song heet be my loverquote:
la bouche - be my loverquote:op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef revenge2005 het volgende:
ik zoek een song
de naam en/of artiest weet ik niet
heb wel een sample ervan
www.ultimate-revenge.net/files/sample.mp3
wie kan mij helpen
alvast hartelijk bedankt
krush - house arrest [1988]quote:op zaterdag 19 augustus 2006 07:53 schreef maxthedog het volgende:
ik heb een vrij moeilijke denk ik. gaat om een destijds (ik denk begin 90-er jaren) trendy makkelijk scorend house/dance nummer met vlgns mij ook een beetje human beatbox en rap (uitsluitend de zin "check this out!")
flarden van de tekst:
if you're looking for love, don't follow me .. .. we've got this house on a .. .. "check this out!" .. follow me
google wist 't niet dus kan ook zijn dat ik zelfs met deze weinige tekst er enigszins naast zit.![]()
yup, dat is 'm, thanks!!quote:op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef defender het volgende:
[..]
even gegoogled, is deze het ?
e-40 (ft. t. pain, kandi girl) - u and dat
quote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef jenny_ het volgende:
ik zoek het volgende lied. het couplet is iets van een western film, gaat van; túúú, tú, tú, túúú, tú, tú, tú en dan iets van; handlahé, handlahé... beetje vaag allemaal het is iig iets van 'dance'... anybody?
![]()
dit nummer komt ook regelmatig voorbij in dit topic.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 13:45 schreef missluna het volgende:
switch - a bit patchy.
er zijn verschillende versies...quote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef jenny_ het volgende:
ik zoek het volgende lied. het couplet is iets van een western film, gaat van; túúú, tú, tú, túúú, tú, tú, tú en dan iets van; handlahé, handlahé... beetje vaag allemaal het is iig iets van 'dance'... anybody?
![]()
wiseguys - oh la la ?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef j0rrit het volgende:
wie weet misschien hoe de makers heten van de volgende muziek? het is lichtelijk drum & bass (tenminste, er zit een deuntje bij) gecombineerd met een harmonica als hoofdmoot. dit gecombineerd met een beetje frans-italiaanse sfeer, je hoort het ook zo nu en dan onder tv-programma's als achtergrondgeluid.
ik heb een keer een cd van ze gehoord op een feest, maar niemand schijnt te weten wat ik bedoel..
wie o wie?
excuse moi... maar toch bedankt!quote:op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef missluna het volgende:
[..]
[..]
dit nummer komt ook regelmatig voorbij in dit topic.
nope, ik bedoel een ander nummer.quote:
dj visage - formula.quote:op zaterdag 19 augustus 2006 18:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
nope, ik bedoel een ander nummer.
en ik zoek er nog eentje. beetje een dance nummer van vroeger waarin je continue een formule 1 auto het ritme hoort bepalen door gas te geven zegmaar. zou weleens formel eins kunnen heten, wie weet wat ik bedoel?
quote:op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
it takes two - rob base & dj e-z rock?
even kijken, iig bedankt.quote:op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef dafan het volgende:
[..]
volgens mij rob base & dj ez rock - get on the dance floor.
dat zei earl iig een keer in de serie, toen heb ik m gedownload maar herken m niet echt. misschien jij wel
it takes two inderdaad.quote:
the turtles - happy together lijkt mij?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef silver_shark het volgende:
ik zoek een liedje gaat ongeveer zo : me and you , and you and me tutututu
daarna zegt ie iets van happy to....
zo iets!
wie kan me helpen
alvast
bedankt:)
morcheeba - wonders never cease?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef pete23 het volgende:
help! ik zoek
nummer wat in de brand bier reclame zit?
ik kan het niet vinden op www.ster.nl
alvast bedankt!
crime met gangster funkquote:op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef silver_shark het volgende:
ik zoek een liedje gaat ongeveer zo : me and you , and you and me tutututu
daarna zegt ie iets van happy to....
zo iets!
wie kan me helpen
alvast
bedankt:)
us3 - cantaloopquote:op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef docb het volgende:
ok, de omschrijving is heel vaag, maar ik hoorde vanmorgen op de radio (bnn.fm) een nummer, en dat vond ik erg lekker klinken. het probleem is dat de enige tekst die er volgens mij in voorkwam (kan ik me in vergissen), "funky, funky" was. het was een beetje een jazzy nummer, met wel een bekende tune. vooral met trompetten, en steeds dat "funky funky" erin.
beetje jammer dat ik het niet beter kan omschrijven, maar ik hoop stiekem dat iemand weet welk nummer ik bedoel!
yesss! thanks!!quote:op zaterdag 19 augustus 2006 13:25 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
krush - house arrest [1988]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |