quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:
Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE
Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!
dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef chacama het volgende:
@ linda........ en wie van die personen stelt FOK! op de hoogte???????????
Er zijn vast genoeg gegadigden die op een sms'je willen wachten hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienals ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
![]()
Je mag mij wel sms-en hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienals ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
![]()
Little-Woodstockquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:
Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE
Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!
dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
Ja dat was dus het probleem, ik wilde ze toen al posten maar de scanner doet ut niet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:31 schreef sjak het volgende:
Baloetjuh, waar blijven de echo's? Beloofd is beloofd!
Das een hele goeie!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef poemojn het volgende:
Baloetjuh, kun je niet naar je uitgerekende datum kijken om te rekenen? Ik ben 16-12 uitgerekend, dus 9 mnd zwanger dan. 16-11 8 maanden, 16-10 7 maanden, 16-9 6 maanden, enz.
Jij dus 9-11 9 maanden, 9-10 8 mnd, 9-9 7 mnd, 9-8 6 mnd dus nu 16-8 ruim 6 mnd zwanger
Nu in de aanbieding bij zeeman!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:24 schreef Bass-Miss het volgende:
Zijn jullie ook zo moeilijk met kleertjes? Ik heb een olijfgroen pakje met bijpassend mutsje en nu moet en zal ik daar bijpassende kousjes bij hebben. Welke natuurlijk weer voornamelijk te vinden zijn in roze/wit/blauw...![]()
Heel graag gedaan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:09 schreef Sugar het volgende:
[..]
Little-Woodstock![]()
Je had echt werkelijk mijn gezicht moeten zien toen ik je post las.Heel langzaam ontstond er een glimlach, ik voelde die gewoon komen, echt!
En toen hardop lachen, toen waterige oogjes en blozen.
Wat is het lief en leuk en ontroerend als iemand (jij!) zoiets post voor je. Thanks beeb.![]()
![]()
![]()
ja echt welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:37 schreef Neuk het volgende:
Popples gefeliciteerd met je meisjeLeuk he? Te weten wat het wordt?
ML! Succes!!!![]()
Nog meer goed nieuws?
Hoezo nog een dagje down?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:40 schreef Popples het volgende:
. zo nu nog even slapen en morgen nog een dagje down en dan mag ik gaan genieten van mijn zwangerschap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |