En dat KJ-Huilebalk de grootste kansen mag missen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik hoop dat Ierland met 10-0 wint, en dat van Basten zijn fouten in gaat zien.
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hey vorige week was machester vs nederland tpch?
wat was de uitslag?
quote:'Huntelaar in basis? Dat ligt voor de hand'
De kans is groot dat Klaas-Jan Huntelaar woensdag in Dublin in de basis start van Oranje tegen Ierland. Bondscoach Marco van Basten wilde de opstelling nog niet prijsgeven, maar hintte dat het debuut van de Ajax-spits nabij is.
Op de vraag of het logisch is dat hij Huntelaar heeft opgenomen in de selectie om hem te laten spelen en te laten starten, antwoordde Van Basten op zijn bekende manier bevestigend. 'Dat ligt voor de hand, ja.'
Huntelaar neemt bij het Nederlands elftal de plek in van Ruud van Nistelrooy, die net als Mark van Bommel is gepasseerd door Van Basten. Als het aan Edwin van der Sar had gelegen, waren de twee er gewoon bij geweest.
'Ik had ze er graag bij gewild. Ze zijn heel goede voetballers, die we heel goed kunnen gebruiken. Daar heb ik met Marco over gesproken', legde de 35-jarige doelman uit aan de NOS. 'Ik zeg mijn ding en hij geeft zijn argumenten.'
Van Basten zei niet doof te zijn voor dergelijke signalen. 'Natuurlijk luisteren we. Maar wij zijn eindverantwoordelijk en moeten de beslissingen nemen. En die hebben we intern genomen.' Zoals toen Wesley Sneijder zich afmeldde en de technische staf van Oranje Theo Janssen verkoos boven Van Bommel.
Yo Dwzt #-1, maar dat was ttfes tvedriiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hey vorige week was machester vs nederland tpch?
wat was de uitslag?
En als Keane de Keanes had meegedaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Van mij mogen de Ieren winnen
Ik antwoord alleen op feitenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En als Keane de Keanes had meegedaan?
Daar doen we niet aan vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het zijn ook hypothetische feiten![]()
Ik denk dat NL redelijk makkelijk gaat winnen, maar van mij mag het ook wel...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Van mij mogen de Ieren winnen
Mij boeit het werkelijk waar niet wat de uitslag zal worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik denk dat NL redelijk makkelijk gaat winnen, maar van mij mag het ook wel...
Van Basten heeft al veel vaker gehad dat hij na zijn rare beslissingen toch weer de overwinning pakt...leuk in oefenwedstrijdjes e.d. maar op een eindtoernooi gaat het weer heel moeilijk worden met zo'n groep.
You couldnt make it upquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
De Hunty
Ga jij nou maar die kansloze Ieren aanmoedigen he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik die gast dan wel weer zijn poten zie breken
Niet aanmoedigen, hebben immers niets tegen Nederland, ook niet met...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die kansloze Ieren aanmoedigen he?![]()
Dat is het voornaamste idd.quote:Als je maar een leuke avond heb toch?![]()
Het is je gegundquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als ik die gast dan wel weer zijn poten zie breken
Ierland - Nederland 0000 - 1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:45 schreef pekel het volgende:
Nulletje of 4 voor de Ieren.
Hmmm......onzin is nu ook VBL binnengestroomd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ierland - Nederland 0000 - 1
zoiets?
Ik ben heel serieus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Hmmm......onzin is nu ook VBL binnengestroomd.
Mijn idee. Ik wil ook wel eens zien hoe Persie-Huntelaar-Robben gaat worden. Maar dan moet Robben wel zin hebben anders speelt ie weer als een dweil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat een zeikerds hier weer zeg![]()
Ik ga het denk ik wel kijken, gewoon hopen op een leuke pot voetbal. Er staan genoeg spelers op het veld die ik met interesse zal volgen. De Hunty sowieso, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen met Robben en Van Persie (lijkt me geen misselijke aanval toch?).
Plato, hoe staat het in de liefde? Wordt er eigenlijk nog eens een ouderwets topic geopend over de liefde enz. ? Want dat is volgens mij al heel lang geleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg 2-1 voor Nederland,je zult zien dat de resultaten in de oefenwedstrijden goed zijn met deze groep maar als het er echt omgaat dan wordt het niks.
We zitten in VBL niet in R&P.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Plato, hoe staat het in de liefde? Wordt er eigenlijk nog eens een ouderwets topic geopend over de liefde enz. ? Want dat is volgens mij al heel lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |