Heb je dat serieus gedaan? Fantastischquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Een echte aanrader is om er eens heen te gaan.
Bedoel je dat het an eis bar moet zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef k_man het volgende:
Er staat een foutje in je ondertitel Neleos.
Yup. In 2001 was dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Heb je dat serieus gedaan? Fantastisch
Wanneer? Ik wil echt nog een keer gaan
Ik dacht dat je MaJo wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef Neleos het volgende:
Bedoel je dat het an eis bar moet zijn?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bedoel je dat het an eis bar moet zijn?
Yay!quote:
Had ik zelf ook al gezien, maar ik vind a eis bar beter klinken, dan klopt het ook beter met het origineel.quote:
Ik zit nog altijd te denken aan Daf's suggestie van een eisbär met O RLY er op, maar denk dat het dan misschien te verwarrend zal wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Once you've seen one eisbär, you've seen them all
Dat is inderdaad de andere die ik zochtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:08 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, die is al genoemd.
Johan van Oldebarnevelt?
Ligt helemaal aan je eigen smaak...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Wie weet of Requim For A Dream een goede/mooie/leuke film is? (nee, geen puntje te winnen)
Yeah, goede film datquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Wie weet of Requim For A Dream een goede/mooie/leuke film is? (nee, geen puntje te winnen)
Ik vind van wel, en hele goede muziek. Jennifer Connelyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Wie weet of Requim For A Dream een goeie film is? (nee, geen puntje te winnen)
http://argumentofthecentury.ytmnd.com/quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd te denken aan Daf's suggestie van een eisbär met O RLY er op, maar denk dat het dan misschien te verwarrend zal worden
Mooie film, je wordt er alleen niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
De beste film aller tijden, naar mijn mening iigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:09 schreef lienelien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |