.
Mijn idee. Ik wil ook wel eens zien hoe Persie-Huntelaar-Robben gaat worden. Maar dan moet Robben wel zin hebben anders speelt ie weer als een dweil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat een zeikerds hier weer zeg![]()
Ik ga het denk ik wel kijken, gewoon hopen op een leuke pot voetbal. Er staan genoeg spelers op het veld die ik met interesse zal volgen. De Hunty sowieso, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen met Robben en Van Persie (lijkt me geen misselijke aanval toch?).
Plato, hoe staat het in de liefde? Wordt er eigenlijk nog eens een ouderwets topic geopend over de liefde enz. ? Want dat is volgens mij al heel lang geleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg 2-1 voor Nederland,je zult zien dat de resultaten in de oefenwedstrijden goed zijn met deze groep maar als het er echt omgaat dan wordt het niks.
We zitten in VBL niet in R&P.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Plato, hoe staat het in de liefde? Wordt er eigenlijk nog eens een ouderwets topic geopend over de liefde enz. ? Want dat is volgens mij al heel lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |