Nope, je hebt genoeg soldaten in Irak die zich niet hebben gedragen getuige Abu Graib,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het Westen is in zijn geheel gematigd. Moslims zijn slechts deels gematigd.
hoeveel moskeeën zijn vlammen opgegaan naar aanleiding van een paar tekeningetjes? Hoeveel ambassades?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, je hebt genoeg soldaten in Irak die zich niet hebben gedragen getuige Abu Graib,
NL is ook aan het radicaliseren denk opkomt van rechtste partijen en "lonsdale" jongeren.
Je kunt gewoon niet generaliseren.
Ik geloof in de rede en wil logische verklaringen zien. Jij bent als een kleuter die aanneemt dat Sinterklaas bestaat 'omdat het zo is'.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel eens, in welke opzicht ben jij superieur aan mij dan?
Hoeveel doden, branden en geweld is er naar aanleiding van deze spotprentjes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, je hebt genoeg soldaten in Irak die zich niet hebben gedragen getuige Abu Graib,
NL is ook aan het radicaliseren denk opkomt van rechtste partijen en "lonsdale" jongeren.
Je kunt gewoon niet generaliseren.
Tja, dat is het hele probleem he, de seculariteit tussen geloof en staatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk weet voel ik me meer verbonden met de islam dan het westen.
Tuurlijk hoor ik ook bij het Westen, mijn moeder is Nederlands, maar wat maakt het Westen superieur, dat vraag ik me af.
Dan verdien je het niet hier te wonen en stel ik voor dat je je koffers maar alvast in gaat pakken en gaat verhuizen naar 1 van die fraaie Islamitische landen van jullie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk weet voel ik me meer verbonden met de islam dan het westen.
Exactquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:23 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hoeveel doden, branden en geweld is er naar aanleiding van deze spotprentjes?
En andersom? Juist.
Dit is niet generaliseren, dit is simpelweg de feiten tonen.
Commentaar leveren op Denemarken is sowieso hypocriet, omdat het, in tegenstelling tot nu in Iran, niet door de overheid is geinitieerd. Hooguit kun je commentaar hebben op de persvrijheid van Denemarken, wat ook hypocriet is, want commentaar is alleen mogelijk bij... nouja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef Triggershot het volgende:
Fijn, je hebt het weer over Iran![]()
Ik vind het allerminst cool wat Iran heeft gedaan, maar ik ga niet als een hypcriete gast wel commentaar leven op Denemarken en geen topic openen over Iran alleen omdat het een moslimland is.
Zeg dat maar tegen die kindertjes in Zeeland die tot op heden niet door hun zeer Christelijke ouders mochten worden ingeënt tegen besmettelijke kinderziektes. Oftewel: Het Westen is ook weer niet zo verlicht natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het Westen is in zijn geheel gematigd. Moslims zijn slechts deels gematigd.
Die kindertjes vinden dat helemaal niet erg, die zitten met z'n allen gezellig aan de speed en cokequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die kindertjes in Zeeland die tot op heden niet door hun zeer Christelijke ouders mochten worden ingeënt tegen besmettelijke kinderziektes. Oftewel: Het Westen is ook weer niet zo verlicht natuurlijk.
Verlichter, vele malen verlichter als het MO.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die kindertjes in Zeeland die tot op heden niet door hun zeer Christelijke ouders mochten worden ingeënt tegen besmettelijke kinderziektes. Oftewel: Het Westen is ook weer niet zo verlicht natuurlijk.
Dat ben ik met je eens, maar laten we nou niet doen alsof we hier in het Westen geen zwaargelovige idioten hebben zitten die van Christelijke komaf zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:44 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Verlichter, vele malen verlichter als het MO.
Tuurlijk hebben we die.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar laten we nou niet doen alsof we hier in het Westen geen zwaargelovige idioten hebben zitten die van Christelijke komaf zijn.
Dat zullen de vrouwenklinieken in de VS die onder constante terreur moeten werken van extreem-Christelijke groepen dus ook weer niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we die.
Maar zelfs die zijn vele malen minder in aantal, agressief gedrag en in het uitdragen van geweld.
Zoals gezegd, ik heb geen demonstraties met extreem geweld gezien naar aanleiding van dit soort prentjes.
Vrijheid van geloof en zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is iets van het verleden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zullen de vrouwenklinieken in de VS die onder constante terreur moeten werken van extreem-Christelijke groepen dus ook weer niet met je eens zijn.
Dat bedoel ik. En niet alleen NL maar heel Europa en Amerika niet.quote:Desalniettemin is zie ik Nederland inderdaad niet bepaald vlot in de brand vliegen om dit soort spotprenten tegen de Holocaust nee...
De rellen in Iran destijds waren ook opgezet door het regime zelf. Het was elke avond dezelfde geregiseerde, groep.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zullen de vrouwenklinieken in de VS die onder constante terreur moeten werken van extreem-Christelijke groepen dus ook weer niet met je eens zijn.
Desalniettemin is zie ik Nederland inderdaad niet bepaald vlot in de brand vliegen om dit soort spotprenten tegen de Holocaust nee...
Omdat je te nuchter bent?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind ook zeker niet dat de pijn van een overlevende van de Holocaust te vergelijken is met hoe het voelt als je profeet beledigd wordt.
Maar waarom?
Nee naar aanleiding van enkele spotprnetjes niet idd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:46 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we die.
Maar zelfs die zijn vele malen minder in aantal, agressief gedrag en in het uitdragen van geweld.
Zoals gezegd, ik heb geen demonstraties met extreem geweld gezien naar aanleiding van dit soort prentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |