Weet ik, ik heb die 2e foto er later bij ge-edit, en de text niet veranderdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op die 2e foto zit paal er naast btw
Jaloers krengquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang gaan we nog door over dat stink Duitsland?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de plaats Duisburg ging.
Ja, bok eens op met je gegastmod.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Oh jee, ik maak er een rommeltje van. Sorry Alex.
Goed zo alex, zeg die bitch waar het op staat. *Hoe-hoe-hoe-hoe*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, bok eens op met je gegastmod.
mooie ikeaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over de plaats Duisburg ging.
Je post door slotjes heen, en je maakt vieze witte vlekken in de ATquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik gastmod niet. Ik zei alleen maar Oeps!
MAAAK ME NOU GODVERDOMME EENS BLAUW AAAARGHquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je post door slotjes heen, en je maakt vieze witte vlekken in de AT
http://forum.fok.nl/misc/list_topicnotes/898908![]()
en jij post nooit door slotjes heenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hahah. Die invoeren-knop bleef hangen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen in PTA, daar mag ik dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
en jij post nooit door slotjes heen![]()
Daar GAAT het niet om, als je de F&F AT wilt bevlekken ok, maar laat je witte velkken uit PTAquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hahah. Die invoeren-knop bleef hangen.
ja, rampzalig om te bereiken, je ziet dat hoerending liggen dan gok je maar van he zullen we deze afrit nemen, en godzijdank staan er dan bordjes, dwars door de achterbuurten van Duisburg, terugweg is een ramp, staan er bordjes naar de A40/42 en bij de A59 verdwijnen die ineens, stond afgelopen zaterdag in Dinslakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik er vaste klant.
Ben jij er wel al geweest trouwens?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/list_topicnotes/872123quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar GAAT het niet om, als je de F&F AT wilt bevlekken ok, maar laat je witte velkken uit PTA
Zie je links ook altijd die fabrieken? Die ranzige roestige dingen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, rampzalig om te bereiken, je ziet dat hoerending liggen dan gok je maar van he zullen we deze afrit nemen, en godzijdank staan er dan bordjes, dwars door de achterbuurten van Duisburg, terugweg is een ramp, staan er bordjes naar de A40/42 en bij de A59 verdwijnen die ineens, stond afgelopen zaterdag in Dinslaken, dus ik denk fout en rij terug en daar staan in eens wel weer borden naar de A42
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe dan een TR, die mieter ik gewoon weer weg
Maar die 'ouwe gebouwen' worden toch nog steeds gebruikt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:53 schreef Klonk het volgende:
die ouwe gebouwen zijn trouwens mooi, wel eens in het Landschafts Park geweest in Duisburg Neuwied, geweldig mooi
nee, geen parkeergarage wel een hele grote parkeerplaats, neem je fiets mee als het druk is.
jaquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
het restaurant zit halverwege, de beste plek daarvoor![]()
echt je komt aanrijden, parkeerplaats stampensvol kom je binnen denk je, he wat is het rustig![]()
nee, ze hebben er:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Hebben ze er ook woonsdag eigenlijk?
Je bent lid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:07 schreef Klonk het volgende:
die Ikea family is erg, te erg, je kunt er ikea douchegel kopen en ikea pantoffels
nee, er is zo'n apart gedeelte waar die meuk allemaal staatquote:
Nee, zoals met alles vechten Leeuwarden en Heerenveen nog waar ie moet komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
hebben ze in friesland wel een ikea ?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, er is zo'n apart gedeelte waar die meuk allemaal staat
Je kan die dvd toch in je pc pleuren en dan plaatje vergroten?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef PeuRac het volgende:
Waarom maken ze die onderdelen dvd's niet duidelijker![]()
ik zoek een kabelboom voor mn 'nieuwe' electrisch verstelbare en verwarmbare stoelen, maar de plaatjes op de dvd zijn onmogelijk om wat op te herkennen
Ik heb een dealer onderdelen dvd, hierop kan ik dus zelf zien welke onderdeel nummers ik nodig heb. Om de boel wat duidelijker te maken hebben ze een soort van "exploded view"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Plaatjes op een DVD als gebruiksaanwijzinghet moet niet gekker worden.
Omdat een dvd de resolutie heeft van 768*576quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef PeuRac het volgende:
Waarom maken ze die onderdelen dvd's niet duidelijker![]()
ik zoek een kabelboom voor mn 'nieuwe' electrisch verstelbare en verwarmbare stoelen, maar de plaatjes op de dvd zijn onmogelijk om wat op te herkennen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan die dvd toch in je pc pleuren en dan plaatje vergroten?
Oh.quote:
Dat is niet patsen, dat is onhandig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh.
Ik zag even iets over DVD handleidingen en Peu posten.....
Cheil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
Het regent alweer. Als het zo doorgaat krijgen we weer last van overstromingen. Spannend.
hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
Het regent alweer. Als het zo doorgaat krijgen we weer last van overstromingen. Spannend.
is wel een heftig projectje, was daarstraks wat over op de WDR, kraantje krijgt een opbouw van 91 meter aan de mastquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
De steigers van de dom in Keulen worden morgen afgebroken, volg het op de webcam
http://www.wdr.de/themen/global/webcams/domcam.jhtml
Hier ook. Maar ik zit binnen....quote:
Nee, maar wel lekkere wijvenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja und, ik ook, buiten is eng, geen toetsenbord![]()
Die kraan zijn ze nu aan het opbouwen ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
is wel een heftig projectje, was daarstraks wat over op de WDR, kraantje krijgt een opbouw van 91 meter aan de mast![]()
Zachtjes tikt de regen op m'n zolderraamquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:I can't stand the rain.
Against my window.
jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Toyota MR2?hoi Oversight
Oh, and it's raining againquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen op m'n zolderraam
't Ritme van de eenzaamheid
Die regen zegt "we waren zo gelukkig saam"
Maar nu is dat verleden tijd
refr.:
De regen valt bij stromen 't is een trieste dag
Want je liet me staan alleen
Ik ken nu de betekenis van tegenslag
Omdat je met m'n hart verdween
Kom vertel me regen wat je doet
Zeg maak je 't tussen ons een beetje goed
Ik heb niks aan een ander want ik hou alleen maar van haar
refr.
Kom vertel me regen wat ik voel
Maar haar hartje vurig want ze is zo koel
Vraag beste regen aan de zon hoe of je dat doet
Zachtjes tikt de regen op m'n zolderraam
't Ritme van de eenzaamheid
Die regen zegt "we waren zo gelukkig saam"
Maar nu is dat verleden tijd
Oh, luister naar die regenbui
Pillepellepillepelle
Oh, luister luister luister naar die regenbui
Pillepellepillepelle, o
Ik ben al voorzien, heb een Kaart en een kaartquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben al voorzien, heb een mpv....
kansloos dus![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef Paladijn het volgende:http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5170
![]()
De naam blijft in ieder geval behoudenNu moeten de chinezen alleen eens met fatsoenlijke nieuwe modellen komen kopieren
Ik denk de hele dag aan een lekker wijf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zat aan lekkere wijven te denken.
Gaat het weer over auto's, zucht.
Jij moet je bek houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk de hele dag aan een lekker wijf.
Doe ik nietquote:
je opblaaspop ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb lang genoeg juliie gebijtje/bloempje geslikt om nu zelf hondsirritant te doen met m'n liefdesleven
Die bagger is net vanuit hier naar jou gegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis blaast de boel jullie kant uit.
Eensch, ze moeten maar eens gaan neuken en trouwen, doodziek worden we van al dat gezeurquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb lang genoeg juliie gebijtje/bloempje geslikt om nu zelf hondsirritant te doen met m'n liefdesleven
^^ with stupidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, ze moeten maar eens gaan neuken en trouwen, doodziek worden we van al dat gezeur![]()
Jij dacht dat er nog niet geneukt was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, ze moeten maar eens gaan neuken en trouwen, doodziek worden we van al dat gezeur![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
die bikini is te kleinquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Show hier jezelf en je geliefde/vriend/vriendin/relatie #5.Politieke zelfmoord dit
We gingen dezelfde vakantie reisleiden.quote:
Gristenhondquote:
Politiek was je allang afgeschrevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Show hier jezelf en je geliefde/vriend/vriendin/relatie #5.Politieke zelfmoord dit
Maar ik zit toch ook niet te zeuren over m'n fleshlights en realdolls of wel dan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij dacht dat er nog niet geneukt was?![]()
Hij kan verdomd goed denken hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij dacht dat er nog niet geneukt was?![]()
zoals mijn schoonvader zegt, niets vloekt zo goed als een goeie katholiekquote:
Ik wel. Niet voor de kerk, maar wel om op huwelijksreis te kunnen gaanquote:
wordt nog gezellig daarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals mijn schoonvader zegt, niets vloekt zo goed als een goeie katholiek, nu kom ik sowieso wel in de hel, ik woon al 12 jaar ongetrouwd samen
![]()
Ik doe aan NSX'enquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wel. Niet voor de kerk, maar wel om op huwelijksreis te kunnen gaan![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
* ijsmeis blaast de boel jullie kant uit.
Alleen erg jammer dat Hugo denkt dat jullie wel geneukt hebben, en dat jij denkt dat jullei niet geneukt hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij kan verdomd goed denken hoor.
GHB FTW!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen erg jammer dat Hugo denkt dat jullie wel geneukt hebben, en dat jij denkt dat jullei niet geneukt hebben.
Volgen mij drogeert hij je.
Kattemeubelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
Vooruit omdat ik een goeie bui ben
[afbeelding]
Neen, Hugo is niet zo goed in denken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen erg jammer dat Hugo denkt dat jullie wel geneukt hebben, en dat jij denkt dat jullei niet geneukt hebben.
Volgen mij drogeert hij je.
Ja zij heeft net als ik zo'n poezebeestquote:
Wel in bed?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, Hugo is niet zo goed in denken.
whehe, sjoewe heeft een poesjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja zij heeft net als ik zo'n poezebeest
"kijk, een vogel!'quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, Hugo is niet zo goed in denken.
Neukt 'ie lekker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat? Het denken of het goed zijn?
JA een wijdbeens poesjequote:
Neen, Alex, WE HEBBEN NIET GENEUKT!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"kijk, een vogel!'
*gooit iets in Anne haar drankje*
"oh nee, ik vergiste me"
*neukt Anne*
Hij vond jou maar matig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee! Dat moet je maar aan zijn exvriendin vragen.
Dat zeg je ook alleen maar omdat Timmutjuhhhhh lid is op FOk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, Alex, WE HEBBEN NIET GENEUKT!
En heb je dat mokkel nou al gevraagdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuk meisje![]()
maar wel een teringbende
iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Timmutjuhhhhh lid is op FOk.
Afknapperquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja zij heeft net als ik zo'n poezebeest
Neuh, die leest hier niet meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Timmutjuhhhhh lid is op FOk.
Neenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En heb je dat mokkel nou al gevraagd
Welk vrouwtje en waarom niet?quote:
En ze stemt net als ik op de SPquote:
Een cheile slet van kantoor, omdat 'ie bang is dat ze er een vervelend gedicht over schrijven met sinterklaas als ze nee zegtquote:
Jij wilde niet om 7:00quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt mij toch gevraagd?!
Van jou vind ik dat erg. Van haar kan ik het hebbenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een cheile slet van kantoor, omdat 'ie bang is dat ze er een vervelend gedicht over schrijven met sinterklaas als ze nee zegt
Ik ook niet. Ik ben een keurige jongemanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis denkt nooit door hoor.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb tot 11:30 geslapen.
Morgen is het jouw beurt. Tot morgen!
Ik zou de posterboy van de JOVD kunnen zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van jou vind ik dat erg. Van haar kan ik het hebben
Ja, vind ik ook. Échtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben een keurige jongeman![]()
40 day's 40 nights, Here we go again!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik heb gewoon vakantie heur, dus dat ligt even stil
Uh? he wat? notes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie in je notes trouwens dat ie 30 cm is.
En tegen mij zei je iets anders![]()
!!!
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou de posterboy van de JOVD kunnen zijn?
Ze heeft best leuke vrijgezelle vriendinnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ouwehoer liever filosofisch met een leuk meisje dan met een kerel.
Tot ze scheel keek en 'm smeekte te stoppen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
hugster heeft ijsmeis eindelijk geneukt?![]()
![]()
NEEquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
hugster heeft ijsmeis eindelijk geneukt?![]()
![]()
Kom je 13 maand te laat meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze heeft best leuke vrijgezelle vriendinnen![]()
Je hebt normaal Oerang-Oetang tampons?quote:
Ze stopt een poedel in haar doos.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt normaal Oerang-Oetang tampons?
Je bent 13 maanden geleden begonnen met golfen?quote:
Kloppen tampons? Zijn ze paars?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt normaal Oerang-Oetang tampons?
zo'n typje lijkt ze me welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tot ze scheel keek en 'm smeekte te stoppen.
Die was toch rood/roze?!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze stopt een poedel in haar doos.
Jij zegt dat je lektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kloppen tampons? Zijn ze paars?
Jij begint er over, aap.
Post m'n notes eens dan, dan kan ik zien of het terecht is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is tegenwoordig een gevoelig onderwerp op fok! jah.
Ik golf nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent 13 maanden geleden begonnen met golfen?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Post m'n notes eens dan, dan kan ik zien of het terecht is.
Veel praktijk, hands-on onderwijs of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik golf niet
13 maand geleden ben ik met een studie biologie voor gevorderden begonnen
durft ze toch nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerst wat maandjes theoriequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Veel praktijk, hands-on onderwijs of niet?
Je bed heeft een 1up gekregenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Xtreem het volgende:
Overigens, als goede ambtenaar in spe () ga ik zo naar huis...
2p bed in elkaar sleutelen
Ik zei nog in de irc "Het gaat eigenlijk nooit over auto's".quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
Ik neem mijn woorden van de radio terug. Het gaat hier ook gewoon over roddels en neuken
Welke notes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen als ijsmeis er isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
Ik neem mijn woorden van de radio terug. Het gaat hier ook gewoon over roddels en neuken
Ik heb er minstens 3, dusquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf is er met de postbank![]()
:
geweigerd
onvoldoende saldo
en LPGquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
Woeps, ik zie al wat ik fout aan het doen benquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:55 schreef vlad het volgende:
[..]
vullen ze jouw rekening niet eens bij?
hufters zijn het
![]()
Postbankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf is er met de postbank![]()
:
geweigerd
onvoldoende saldo
De centen in het 1e vakje erbij gezet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Woeps, ik zie al wat ik fout aan het doen ben![]()
.
Ja erg ehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben je maar een sneaky braaf kereltje.
Nouja, die klopt welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
"IJsmeis en Timmetjuh", zeggen de betrouwbare bronnen
Wie is de 2e dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, die klopt wel.
Ik heb maar met 2 fok!kers gekusjekroelt ja.
Begint ook met een T. Meer zeg ik lekker nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wie is de 2e dan?
En alleen maar 'kusjekroelen'?![]()
Tonks!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Begint ook met een T. Meer zeg ik lekker niet. Spit m'n fotoboek maar door
![]()
![]()
.
Nou ja, dan vraag ik het wellicht nog een keer aan Yvonnequote:
Ik ben benieuwd of yvonne het weetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, dan vraag ik het wellicht nog een keer aan Yvonne
Maar goed: doe's over auto's ouwehoeren hier![]()
Ohquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of yvonne het weet. Volgens mij heb ik het er wel eens met haar over gehad!
Maar maar maar... daar hebben we het al over gehad!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Je jaagt iedereen weg.
Siebengewald?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:.
Maar goed, ik ga er ook vandoor. Badderen en richting Siebengewiebel![]()
.
KG800quote:
Daar woont Timmetjuh. Waar ik nu dus naast zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
Siebengewald?
Wat moet je dáár nu weer
nuecken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar woont Timmetjuh. Waar ik nu dus naast zit.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kijk, het vriendje?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar internetten kan je ook thuis neem ik aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Internetten. Meneer is te druk met zijn spelletje
.
Ik heb hier gegetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, maar internetten kan je ook thuis neem ik aan
Je gaat toch niet voor Jan Anne Lul naar Siebengewald?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef lipje het volgende:
Bazzosnu de rest van die foto's zien te scoren
en kussenkriebellen ..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hier gegeten! En ik neem aan dat we zo wel een keertje een film gaan koekeloeren ofzo.
Noeste werkerquote:
Zeg dan gewoon dat je gezellig op bezoek bentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
En ja, ook eten en film kijken kan ik thuis doen. Maar dit is veul gezelliger.
Nolius?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je gezellig op bezoek bent
En die muis is stom.
Leuk zeg! Veel plezierquote:
Ze zien elkaar al genooooooooeeeeeeeeegggggquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Leuk zeg! Veel plezier
Wel een beetje jammer dat hij je zomaar alleen laat voor een spelletje
Nouja, 'alleen laten'. Hij zit naast me.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Leuk zeg! Veel plezier
Wel een beetje jammer dat hij je zomaar alleen laat voor een spelletje
Proef ik hier enige jaloezie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zien elkaar al genooooooooeeeeeeeeeggggg
Lul niet zooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zien elkaar al genooooooooeeeeeeeeeggggg
Ja, maar spelletjes zijn stomquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, 'alleen laten'. Hij zit naast me.
Omdat de nieuwe week net is begonnen jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lul niet zooooooooooooooooooooooooooooooo.
4 daagjes in 2 weken maar.
relnichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:56 schreef ook_gek het volgende:
sex met je ex dagen heet dat toch
Morgen kan ie niet. Overmorgen en vrijdag kan ik niet. Zaterdag zie ik hem wel ja, inclusief 8 anderenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe week net is begonnen ja
Ach, ik ken ook mensen in de buurt die ik heel weinig zie. Dus dicht bij elkaar wonen zegt niet altijd iets hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb je als je dicht bij elkander woont eh
Ik woon veeeeeeer
8?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen kan ie niet. Overmorgen en vrijdag kan ik niet. Zaterdag zie ik hem wel ja, inclusief 8 anderen! Puh!
C&Cquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het enige wat ik ooit echt speelde was Red Alert. Daarna eigenlijk nooit meer iets.
En wanneer gaan jullie uit de ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen kan ie niet. Overmorgen en vrijdag kan ik niet. Zaterdag zie ik hem wel ja, inclusief 8 anderen! Puh!
Maar als wij dicht bij elkaar hadden gewoond weet ik wel dat wel veul meer bij elkaar zouden zitten heur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ach, ik ken ook mensen in de buurt die ik heel weinig zie. Dus dicht bij elkaar wonen zegt niet altijd iets hoor
Uhh, het ontkennen van wat precies eigenlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Nolius het volgende:
[..]
En wanneer gaan jullie uit de ontkenningsfase?
Of staat dat pas volgende week op het programma?
Ik snap em ook nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhh, het ontkennen van wat precies eigenlijk?
Oh ja, sms.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Hugster het volgende:
SMS je weeeer niet terug eh
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, sms.![]()
. Huuug, ik kreeg net een smsbom!
Jullie nieuwe liefdes-relatie natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhh, het ontkennen van wat precies eigenlijk?
Het is oud en het rammelt, wat DENK je dat ik er van vind?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonde hč..
wat vind je eigenlijk van mijn 404?![]()
Ik ga zo maar eens posts deleten denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef Hugster het volgende:
Van mij mag ook alles wat met tim-ijsmeis-hugo te maken heeft nokken![]()
ja maar maar na het zien van de foto's bedoelde ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is oud en het rammelt, wat DENK je dat ik er van vind?
Ik ontken inderdaad allesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jullie nieuwe liefdes-relatie natuurlijk!
Haaaha, je bent een zeikerdjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef Hugster het volgende:
Ik vid m ERG gaaf. Wanneer kom je langs voor een fotoreportage?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja maar maar na het zien van de foto's bedoelde ik
Kom ff op msn ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben straks ook de lul trouwens Huug: [PTA SC] 11:32 minuten over een rondje op de Nurnbergring
Oh en: [PTA SC] Duisburg II @ 1133 mm hoogte![]()
![]()
Stiekem geniet je ervan, bedoel je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef Hugster het volgende:
Fak jou. En nee, ik kom niet op msn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom ff op msn ofzo
En lul nou niet dat je geen tijd hebt want je f5't je MyAT elke 3 seconde ofzo![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vid m ERG gaaf. Wanneer kom je langs voor een fotoreportage?
Is goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als alles netjes is, oke?
Beter opletten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:. Nou zeg. Die ging écht per ongeluk!!!
Ik vind dit topic al aardig lijken op msn inderdaad. En hier kan iedereen meegenietenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fak jou. En nee, ik kom niet op msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |