Ik heb alles wat ik kon bedenken in een bericht gepropt, haha.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef rebel6 het volgende:
geweldig stuk mindgames
is dat jouw eigen theorie?
ik vind het in ieder geval best overtuigend, al moet ik de stukjes die je noemde nog even luisteren.
ik moet zowiezo beter luisteren want ik dacht dat het intro van Lovely Rita ook John was, maar nu je het zegt is het duidelijk Paul.![]()
Als je wat langer Beatles luistert, dan zijn de verschillen mijlenver van elkaar verwijderd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:15 schreef Skazminko het volgende:
...
Ze lijken ook allemaal een beetje op elkaar qua stem vind ik.![]()
Da's toch wel erg duidelijk hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:15 schreef Skazminko het volgende:
Ik luister naar Octopus's Garden: Mwa, leuk gezongen van John. Blijkt het Ringo te zijn.![]()
Golden Slumbers is Paulquote:Ik luister naar Golden Slumber's: Oke John of Paul?Blijkt het Weer Ringo te zijn.
mg, je brengt me aan het twijfelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef mindgames het volgende:
-verhaal-
Oud plaatje al. 2002 als ik het goed heb. Wel de moeite waard ja, vooral de eerste twee songs zijn erg Beatlesque. Zal inmiddels wel in mid-price te koop zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Voor Beatle-liefhebbers die nog wel eens een nieuw CD-tje willen beluisteren, heb ik nog een CD-tip:
Happy go unlucky - John Cunningham
De muziek doet erg denken aan de Beatles ten tijde van de 'White Album', soms zelfs op het randje van plagiaat, maar het zijn vooral erg sterke, goed gecomponeerde nummers, sober maar mooi omlijst met strijkers, blazers, gitaar en achtergrondkoortjes.
Het is niet helemaal 'Beatles' wat de klok slaat, je hoort er ook wat Burt Bacharach in terug, alsmede Nick Drake en Elliot Smith, maar misschien waard om eens naar te luisteren.
Ik dacht alquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Price het volgende:
[..]
(Golden Slumbers is gewoon Paul hoor)
Nou, om de stem van Ringo te onderscheiden hoef je volgens mij echt niet lang naar de Beatles te luisteren..... 1 keer lijkt me ruim voldoendequote:Op zaterdag 9 september 2006 01:37 schreef Price het volgende:
[..]
Als je wat langer Beatles luistert, dan zijn de verschillen mijlenver van elkaar verwijderd.
(Golden Slumbers is gewoon Paul hoor)
Dat hele hoge piepje dat net voor het gepraat zit vind ik ergggggggg irritant, krijg er echt last van mijn oren van als ik de radio hard heb staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef PimD het volgende:
Allemaal fragmentjes van gepraat in de studio aan elkaar geplakt. Dit stond in de binnengroef van de LP en als je een pick-up had die niet automatisch terug ging naar het begin van de plaat bleef het 'gepraat' voor altijd doorgaan.
Meestal zingt diegen die het nummer schrijftquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:15 schreef Skazminko het volgende:
Haha, ik kon die stemmen eerst ook niet echt uit elkaar houden.![]()
Ik luister naar Octopus's Garden: Mwa, leuk gezongen van John. Blijkt het Ringo te zijn.![]()
Ik luister naar Golden Slumber's: Oke Johan of Paul?Blijkt het Weer Ringo te zijn.
Intro van Lovely rita: Ik dacht John: Is dat weer Paul.
When i'm sixty four, ik dacht wederom: John, is dat weer Paul.![]()
Ze lijken ook allemaal een beetje op elkaar qua stem vind ik.![]()
Daar heb je weinig aan als bij alle nummers (behalve die van George en Ringo) altijd 'Lennon/McCartney' staat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:36 schreef warpozio het volgende:
[..]
Meestal zingt diegen die het nummer schrijft
Paul heeft dat volgensmij met zijn live cd "Back in the US/World" gedaan in 2002 en Yoko was daar niet blij mee.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:30 schreef satecl het volgende:
Klopt het dat daar ruzie is over gekomen... dat er opeens 'McCartney/Lennon' stond en dat John het daar niet mee eens was ofzo...?
Echt een storm in een glas water. Op 'Wings over America' staan de credits ook al als McCartney/Lennon. Op Please Please Me trouwens ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Paul heeft dat volgensmij met zijn live cd "Back in the US/World" gedaan in 2002 en Yoko was daar niet blij mee.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Paul heeft dat volgensmij met zijn live cd "Back in the US/World" gedaan in 2002 en Yoko was daar niet blij mee.
Heel falendquote:Op maandag 11 september 2006 12:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F5ky5ClIjL8
Youtube blijft toch een weelde aan bizar materiaal.
Past Masters Iquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:37 schreef satecl het volgende:
Op welk album staat 'From me to you' en 'I wanna hold your hand'...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |