quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:
Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE
Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!
dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef chacama het volgende:
@ linda........ en wie van die personen stelt FOK! op de hoogte???????????
Er zijn vast genoeg gegadigden die op een sms'je willen wachten hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienals ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
![]()
Je mag mij wel sms-en hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienals ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
![]()
Little-Woodstockquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:
Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE
Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!
dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |