1. Nederlandse Antillenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:53 schreef Elvislives het volgende:
1. Ireland, 2. ??? 3. Nederland
Hoeveel favorieten heb je?
Ga toch krassen, win je ook eens wat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:58 schreef knnth het volgende:
[..]
1. Nederlandse Antillen
2. Republic of Ireland
3. Nederland
Mwah... Schaars vind ik eerlijk gezegd beter dan Janssen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:02 schreef Elvislives het volgende:wat een debuutwedstrijd, van Van Bommel volgens die statistieken van SBS:
Debuut 2005: Cyprus - Nederland 4-0, memorabele wedstrijd voor de cyprioten!
Leuk dat mn ouwe klasgenoot Schaars erin staat, had alleen liever Janssen gezien...
Hm.. oke.. Maar als je geen Ier bent, bel ik Rita om je te laten uitzetten heurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander![]()
Maar Oranje is wel mijn twee-na-favorietste team heur![]()
Nee joh, die speelt altijd als een krant in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef DrDentz het volgende:
kheb liever Van Bommel
mwah.. ik zal de enige zijn waarschijnlijk, maar zo goed vind ik hem nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:04 schreef DrDentz het volgende:
kheb liever Van Bommel
Hollandse coupe?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga niet kijken sinds de "Hollandse coup".![]()
Of misschien toch, om NL gewoon af te zien gaan als een gieter![]()
Niet zo jaloers Belgje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat KJ-Huilebalk de grootste kansen mag missen!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ga niet kijken sinds de "Hollandse coup".![]()
Of misschien toch, om NL gewoon af te zien gaan als een gieter![]()
Ook al wordt het uit allerlei hoeken ontkend. Het voelt gewoon verkeerd om zo'n overwegend Ajax/Hollands-georienteerd gezelschap te hebben als Nederlands elftal. Het mag hoor, maar wel als de geselecteerde Ajacieden/Hollanders de sterren van de hemel hebben gespeeld de laatste tijd.quote:
nuance is overratedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ook al wordt het uit allerlei hoeken ontkend. Het voelt gewoon verkeerd om zo'n overwegend Ajax/Hollands-georienteerd gezelschap te hebben als Nederlands elftal. Het mag hoor, maar wel als de geselecteerde Ajacieden/Hollanders de sterren van de hemel hebben gespeeld de laatste tijd.
Er is al genoeg over gediscussieerd, maar ik blijf het verdacht vinden hoe makkelijk provinciale spelers uit de selectie geduwd worden, terwijl Hollandse spelers, die de laatste tijd ook weinig gepresteerd hebben, er bij komen of mogen blijven.
Mijn argumentatie had genuanceerder gemogen, maar daar heb ik geen zin in, aangezien het hoe je het ook bekijkt, een gevoelskwestie blijft. Tenminste, voor mij wel.
Misschien had dat er iets mee te maken dat Ajax toen de hele wereld aan het 'pwnen' was?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
nuance is overrated
maar ondanks je gevoel: ik kan me een NL-elftal herinneren waar letterlijk 9 van de 11 spelers Ajaxied waren. Daar tegen afgezet is deze selectie veel "neutraler" van aard
mwah.. wel meer dan "misschien", maar ook toen waren de geluiden uit Rotterdam en Eindhoven niet enthousiast, met dezelfde argumentatie als nu.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien had dat er iets mee te maken dat Ajax toen de hele wereld aan het 'pwnen' was?
dat dan weer wel jaquote:
die minuut stilte weet ik niet zeker of die er is maar ze spelen 100% zeker met rouwbanden ( waren ze gister bij jong oranje vergeten )quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja... Minuut stilte en rouwbanden zou zeer gepast zijn
En ik hoop dat dit elftal die ieren compleet oprolt...Is het gezeur over de selectie tenminste even afgelopen
qua spitsen redden we dat wel.. maar die verdediging...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:21 schreef opinionr het volgende:
Ik roep 0-6 (4x huntelaar)
Wie biedt er meer?![]()
Leo Oldenburger....quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef DrDentz het volgende:
ja.. The Hunter gaat helemaal los denk ik.. 5 goals ofzo!
ach. hij zal wat nerveus zijn tijdens z'n debuutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
5 maar? Met zijn kwaliteiten verwacht ik er toch minstens 10.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef RijstNatie het volgende:
hopelijk verliest nederland en tyft van Basten op
Oh ik laat 'm lekker zijn ding doen. Ik ga niet direct roepen dat hij wegmoet. Wel vind ik dat er een luchtje aanzit en dat de toekomst zal leren of Marco gelijk heeft of niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
point being: Laat Marco lekker z'n ding doen. In tegenstelling tot bijv. een van Gaal heeft hij op zijn minst voor wk-kwalificatie gezorgd. En als Marco zou vinden dat ie daarvoor het 2e elftal van Top Oss moet selecteren, heeft ie daar vast een reden voor
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Oh ik laat 'm lekker zijn ding doen. Ik ga niet direct roepen dat hij wegmoet. Wel vind ik dat er een luchtje aanzit en dat de toekomst zal leren of Marco gelijk heeft of niet.
Als Brabander moet ik zeggen dat het 2e van TOP ook niet verkeerd klinkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |