waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef baggeruser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de op
http://www.wildbits.com/files/tunaticsetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef louterman het volgende:
ik weet alleen nog een deuntje van een nummer, dus dat heb ik maar opgeomen.
excuses voor het ooooh zo slecht opgenomen deuntje.
voor de mensen die mij willen helpen, hier staat het muziek bestandje.
'in your eyes' - peter gabrielquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef stansfield het volgende:
ik zoek een liedje uit de jaren 80 dat is gebruikt in de film say anything.
regel uit het refrein
i'n your eyes, the stars the sky in your eyes ofzoiets.
ik zit ook druk in mn playlist te zoeken en alle mogelijke liedjes te beluisterenquote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef dafan het volgende:
nummer komt mij ook bekend voor heidi- maar ik kan m niet vinden in mn playlist
jordan & baker - explode.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 13:01 schreef louterman het volgende:
ik weet alleen nog een deuntje van een nummer, dus dat heb ik maar opgeomen.
excuses voor het ooooh zo slecht opgenomen deuntje.
voor de mensen die mij willen helpen, hier staat het muziek bestandje.
gnarls barkley - crazyquote:op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef deepart het volgende:
ik zoek een nummer:
het heeft een clip en in die clip zie je het hoofd van de zanger (een neger) vervormen in weer iets anders, en dan vervormt weer in bloemen (bijvoorbeeld). het zijn geen echte beelden maar beetje getekent als het ware.
oeoe jaaa! dat is hem! dankjewel! echt mooie clip, en goed nummerquote:
ik kan er echt niks van maken. ik hoor door de kwaliteit, of eigenlijk het gebrek eraan, nieteens wat voor stijl het is.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 15:52 schreef kneiters het volgende:
ik doe nog 1 poging:
wie kent het liedje dat je op dit (slechte) filmpje hoort?
klik.
ja echt jammer, was ik al bang voor. het was zo´n goed liedje. het enige stukje tekst dat ik er nog uit kan halen is `monday morning`. de stijl is iig dance...quote:op dinsdag 15 augustus 2006 17:14 schreef missluna het volgende:
[..]
ik kan er echt niks van maken. ik hoor door de kwaliteit, of eigenlijk het gebrek eraan, nieteens wat voor stijl het is.
help dan, dwerg.quote:op zaterdag 5 augustus 2006 21:12 schreef modus het volgende:
ik zoek een nummer waarvan de eerste klanken enigszins aan the nits - in the dutch mountains doen denken. ik meen dat het uit de 80s komt maar dat weet ik niet zeker. zoeken op de flarden tekst die ik onthouden heb, heeft nog niet mogen baten. stukje uit het refrein:
so i ride/drive from ... to canyon
not always the sun on my back
dus..
ik heb de zender gemaild die hem draaide, maar geen enkele reactie..
bedoel je unknown error - shadows? de remix is van unicron.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef mrcool het volgende:
ik ben op zoek naar de producer die een remix (drum n bass) heeft gemaakt van de soundtrack van requiem for a dream, origineel is van het kronos quartet.
the veronica's - 4-ever?quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:55 schreef gijsje25 het volgende:
ik hoorde pas een liedje op de radio, volgens mij van 1 of twee meisjes, van de zelfde "bedenker" als de liedjes van kelly clarkson. heb geen idee meer hoe het ging, maar als ik de titel hoor weet ik wel of ik dat bedoel (wazig verhaal dit ) iemand enig idee?
x gijsje
hij is eerder al opgelost, héél ander soort muziek dan die jij geeftquote:op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef walvisje het volgende:
[..]
mijn eerste ingeving is liquido - narcotic
>>sample<<
soft cell.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 20:24 schreef gitanki het volgende:
weet iemand het origineel van een house (club)nummer uit de jaren 90 dat milk inc heeft misbruikt in hun "versie" van "tainted love () ??
dat wist ik wel,quote:
ik ken het nummer van milk inc nietquote:op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef gitanki het volgende:
[..]
dat wist ik wel,
maar ik bedoel dus het origineel van het nummer op zich dat gebruikt wordt (beetje clubby)
zanger? zangeres? ik zal eens nadenken en zoeken enzo.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef modus het volgende:
nieuwe poging maar:
[..]
help dan, dwerg.,
.
ja eh, groepje (vermoedelijk) met heerschap als zanger. het had zo in vara's verrukkelijke 15 gepast, maar ik kan me best vergissen in het juiste tijdperk. verder heb ik zo goed als geen clue.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 21:04 schreef dwerg het volgende:
zanger? zangeres? ik zal eens nadenken en zoeken enzo.
die bedoelde ik idd! ik had hem gewoon al!quote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
bedoel je unknown error - shadows? de remix is van unicron.
c&c music factoryquote:op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef donroyco het volgende:
en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..
dreams is van 2 brothers on the 4th floor.quote:op dinsdag 15 augustus 2006 23:41 schreef donroyco het volgende:
nu heb je een ' nieuw' nummer op tmf enzo: mary - dreams, maar wat is het origineel, en wat is het origineel van bob sinclar - rock this party, en dan vooral de zinsnede everybody dance now...!..
bvd
1. is dat niet johan? walking away?quote:op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef paa-053 het volgende:
een paar reposts:
1) een nummer dat ik laatst op tmf zag, dus een modern nummer, waarin in de clip een man achteruit liep. dus alsof de tijd langzaam werd teruggespoeld. de muziek deed me sterk denken aan rem. het was niet coldplay - the scientist
2) nummer van celine dion met de tekst:
"couer.....d'ailleurs" of iets dergelijks. ik heb het nummer vaker gehoord, ook wel eens op skyradio dus het is een van haar bekendere, meer mainstream nummers.
3) het origineel van 'my immortal' van evanescence. gehoord op de franse tv tijdens een dans-programma. langzame versie, gezongen door een man! dus een andere versie van my immortal...
wie kan helpen? bvd!
that someone is mequote:op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef paa-053 het volgende:
1. helemaal goediemand anders had dat enkele pagina's terug al eens gepost maar ik kreeg het nummer maar niet te pakken, nu 'ineens' wel. apart, maar wel prettig
no hard feelings hoorquote:op woensdag 16 augustus 2006 10:46 schreef paa-053 het volgende:
nou hei....marjolijn, ik wou je niet kwetsen hoor
bedankt
die het op hun beurt weer gecovered hadden van gloria jones.quote:
zo leer je nog eens wat.quote:op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
die het op hun beurt weer gecovered hadden van gloria jones.
is dat niet gigi dagostino? titel weet ik zo niet...quote:op woensdag 16 augustus 2006 11:01 schreef lubjub het volgende:
hallo
kan iemand me helpen aan de titel en dj van een nummer dat ik alleen nog ken van het video clipie
het was een dance nummer met een animatie filmpje (teken)
het clipie gaat over een jongetje dat met een stokje of fluitje naar een bos gaat s'nachts en dan komen er draken te voor schijn.![]()
ik hoop dat er iemand is die het nummer heeft liggen/staan.![]()
dacht ik ook aan.quote:op woensdag 16 augustus 2006 12:25 schreef heidi- het volgende:
[..]
is dat niet gigi dagostino? titel weet ik zo niet...
craig david - rewindquote:op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef dnb-robin het volgende:
heeelp!
ik zoek een nummer dat ik nog ken van vroeger, maar ik ben de titel kwijt :s
de tekst ging iets van: mmm bum selecta, 3, 2, 1...
de clip speelde zich af in een discotheek, met een scene die dan weer achteruit afgespeeld werd. ik weet nog een scene van een man die van zn stoel viel en een glas water liet vallen en dus weer terug, en iemand die van de dj-tafel sprong en weer terug.
weet iemand hoe dit nummer heet???? hartelijk bedankt!!!
r
volgens mij rob base & dj ez rock - get on the dance floor.quote:op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
iedereen die de amerikaanse serie "my name is earl" wel eens kijkt, ziet broer randy elke keer uit z'n dak gaan, als een old skool nummer opgezet wordt. "oh, don't tell me you did go again old skool baby!"
welk nummer is dat?
nee, dat is van jolie holland en dat is een vrouw. het liedje dat ik hoorde werd gezongen door een man.quote:op donderdag 17 augustus 2006 03:15 schreef plae@ het volgende:
down a dark country road i first left my home when i was seventeen,
dat?
je weet niets meer van de tekst ofzo?quote:op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef hayder het volgende:
hoi
ik zoek een nummer dat werd gedraaid naar de wedstrijd van hollan d gister.
in de stadion bedoel ik dan he.
en toen zei .van der sar wat een lekker nummer is dit he..
van u2 was het volgens hun.
alvast bedankt.
elevationquote:op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef hayder het volgende:
hoi
ik zoek een nummer dat werd gedraaid naar de wedstrijd van hollan d gister.
in de stadion bedoel ik dan he.
en toen zei .van der sar wat een lekker nummer is dit he..
van u2 was het volgens hun.
alvast bedankt.
it takes two - rob base & dj e-z rock?quote:op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
iedereen die de amerikaanse serie "my name is earl" wel eens kijkt, ziet broer randy elke keer uit z'n dak gaan, als een old skool nummer opgezet wordt. "oh, don't tell me you did go again old skool baby!"
welk nummer is dat?
mogdax - fact 1quote:op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef kriebbel het volgende:
ik ben opzoek naar een nummer dat we in italië gehoord hebben. het was een dance nummer, gedraaid door een italiaanse dj.
er kwamen stukjes text in voor als "de 8 factoren van dance" " fact 1" etc etc.
beetje vage omschrijving, maar meer weet ik er op het moment ook niet over. misschien iemand die het weet?
jefferson airplane met war movie misschien? kan alleen dat gedeelte van 'seventeen' en die 'followed dream' niet helemaal plaatsen. maar wellicht heb je dat wel verzonnen, omdat die zin in elk willekeurig nummer lijkt voor te komenquote:op donderdag 17 augustus 2006 03:13 schreef croupouque het volgende:
ik hoorde vanavond een liedje dat ik erg mooi vond, maar helaas niet ken.
het was erg rustig en ademde de sfeer van amerikaanse bossen met imposante eeuwenoude bomen, blokhutten met jachttrofeeën, vrouwen die bessen plukken en davy crocket. ruikt u de dennengeur al? het werd gezongen door een man.
ik kan me flarden van de tekst herinneren, maar ik weet niet zeker of ik het goed verstaan heb. "send out a battalion to look for..." "when i was seventeen, i followed my dream" en iets met "gold" of "golden sun"... wie oh wie kan me helpen?
en voor een liijst met alle nummers:quote:op donderdag 17 augustus 2006 10:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
it takes two - rob base & dj e-z rock?
nee, sorry! die is het ook niet. het nummer is volgens mij nog geen vijf jaar oud.quote:op donderdag 17 augustus 2006 16:51 schreef reese het volgende:
[..]
jefferson airplane met war movie misschien? kan alleen dat gedeelte van 'seventeen' en die 'followed dream' niet helemaal plaatsen. maar wellicht heb je dat wel verzonnen, omdat die zin in elk willekeurig nummer lijkt voor te komen
linkje naar de songtekst
bel paradiso dan!quote:op donderdag 17 augustus 2006 17:17 schreef croupouque het volgende:
[..]
nee, sorry! die is het ook niet. het nummer is volgens mij nog geen vijf jaar oud.
het is echt een lastige, meestal kan ik met gebruik van google wel nummers vinden. de zin: "when i was seventeen, i followed my dream" kwam er echt duidelijk in voor, omdat ik toen heel goed naar de tekst heb geluisterd in de hoop dat ik later het nummer kon opzoeken. ik heb echter een geheugen van niks.
voor wie het iets zegt: ik hoorde het liedje gisterenavond in de kleine zaal van paradiso voordat daar het concert van midlake begon, en daarna hoorde je fleetwood mac met 'dreams'. maar het lijkt me sterk dat iemand iets aan die aanwijzing heeft.
quote:op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef modus het volgende:
ram jam - black betty?
theme van the good the bad and the ugly?quote:op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef xtuned het volgende:
gisteren is in groningen de kei week begonnen.
dit was de hele nacht muziek op de grote markt.
afsluiter was mark van dale.
hij had een remix van een bekend country deuntje welke vaak in westerns voorkomt als het spannend begint te worden.
wie snapt mijn verhaal en heeft een antwoord?
je weet zeker dat het geen oud nummer is? want het doet me meteen denken aan the riders - bang.quote:op vrijdag 18 augustus 2006 17:10 schreef wheelyboy het volgende:
vanmiddag gehoord op fresh fm, dance nummer door een mannenstem gezongen.
veel voorkomende teksten:
"burning for you" - "baby's want to bam, bam, bam" - "so what can i do"
voor het 2e stukje van baby's want to bam, bam, bam kwam vaak voor, al weet ik niet of het woord baby's klopt.
iemand die het weet? heb hem nog nooit eerder gehoord dus, en is geen oud dance nummer oid, denk eerder een nieuwe
zou kunnen.. ik ga ff kijkenquote:op vrijdag 18 augustus 2006 18:10 schreef missluna het volgende:
[..]
je weet zeker dat het geen oud nummer is? want het doet me meteen denken aan the riders - bang.
even gegoogled, is deze het ?quote:op vrijdag 18 augustus 2006 18:40 schreef leatherneck het volgende:
ik ben op zoek naar een soort hiphop/r&b achtig nummertje.
ik hoorde het nummer gister op juice fm, maar kon niet meepikken wat de titel was van 't nummer. ik weet opzich weinig van de lyrics. in 't couplet werd er door een man "gezongen" en telkens na een zin, werd 't afgemaakt met iets als "movvvee that booty" (dit gedeelte werd geregeld dubbelstemmig gezongen, als ik 't goed heb).
later in 't nummer gaat een meid zingen, die iets zingt als "what are you gonna do with this pussy?" etc... daarna weer komt er nog een ander iemand aan 't woord (een man, wat lagere stem).
vage uitleg, maar kan iemand mij vertellen hoe dit nummer heet?
tony di bart - the real thing ?quote:op vrijdag 18 augustus 2006 18:32 schreef claudio-gentile het volgende:
ben op zoek naar een nummer waar ik maar bepalde delen van de text ken, ik hoor t af en toe op de radio, volgens mij met gitaar, door een man
don't you know, youre the one i ... little girl you set my heart on fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |