Hou je 'ns ff rustig mafkees.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef Chen het volgende:
Dus het antwoord is nog niet geraden?
De Dom vind je geen kerk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar is dat wel een kerktoren?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar is dat wel een kerktoren?
Drie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:41 schreef geenaam het volgende:
Onze lieve vrouwen toren in Amersfoort is nummer 2.
k_man +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef k_man het volgende:
Drie Koningen?
Doe een rustig.. De hele tijd zeuren om een vraag. De vraag komt vanzelf wel.quote:
Ik baal der gewoon van dat ik steeds het antwoord niet weetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Doe een rustig.. De hele tijd zeuren om een vraag. De vraag komt vanzelf wel.
Kim Sungquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:46 schreef k_man het volgende:
XXXX (15 april 1912 – 8 juli 1994) was een Noord-Koreaans partijleider en dictator.
Hij werd als Kim Song-ju (Hangul: 김일성, Hanja: 金日成) geboren in Pyongi of Mangyongdae. Hij was van 1948 tot aan zijn dood leider van Noord-Korea. Tot op heden erkent de Noord-Koreaanse regering hem als de 'eeuwige' president. Hij werd opgevolgd door zijn zoon Kim Jong Il.
Wat hoort er bij XXXX te staan?
EricusMaximus +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Kim Il sung
Een echte aanrader is om er eens heen te gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Een echte aanrader is om van die maffe promotiefilmpjes te kijken over Noord-Korea en het filmpje over de dood van Kim Il-Sung. Massie-hystery ten top, zelfs al zouden tien Diana's sterven, zou het nog niet zo ziek zijn.
Tellen van wat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:59 schreef Chen het volgende:
Vanaf welk topic zijn jullie eigelijk begonnen met tellen?
Vanaf topic 1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:59 schreef Chen het volgende:
Vanaf welk topic zijn jullie eigelijk begonnen met tellen?
ik was etenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmzzz... En dolle_hond? Waar blijft de vraag?
Heb je dat serieus gedaan? Fantastischquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Een echte aanrader is om er eens heen te gaan.
Bedoel je dat het an eis bar moet zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
Er staat een foutje in je ondertitel Neleos.
Yup. In 2001 was dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Heb je dat serieus gedaan? Fantastisch
Wanneer? Ik wil echt nog een keer gaan
Ik dacht dat je MaJo wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef Neleos het volgende:
Bedoel je dat het an eis bar moet zijn?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bedoel je dat het an eis bar moet zijn?
Yay!quote:
Had ik zelf ook al gezien, maar ik vind a eis bar beter klinken, dan klopt het ook beter met het origineel.quote:
Ik zit nog altijd te denken aan Daf's suggestie van een eisbär met O RLY er op, maar denk dat het dan misschien te verwarrend zal wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Once you've seen one eisbär, you've seen them all
Dat is inderdaad de andere die ik zochtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, die is al genoemd.
Johan van Oldebarnevelt?
Ligt helemaal aan je eigen smaak...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Wie weet of Requim For A Dream een goede/mooie/leuke film is? (nee, geen puntje te winnen)
Yeah, goede film datquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Wie weet of Requim For A Dream een goede/mooie/leuke film is? (nee, geen puntje te winnen)
Ik vind van wel, en hele goede muziek. Jennifer Connelyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Wie weet of Requim For A Dream een goeie film is? (nee, geen puntje te winnen)
http://argumentofthecentury.ytmnd.com/quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd te denken aan Daf's suggestie van een eisbär met O RLY er op, maar denk dat het dan misschien te verwarrend zal worden
Mooie film, je wordt er alleen niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
De beste film aller tijden, naar mijn mening iigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind van wel, en hele goede muziek. Jennifer ConnelyNiet echt een film om gezellig met een hele groep te kijken trouwens, maar wel een aanrader
![]()
Geen 'gezellige, leuke' film iig. Wel een goede film met een goed verhaal vind ik. Staat ergens onderaan m'n top 15 als ik die zou hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Dr.Aart +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:13 schreef Dr.Aart het volgende:
hielke
sietse
gerben
veldwachter zwart
vader klinkhamer
moeder klinkhamer
kees
http://www.yousendit.comquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe doe ik trouwens van die toffe geluidsfragmentjes maken?
veel plezier!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef lienelien het volgende:
Dan ga ik even die film kijken, eten tussendoor, en de puinzooi hier opruimen, en dan kom ik daarna gezellig kennisquizzen
nu de P en de E nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef macondo het volgende:
C van combinatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |