hi Yppy,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef YPPY het volgende:
Gelukkig maar dat het positief was bij de gyn PM-girl.
Dat is een flink lagere bloeddruk. Kan het niet zijn dat hij de vorige keer 'toevallig' wat hoger was en nu dus weer normaal? Wat voor onderzoek gaan ze doen in het ziekenhuis? Ik moet me een beetje voorbereiden, ik zal donderdag vast iets soortgelijks te horen krijgen.
Alleen als ik ook magquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:11 schreef ik80 het volgende:
Mag ik ook zo'n snelle bevalling straks?
Gefeliciteerd met de kleine!
Waarom denkt iedereen toch dat een maand 4 weken heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:16 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
Alleen als ik ook mag![]()
Even een vraagje ik ben in de war...
Ik blijf rekenen in weken, en dan vraagt iedereen hoeveel maanden is dat?
Maar ik ben steeds in de war...
Met 20 weken dacht ik ook.. ohw nu ben ik 5 maanden...
Maar het was 4,5...
Ik ben nu 28 weken!
Hellup!!![]()
Het stomme is, ik weet dat een maand geen 4 weken heeft...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:22 schreef Tan het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat een maand 4 weken heeft
Een maand heeft vier weken en een paar dagen (op februari na). Zo kom je dus ook aan die berekening. Met 28 weken ben je zes maanden en twee weken.
Lijkt me een goed plan, ik wil wel een Romme in de familie!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:06 schreef Catootje het volgende:
Kozakkengefeliciteerd (en man natuurlijk, en Romme welkom op deze wereld)!!! Kijk zoooo gaattie goed!! Wat een leuke en originele naam!! Romme en Ronja die zaten op een steen...tis net een kinderversje, moeten we die twee later niet koppelen??
Ik haal zelf altijd veel patronen en ideeën van Knitty.com. De dingen uit breiboekjes en dergelijke vind ik zo tuttig en ouderwets, dit zijn allemaal dingen die veel origineler zijn. Nadeel is wel dat je thuis moet zijn in de engelse breitermen.quote:Weet iemand leuke sites voor borduursels en beiewerkjes voor de kleine? Ik zit helemaal niet in die wereld maar mijn moeder wil graag voor de tweede iets knutselen op dat gebied...
en als ik 1x in de week vis met patat eet. Krijg ik dan gewoon een gemiddeld kind????quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef poemojn het volgende:
vandaag in de krant:Patatetende moeders krijgen houterige baby's
quote:en als ik 1x in de week vis met patat eet. Krijg ik dan gewoon een gemiddeld kind????
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef poemojn het volgende:
Gelukkig maar, ik was al bang dat ik straks niks meer mag etenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb me suf gegeten aan patat en andere vette dingen toen ik zwanger was en Kai is hyperflexibel
![]()
Niets eten....als je dat maar uit je hoofd laatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was al bang dat ik straks niks meer mag eten![]()
Hihi, bij de oudste dronk ik serieus pakjes slagroom leeg en hij is hyperflexibel tot aan zondagsarmpjes aan toe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef poemojn het volgende:
Xanthe is wel vaker uit beeld verdwenen naar een akkefietje dus ze zal spoedig wel weer boven water komen denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef chacama het volgende:
Had iemand nog geprobeerd om contact op te nemen met Xanthe. Ik mis haar wel in dit topic. Heb even vluchtig bij P&R gekeken. Snap wel dat ze niet happig is om nog te posten. Maar hoop dat wij zwangere mutsen daar doorheen kunnen prikken en elkaar in deze dikke buikenfase kunnen steunen...
Xanthe mocht je lurken een dikke, want je bent en blijft zwanger en wat mij betreft heel erg welkom hier.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |