rude rich & the high notes - i won't let you goquote:op vrijdag 18 augustus 2006 18:32 schreef claudio-gentile het volgende:
ben op zoek naar een nummer waar ik maar bepalde delen van de text ken, ik hoor t af en toe op de radio, volgens mij met gitaar, door een man
don't you know, youre the one i ... little girl you set my heart on fire
nope.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 21:49 schreef gitanki het volgende:
st. germain ?
uh huh.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef bartrid het volgende:
dus een cover van het origineel van tracy chapman....
erg handige site, maar staat ie jammer genoeg niet bij.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef bartrid het volgende:
staat ie hier tussen? http://www.coversproject.com/artist/tracy%20chapman
misschien is het de versie van darwin's waiting room? een iets ruigere en mooiere versie. ik kon alleen een rm file vinden van het nummer : http://musicstore.real.co(...).ram?trackid=7222701quote:op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef jaytonism het volgende:
2e request:
aardig bekend nummer, rustig, mannelijke stem met een aanstekelijk ouderwets tintje.
lyrics in het refrein: you've got the fastest/fattest car, you've got a "......".
iemand?
edit: heb een versie van tracey chapman gevonden, maar dat was niet de versie die ik bedoelde. de versie die ik bedoel is ietwat moderner.
run dmc - it's like that?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 07:53 schreef maxthedog het volgende:
ik heb een vrij moeilijke denk ik. gaat om een destijds (ik denk begin 90-er jaren) trendy makkelijk scorend house/dance nummer met vlgns mij ook een beetje human beatbox en rap (uitsluitend de zin "check this out!")
flarden van de tekst:
if you're looking for love, don't follow me .. .. we've got this house on a .. .. "check this out!" .. follow me
quote:[run]
unemployment at a record high
people coming, people going, people born to die
don't ask me, because i don't know why
but it's like that, and that's the way it is
[d.m.c.]
people in the world try to make ends meet
you try to ride car, train, bus, or feet
i said you got to work hard to want to compete
it's like that, and that's the way it is
huh!
[run & d.m.c. alternate lines for the remainder of the song]
money is the key to end all your woes
your ups and your downs, your highs and your lows
won't you tell me last time that love bought you clothes?
bills fly higher every day
we receive much lower pay
i'd rather stay young, go out and play
huh!
war's going on across the sea
street soldiers killing the elderly
what ever happened to unity?
it's like that, and that that's the way it is
disillusion is the word
that's used by me when i'm not heard
i just go through life with my glasses blurred
huh!
you can see a lot in this lifespan
like a bum eating out of a garbage can
you notice one time he was your man
it's like that (what?) and that's the way it is
you should've gone to school, you could've learned a trade
but you laid in bed where the bums have laid
now all the time you're crying that you're underpaid
huh!
one thing i knoe is that life is short
so listen up homeboy, give this a thought
the next time someone's teaching why don't you get taught?
if you really think about it times aren't that bad
the one that stretches for success will make you glad
stop playing start praying, you won't be sad
huh!
when you feel you fail sometimes it hurts
for a meaning in life is why you search
take the boys on the train, drive to school on the church
here's another point in life you should not miss
do not be a fool who's prejudice
because we're all written down on the same list
huh! (repeat 4x)
you know it's like that, and that's the way it is
because it's like that, and that's the way it is
van dik hout - 1 secondequote:op zaterdag 19 augustus 2006 11:43 schreef _dizzy_ het volgende:
ik zoek ook een nummer het is een beetje nederlandse rock denk ik, het refrein klinkt in ieder geval een beetje als rock, de enige tekst die ik nog weet is : 1 seconde, deze woorden worden nogal hard gezonden... poeh hopelijk weet iemand hem!
robert palmer - johnny & mary?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 11:52 schreef gotenssj het volgende:
ik zoek een nummer met ongeveer de volgende tekst : johnny keep running around, running around en verder ging het volgens mij over een oorlog of iets dergelijks![]()
hopelijk weet iemand hem
quote:op zaterdag 19 augustus 2006 11:55 schreef walvisje het volgende:
misschien johnny & mary van robert palmer
http://www.youtube.com/watch?v=ueoks3cvg_8
mocht dit het niet zijn, kun dan iets meer info geven over stijl, zang en van wanneer het nummer zou kunnen zijn?
la bouche -- la da da dequote:op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef revenge2005 het volgende:
ik zoek een song
de naam en/of artiest weet ik niet
heb wel een sample ervan
www.ultimate-revenge.net/files/sample.mp3
wie kan mij helpen
alvast hartelijk bedankt
song heet be my loverquote:
la bouche - be my loverquote:op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef revenge2005 het volgende:
ik zoek een song
de naam en/of artiest weet ik niet
heb wel een sample ervan
www.ultimate-revenge.net/files/sample.mp3
wie kan mij helpen
alvast hartelijk bedankt
krush - house arrest [1988]quote:op zaterdag 19 augustus 2006 07:53 schreef maxthedog het volgende:
ik heb een vrij moeilijke denk ik. gaat om een destijds (ik denk begin 90-er jaren) trendy makkelijk scorend house/dance nummer met vlgns mij ook een beetje human beatbox en rap (uitsluitend de zin "check this out!")
flarden van de tekst:
if you're looking for love, don't follow me .. .. we've got this house on a .. .. "check this out!" .. follow me
google wist 't niet dus kan ook zijn dat ik zelfs met deze weinige tekst er enigszins naast zit.![]()
yup, dat is 'm, thanks!!quote:op vrijdag 18 augustus 2006 19:09 schreef defender het volgende:
[..]
even gegoogled, is deze het ?
e-40 (ft. t. pain, kandi girl) - u and dat
quote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef jenny_ het volgende:
ik zoek het volgende lied. het couplet is iets van een western film, gaat van; túúú, tú, tú, túúú, tú, tú, tú en dan iets van; handlahé, handlahé... beetje vaag allemaal het is iig iets van 'dance'... anybody?
![]()
dit nummer komt ook regelmatig voorbij in dit topic.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 13:45 schreef missluna het volgende:
switch - a bit patchy.
er zijn verschillende versies...quote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef jenny_ het volgende:
ik zoek het volgende lied. het couplet is iets van een western film, gaat van; túúú, tú, tú, túúú, tú, tú, tú en dan iets van; handlahé, handlahé... beetje vaag allemaal het is iig iets van 'dance'... anybody?
![]()
wiseguys - oh la la ?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 16:26 schreef j0rrit het volgende:
wie weet misschien hoe de makers heten van de volgende muziek? het is lichtelijk drum & bass (tenminste, er zit een deuntje bij) gecombineerd met een harmonica als hoofdmoot. dit gecombineerd met een beetje frans-italiaanse sfeer, je hoort het ook zo nu en dan onder tv-programma's als achtergrondgeluid.
ik heb een keer een cd van ze gehoord op een feest, maar niemand schijnt te weten wat ik bedoel..
wie o wie?
excuse moi... maar toch bedankt!quote:op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef missluna het volgende:
[..]
[..]
dit nummer komt ook regelmatig voorbij in dit topic.
nope, ik bedoel een ander nummer.quote:
dj visage - formula.quote:op zaterdag 19 augustus 2006 18:21 schreef j0rrit het volgende:
[..]
nope, ik bedoel een ander nummer.
en ik zoek er nog eentje. beetje een dance nummer van vroeger waarin je continue een formule 1 auto het ritme hoort bepalen door gas te geven zegmaar. zou weleens formel eins kunnen heten, wie weet wat ik bedoel?
quote:op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
it takes two - rob base & dj e-z rock?
even kijken, iig bedankt.quote:op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef dafan het volgende:
[..]
volgens mij rob base & dj ez rock - get on the dance floor.
dat zei earl iig een keer in de serie, toen heb ik m gedownload maar herken m niet echt. misschien jij wel
it takes two inderdaad.quote:
the turtles - happy together lijkt mij?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef silver_shark het volgende:
ik zoek een liedje gaat ongeveer zo : me and you , and you and me tutututu
daarna zegt ie iets van happy to....
zo iets!
wie kan me helpen
alvast
bedankt:)
morcheeba - wonders never cease?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef pete23 het volgende:
help! ik zoek
nummer wat in de brand bier reclame zit?
ik kan het niet vinden op www.ster.nl
alvast bedankt!
crime met gangster funkquote:op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef silver_shark het volgende:
zo iets!
wie kan me helpen
alvast
us3 - cantaloopquote:op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef docb het volgende:
ok, de omschrijving is heel vaag, maar ik hoorde vanmorgen op de radio (bnn.fm) een nummer, en dat vond ik erg lekker klinken. het probleem is dat de enige tekst die er volgens mij in voorkwam (kan ik me in vergissen), "funky, funky" was. het was een beetje een jazzy nummer, met wel een bekende tune. vooral met trompetten, en steeds dat "funky funky" erin.
beetje jammer dat ik het niet beter kan omschrijven, maar ik hoop stiekem dat iemand weet welk nummer ik bedoel!
yesss! thanks!!quote:op zaterdag 19 augustus 2006 13:25 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
krush - house arrest [1988]
uit de openingspost:quote:op zondag 20 augustus 2006 10:30 schreef vrouwelijkice het volgende:
ik ben heel dringend op zoek naar een nummer. ik weet de titel al, het lukt me alleen niet om hem te downloaden:
titel: viva colonia
en dan bedoel ik de apres ski / 'house' versie, dus níet die van höhner.
als iemand dit nummer in zijn bezit heeft geef ik mijn e-mail en dan kan je hem misschien mailen. ik hoop echt dat iemand hem heeft!!
![]()
quote:# waar is dit topic niet voor bedoeld?
# warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
wat denk je zelf?quote:op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef vrouwelijkice het volgende:
oke, maar kan ik er dan een heel nieuw topic over openen?
wat begrijp je niet aan de posts hierboven en aan de op?quote:op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef thedon1985 het volgende:
ik ben op zoek naar een remix van phil collins, die is uitgebracht n.a.v. 9-11.
het gaat om de titel 'in the air tonight', maar verschilt van de originele versie doordat nieuwsfragmenten e.d. zijn ingevoegd.
mijn vraag is nu, of iemand weet waar het nog te vinden is.
volgens mij werd dat nummer gewoon in samenwerking met phil collins gemaakt.quote:op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef molluck het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan de posts hierboven en aan de op?
warez-requests zijn niet toegestaan!!
dj kicken - happy togetherquote:op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef silver_shark het volgende:
zo iets!
wie kan me helpen
alvast
r.o.o.m. - first thing? ik kan wel blijven proberen, maar anders denk ik niet dat iemand m weet...veel top 40 luisteren dan maarquote:op zondag 20 augustus 2006 13:14 schreef gijsje25 het volgende:
weet niemand anders een kelly clarkson achtig liedje wat niet van the veronica's is?![]()
quote:op zondag 20 augustus 2006 15:40 schreef ill-skillz het volgende:
ik zoek een dance liedje, met een beetje spaanstalige invloeden. wat er gezongen wordt versta ik niet, maar het klinkt als 'tangadet, tangadet, tangadet'(?)
de lopende melodie wordt telkens onderbroken door een tune/theme uit een wild west film. het wordt vaak gedraaid in chersonissos/lloret/etc, en op 538 heb ik het ook al een keer voorbij horen komen.
my bad. had niet verder gekeken dan mijn neus lang is. heb hem!quote:op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
missluna, kop jij hem nog even in?
![]()
quote:op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef winnekeleen het volgende:
[..]
missluna, kop jij hem nog even in?
![]()
boten anna van de gebroeders ko.quote:op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef thijsthijs het volgende:
ik ben opzoek naar het liedje dat het zelfde klinkt als boten anne van basshunter alleen dan in het nederlands
dank uquote:op zondag 20 augustus 2006 18:52 schreef el_rolando het volgende:
[..]
ik heb een boot van de gebroeders ko.
l'll be there for you -- rembrandtsquote:op zondag 20 augustus 2006 19:09 schreef apophis4u het volgende:
wat was ook alweer de titel van het nummer van friends?
hmm ik had eerder verkeerd gequote.quote:op zondag 20 augustus 2006 13:42 schreef heyfreak het volgende:
niemand die me dus kan helpen met dat k-swiss nummer?
kijkt u eens:quote:op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef molem het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer van dire straits waarvan ik dacht dat het encore heette. maar blijkbaar hebben ze niet zo'n nummer (wel een album met de naam encores erin)
het staat me bij dat het een instrumentaal nummer is. verder weet ik nog wel wat van de clip van het nummer:
de clip ervan is geschoten vanuit speciale posities, zoals vanuit het putje van de wasbak (misschien ook stopcontact)
wie weet met deze minieme nformatie over welk nummer ik het heb
bij voorbaat dank
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef gitanki het volgende:
clip waarin dat jongetje van huis wegloopt?
dan kan het dusted - always remember to respect and honour your mother (lange titel) (paul van dyk remix) zijn
roman flugel - geht's noch? of de nieuwe versie rishi bass - shakequote:op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef vinsbergen het volgende:
ik heb heel wat pagina's en sites afgezocht naar een house nummer, maar nog niet gevonden dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
het is een liedje met een hoog pieptoontje in een constant ritme en het wordt de laatste tijd veel gedraaid in clubs op feesten etc.(het lijkt of hij ook een beetje blijft hangen.. de melodie zegmaar:)
bvd
thnx!!!!quote:op zondag 20 augustus 2006 22:31 schreef molluck het volgende:
[..]
roman flugel - geht's noch? of de nieuwe versie rishi bass - shake
lipps inc - funky townquote:op maandag 21 augustus 2006 00:02 schreef spindoc het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een nummer dat ik zondagmiddag nog in de arena hoorde tijdens de rust. je hoort iets van 'talk about it, talk about it, talk about it' en daarna iets van 'funkypie' ofzo. kent iemand dit nummer?
niemand?quote:op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef kriebbel het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer dat we in italië gehoord hebben. het was een dance nummer, gedraaid door een italiaanse dj.
er kwamen stukjes text in voor als "de 8 factoren van dance" " fact 1" etc etc.
beetje vage omschrijving, maar meer weet ik er op het moment ook niet over. misschien iemand die het weet?
i wanna be like you denk ik dan aan.quote:op maandag 21 augustus 2006 07:05 schreef mega het volgende:
ik zoek een nummer van coldcut. er worden samples gebruikt van jungle book (de disney)
http://video.google.com/videoplay?docid=-7161545867093648703&q=coldcut dit is een filmpje van het nummer maar ik wil de titel.
volgens mij van daft punk. weet alleen de titel niet meer, maar het is daft punkquote:op maandag 21 augustus 2006 15:59 schreef stalf het volgende:
ik zoek een nummer van de nieuwste reclame voor coolpolitics van mtv over europa en de wereld. het is een electronic nummer. en ik dacht zoiets te horen als: pick up the groove (...)
hier gekeken?quote:op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef justjerra het volgende:
help help
ik zoek een nummer
je hoort elke keer
look at me
hey is een beetje een dance track
het is van een man en een vrouw
de man zijn stem lijkt verdomd veel op die van enrique iglesias
op radio538 wordt hij echt vaak gedraaid
maar kan daar geen playlist vinden
evermore - i'm fallin awayquote:op maandag 21 augustus 2006 18:56 schreef gijsxl het volgende:
het antwoord zal zeer waarschijnlijk als in één van de andere delen staan,
maar hoe heet het nummer uit de "sprite" reclame. wanneer je van de jongens in een zwembad ziet duiken dat dus op een basketbalveld lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |