ik heb bewezen dat 80 dagen te halen is, en zal het nu weer bewijzenquote:op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef bersenka het volgende:
das toch bijna onmogelijk, ga nog liever in hongerstaking![]()
nee dat is het niet...quote:op zondag 13 augustus 2006 06:23 schreef meagainsttheworld het volgende:
is dit wat mensen die niet kunnen neuken als excuus gebruiken?
dat is een andere manier van sterk in je schoenen staan. dit is meer gericht op het afhankelijke, laat jij je leven lijden door wat je wilt of door wat goed is? nogmaals ik zeg niet dat sex slecht is het is alleen iets waar veel mensen zich door laten leiden.quote:op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef tr08 het volgende:
ik bewijs liever dat ik sterk in mijn schoenen sta door iemand in een discussie niet de huid vol te schelden terwijl ik daar heel af en toe wel degelijk veel zin in heb
ik laat me leiden door wat ik denk dat goed is. soms komt dat aardig overeen met wat ik wil, zoals het met enige regelmaat verleiden van mijn vriendin. onthouding van sex (als in beiden wel zin maar toch niet doen) zie ik weinig goeds in, tenzij het bijvoorbeeld is om je buren niet wakker te houden in een slaapzaal.quote:op zondag 13 augustus 2006 15:45 schreef black_ninja het volgende:
[..]
dat is een andere manier van sterk in je schoenen staan. dit is meer gericht op het afhankelijke, laat jij je leven lijden door wat je wilt of door wat goed is? nogmaals ik zeg niet dat sex slecht is het is alleen iets waar veel mensen zich door laten leiden.
ga dan voor de 100quote:op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef supergrovert het volgende:
ff uitgerekend , ik doe nu al 85 nix behalve pissen drmee
nog 13 dagen en dan zit het erop voor me (damn das dan 93 dagen)
had je nog een speciale reden?quote:op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef supergrovert het volgende:
ff uitgerekend , ik doe nu al 85 nix behalve pissen drmee
nog 13 dagen en dan zit het erop voor me (damn das dan 93 dagen)
reden,.,,uhh geen vriendin en na de zomer vakantie weer wel :/quote:op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef black_ninja het volgende:
[..]
had je nog een speciale reden?
verder![]()
![]()
![]()
dat is pas een uitdagingquote:op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef nog.een.keer het volgende:
wat ik pas echt knap zou vinden is 40 dagen geen erectie krijgen...
dat is onmogelijk (of je moet het fysiek niet kunnen) je krijgt er in je slaap namelijk ookquote:op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef nog.een.keer het volgende:
wat ik pas echt knap zou vinden is 40 dagen geen erectie krijgen...
deze topics lopen op een fenomeen dat niet meer veel wordt toegepast: eerlijkheidquote:op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef gekkegerben het volgende:
dat het nutteloos/onmogelijk/niets brengend is, is natuurlijk één punt, maar hoe ga je dit in hemelsnaam van elkaar controleren? ga je dagboekjes bijhouden of doe je steekproeven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |