abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 14:55:36 #181
81992 Githa
pi_40868428
Bix, heel mooi gesproken
pi_40868489
9 mnd = 39 weken.

hema heeft ook wel van die olijfkleurige sokjes volgens mij. en anders de H&M.
pi_40868644
Vraagje, hoe vertel je tactisch aan je moeder dat je het niet gaat trekken als ze de dagen na de bevalling in huis rond komt lopen? En dan niet even, maar bijna de hele dag?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40868655
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef Githa het volgende:

[..]

Oranje, rood en nogw at meer heb ik ook voor je hoor, als je wil. ( heb je mijn post even hier boven gelezen ? )
Anyway je mag ze zo hebben, laat maar weten

Ohw, en bij de wibra hebben ze vaak nog wel leuke kleur sokjes liggen, en tot nu toe vind ik die nog het beste van kwaliteit ook ( met aantrekken enzo)
Erg lief van je.
Als je dat ziet zitten mag je ze natuurlijk steeds opsturen. Ik wil er gerust ook wel iets voor geven.
Is alleen moeilijk om te weten of het wel juist die kleuren zijn die ik zoek en zou jammer zijn dat je die moeite voor niks doet.
pi_40868781
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef bixister het volgende:
9 mnd = 39 weken.

hema heeft ook wel van die olijfkleurige sokjes volgens mij. en anders de H&M.
Ik heb de indruk dat de Hema bij jullie veel meer te bieden heeft dan die in België.
pi_40868814
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef YPPY het volgende:
Vraagje, hoe vertel je tactisch aan je moeder dat je het niet gaat trekken als ze de dagen na de bevalling in huis rond komt lopen? En dan niet even, maar bijna de hele dag?
TVP!!! (onee, dat hoefde al niet meer)

Ik ben bang: gewoon rechtuit zeggen. Inkleden als: wennen aan gezinnetje, wennen aan kindje, oid...

Ik krijg mijn moeder 2 dagen tijdens mijn verlof op bezoek (heb haar zelf uitgenodigd ) maar ik heb haar wel net een briefje gestuurd om wat dingen uit te spreken (ze woont nogal ver weg, dus live spreken gaat lastig, en ik haat bellen). Ze is me veel te aanwezig, te druk, te enthousiast (as in : hyper!) dus ik heb haar uitgelegd dat dat mijn zwakke punt is (bij je zelf houden ) en of ze een beetje rekening kan houden met mijn overgevoelige zieltje.
Zoiets.
Eva
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 15:06:54 #187
81992 Githa
pi_40868857
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Erg lief van je.
Als je dat ziet zitten mag je ze natuurlijk steeds opsturen. Ik wil er gerust ook wel iets voor geven.
Is alleen moeilijk om te weten of het wel juist die kleuren zijn die ik zoek en zou jammer zijn dat je die moeite voor niks doet.
Nouja, Jordy gaat ze niet meer passen....dus liever dat iemand er nog wat aan heeft. Als je ze wil moet je me maar ff mailen voor je adres, dan komen ze jou kant op.
En nee, ik hoef er niks voor te hebben
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:08:25 #188
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40868907
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef YPPY het volgende:
Dat je daarvoor een kraamverzorgster hebt en aan de nieuwe situatie wilt wennen met zijn 3-en.
pi_40869139
yppy, is ze dat van plan dan? hoe komt ze daar nou bij? en waaruit maakte je dat op? ik zou 't vrij direct zeggen denk ik: "ik weet niet zeker of ik je goed begrepen heb maar even voor de duidelijkheid: die eerste dagen/weken willen we veel rust, en niet teveel bezoek. natuurlijk mogen de opa & oma's komen maar liefst niet te lang per keer. hoop dat je dat niet al te vervelend vindt? maar het is voor mij echt belangrijk om die eerste tijd veel rust in te bouwen."
pi_40869366
Moeders

over 25-30 jaar zijn wij misschien ook van die overenthousiaste a.s. oma's, die helemaal vergeten zijn hoe we er vroeger over dachten....
Eva
pi_40869539
Bixis, ze gaat niet op vakantie, maar heeft bijna al haar dagen opgenomen na mijn uitgerekende datum. Als het later wordt (of eerder was geworden) had ze al met collega's afgesproken dat haar diensten overgenomen zouden worden, zodat ze toch hiernaartoe kon komen. Die vinden het allemaal prachtig (eerste oma enz.).
Ze is bijna een uur onderweg om hier te komen, dus ze wil niet voor 'even' op en neer. Ik vind het zo moeilijk om aan te kaarten, ze voelt zich snel aangevallen en dan ben ik ondankbaar. Tegen mijn schoonmoeder heb ik wel gewoon gezegd dat ik het eerst probeer met de kraamhulp en als extra hulp nodig is, dat ik dat dan laat weten. Maar bij mijn moeder moet ik het op een weegschaaltje leggen en dan hopen dat het goed uitvalt. En dat met de extra hormonen nu.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 15:26:28 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40869549
Moeders zijn lief, maar soms een beetje té. Gewoon zeggen hoe je het voelt YPPY! Het is heel lief bedoeld, maar dat je ook graag de eerste tijd rust en ruimte wil hebben om te wennen en te genieten van elkaar als gezinnetje. Nou ja, eigenlijk zoals bix het zegt
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 15:29:33 #193
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40869673
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef linda856763 het volgende:
Moeders

over 25-30 jaar zijn wij misschien ook van die overenthousiaste a.s. oma's, die helemaal vergeten zijn hoe we er vroeger over dachten....
Over overenthousiaste oma's gesproken, mij moeder kwam gisteren met een hele doos babykleertjes op de proppen die ze in de loop van de afgelopen 4 jaar in allerlei uitverkopen bijelkaar had gekocht. Niet allemaal onze smaak en ik voelde me nogal voorbij gestreefd omdat ik zelf nog geen enkel babykleertje heb gekocht. Aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk omdat zij ook zolang heeft moeten wachten om oma te mogen worden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40870315
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef YPPY het volgende:
Bixis, ze gaat niet op vakantie, maar heeft bijna al haar dagen opgenomen na mijn uitgerekende datum. Als het later wordt (of eerder was geworden) had ze al met collega's afgesproken dat haar diensten overgenomen zouden worden, zodat ze toch hiernaartoe kon komen. Die vinden het allemaal prachtig (eerste oma enz.).
Ze is bijna een uur onderweg om hier te komen, dus ze wil niet voor 'even' op en neer. Ik vind het zo moeilijk om aan te kaarten, ze voelt zich snel aangevallen en dan ben ik ondankbaar. Tegen mijn schoonmoeder heb ik wel gewoon gezegd dat ik het eerst probeer met de kraamhulp en als extra hulp nodig is, dat ik dat dan laat weten. Maar bij mijn moeder moet ik het op een weegschaaltje leggen en dan hopen dat het goed uitvalt. En dat met de extra hormonen nu.
Zijn wij toevallig zussen?
Eva
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:48:32 #195
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40870334
linda

maar inderdaad gewoon zeggen. Ik heb ook bij Fleur duidelijk gemaakt dat ik de eerste dag niemand wilde zien....op baby, en Sjeen na en de kraam......
pi_40870399
Meen je dat nou? Niemand? Ook niet je ouders, schoonouders, zussen, broers, zwagers, schoonzussen, neefjes....
Ik word al moe als ik aan al die aanloop denk, de bevalling is vast een peuleschil vergeleken bij al dat bezoek!
Eva
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:50:52 #197
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_40870428
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:

Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE

Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!

dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_40870488
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:47 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Zijn wij toevallig zussen?
Voor zover ik weet heeft mijn zusje nog geen kind, maar je weet nooit wat ze stiekem uitspookt natuurlijk.

We hebben maar een kleine familie (mijn broertje en zusje maakt het allemaal niet uit, zijn wat jonger) en heeft ook maar 1 zusje. Dat scheelt wel veel in bezoek. De eerste week wil ik ook alleen familie en een paar goede vrienden die het snappen als ze teveel zijn. De rest komt daarna maar een keertje.
*OUD heilige*
pi_40870623
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef YPPY het volgende:

[..]
De rest komt daarna maar een keertje.
Yeah... feestje
Met heel Fok! koekhappen, bierdrinken en dansen bij YPPY

Burnt to the core but not broken
pi_40870634
Mijn zus (de echte) woont in dezelfde plaats als ik, dus ik denk dat mijn moeder wel bij haar een nachtje kan blijven slapen, zodat ze idd niet voor een uurtje kraambezoek uren hoeft te reizen.
Ik twijfel nog een beetje over bezoek. Ook wel prettig als iedereen zoveel mogelijk in de eerste week komt, zodat ik er niet veel aan hoeft te doen, en de kraamverzorgster iedereen weg kan jagen als het teveel wordt.
We zetten in ieder geval op het kaartje dat iedereen moet bellen als ze willen langskomen.
Eva
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:59:22 #201
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40870709
Nu kan ik hier niet over meepraten eigenlijk, want ik zou er goud (en alles wat overtreffend is) voor geven om mijn moeder hier te hebben en dan mocht ze wat mij betreft de hele kraamtijd blijven, maar ja dat is zeer irieeel. Wat ik wel wil zeggen. Mijn vader (en ook mijn zus) woont op bjina 2 uur rijden van mij vandaan en die komen ook alleen maar op en neer voor een paar uurtjes.
Yppy ik vind het moeilijk om te bevatten dat je moeder niet kan/wil begrijpen dat jij behoefte hebt aan rust en niet te veel bemoedernis. Ik denk dat ik dan erg gemazzeld zou hebben met mijn mama. Die zou gewoon wel zijn gekomen en ook zijn gegaan (en waarschijnlijk nog zonder te vragen ook). Ach, wat zeur ik.... laat me maar even.....Het belangrijkste is dat je duidelijk maakt wat jij wilt. Mam, ik heb begrepen dat je rond mijn uitgerekende datum vrij hebt genomen. Leuk, dan kun je in elk geval altijd meteen even je kleinkind komen bewonderen. Oh....en als je het voor die tijd niet duidelijk krijgt gemaakt. Dan hoop ik dat je kraam een beetje op mijn schoonzus lijkt. Die is ook kraam en heeft menig bemoederende moeder de les gewezen. Mevrouw, ik begrijp dat u er voor uw dochter wilt zijn, maar het is beter als u er niet bent. Als u wilt helpen dan kan dat. Misschien kunt even de volgende boodschappen halen en dan als het niet teveel moeite is deze was even wegstrijken. Dan kan ik even helpen met de borstvoeding en de controlle van moeder en kind......hihi....ze had ze zo aan het werk en uit de haren en slaapkamer van moeder en kind.....
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:10:48 #202
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40871038
De eerste dag (maar Fleur is om 16.00 geboren) is echt niemand geweest. Dus inderdaad ook ouders en zus niet. De dag daarna wel. Toen ouders en mijn zus en later in de week broers en zus (met aanhangen) van mijn . En pas later inderdaad de rest....Heb toen wel mijn collega's van het werk op de laatste dag van de kraam laten komen. Dat vond ik wel zo prettig. Die waren namelijk met 7 en dan is het wel prettig als er iemand ff in huis is om te helpen. En daar zal ik deze keer geen last van hebben aangezien mijn man mijn enige collega is....

Oh en als iemand mij vraagt wie zou je het eerste bellen.....dan geef ik toch het meest verkeerde antwoord wat er is.....want logisch gedacht zou dat mijn vader moeten zijn, maar de eerste die in me opkomt is mijn oppas. Dat komt omdat zij als een moeder is voor mij......maar goed dat Fred het belwerk zal doen....pfffff scheelt weer een hoop scheve gezichten. Maar, het is voor mij wel de vierde op het lijstje.....mijn papa......zijn ouders.........Sjeen (anders heb ik ruzie met jullie).........de oppas en dan pas zussen en broers. En het voordeel dat ik de oppas al zo snel wil bellen is natuurlijk om Fleur te vertellen dat ze er een brusje bij heeft.....

waar je al niet druk om kunt maken......
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:12:53 #203
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40871111
Wat grappig dat er zoveel verschil tussen de bezoek-wensen zit. Van mij mochten alle familie, vrienden, buren etc. meteen komen kijken. Ik was zo trots!!! Maar ze mochten Luuke niet aanraken. Dat duurde een dag of drie. (Opa's, oma's, ooms en tante's van de mini uitgezonderd. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40871253
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:

oftewel:
Bel gratis!
0800-WOLFJE

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40871335
Dat bellen hebben wij ook op het kaartje staan en de tweede, derde en vierde week is vrij, dus dan zit ik niet alleen met het bezoek. Dat moet lukkken hoop ik. We bellen ook niet meteen na de bevalling. Gewoon om nog even samen te kunnen zijn, voordat de drukte losbarst. Dat viel ook niet in goede aarde.
Ik denk dat eerst zijn ouders zal bellen, dan mijn moeder, mijn vader en zijn zusje. Misschien nog een goede vriendin en de rest komt in de volgende ronde. O ja, jullie krijgen wel een smsje ofzo.
*OUD heilige*
pi_40871461
Ik ga mijn moeder eens bellen Ze had wel eens mogen zeggen dat ik nog een YPPY-zus had.

Mijn moeder: 'je belt hoor, al is het midden in de nacht'
Ik: dacht het niet
Moeder:
Ik: We willen ook even rustig samen zijn, we zullen op tijd bellen (naar ons toe treinen kost 2 uur...)
Moeder:

Mijn moeder heeft hoge, en vooral andere, verwachtingen dan ik...

Belplan: mijn moeder -zijn ouders- mijn vader- zijn tweelingbroer -zijn zus-mijn zusje - andere zusje - broertje en de rest krijgt denk ik een mailtje.
Eva
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:34:32 #207
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40871827
@ linda........ en wie van die personen stelt FOK! op de hoogte???????????
pi_40872606
ja sugar, het duurt nu te lang, er is vast een wolfje onderweg of liefst al geboren!!! spannend!!

en yppy, ik vind nog geen uur reizen eigenlijk wel meevallen. (kan erger!) dat moet dan maar een paar keer hoor. ze heeft toch vakantie dan, genoeg tijd om wat heen en weer te reizen. en anders neemt ze een hotelletje in de buurt ofzo?
pi_40872855
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef chacama het volgende:
@ linda........ en wie van die personen stelt FOK! op de hoogte???????????
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschien als ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
Eva
pi_40872871
Wij moeten ook midden in de nacht bellen Linda. Ja, dus niet he. Dan gaan we naar de baby kijken en misschien nog wat slapen. We bellen wel als het licht is en de kraamhulp gearriveerd.

Ga jij dat vertellen Bixis? Als ze sneller zou rijden, is het zelf maar een half uur.
*OUD heilige*
pi_40872892
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschien als ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
Er zijn vast genoeg gegadigden die op een sms'je willen wachten hier. Maar ik niet, dan ben ik vast verse luiers aan het verschonen.
*OUD heilige*
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:13:08 #212
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40873089
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Je mag mij wel sms-en hoor!
Lekker douchen!
pi_40873211
linda je mag mij best sms-en hoor.

haha yppy een half uur, nou dan! maar goed, het is gewoon extra lastig dus dat ze het zelf kennelijk wel als normaal veronderstelt dat ze dan bij jullie kan komen logeren. als je dat echt niet ziet zitten moet je haar dat echt nog even uit 't hoofd praten hoor, liefst zo snel mogelijk. mijn ouders gingen rond de geboorte van piet ergens in de buurt op een camping staan en ze kwamen die eerste dagen elke dag wel even langs en dat vond ik ook alleen maar fijn. maar die zouden niet op 't idee gekomen zijn om dan te komen logeren. G's moeder moet ook van ver komen maar zou dat ook nooit zomaar vragen/verwachten. zij is uiteindelijk nog wel een nachtje gebleven toen ik nog met anna in 't ziekenhuis lag. dat kwam alleen maar handig uit.
pi_40873224
haha sjak.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:21:02 #215
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40873365
Bix, wij zijn ook veel te nieuwsgierig
Wij hebben de ouders de eerste dag wel laten komen. Ik was ook zo trots en wilde Jetske erg graag laten zien. Verder mochten onze zussen komen en de beste vriend van mijn man. Wij waren wel in het ziekenhuis dus men zat vast aan het bezoekuur en niemand kreeg drinken of muisjes oid. Lekker makkelijk. Maar wij vonden het erg leuk om het met deze mensen te delen.
Ik zou trouwens ook 's nachts onze ouders hebben gebeld maar dan had ik ze niet langs willen laten komen. Nu hebben we ze ook een paar uur laten wachten. We wilden ons nog opknappen, even slapen en samen naar Jetske kijken.
Lekker douchen!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:30:11 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_40873674
@ Yppy en anderen die het nodig hebben: niet heel stoer, maar je kunt het ook de kraamverzorgster laten zeggen de eerste keer dat je moeder komt. Iets in de trant van: Yppy heeft nu echt haar rust nodig en dat betekent dat u maximaal een uur kunt blijven. Of zoiets.

Mijn schoonouders en een goede vriendin zijn in het ziekenhuis op bezoek geweest, mijn ouders hadden pech onder weg (wonen 2 uur rijden van ons vandaan) en moesten terug naar huis, zij stonden de volgende dag bij ons op de stoep, nog voordat wij terug waren uit het ziekenhuis ! In de dagen daarna zijn onze broers en zus gekomen en pas na een week vrienden en dergelijke. We hebben het rustig aan gedaan met het bezoek en dat beviel goed.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:30:27 #217
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40873680
Lijstje aankomende babies:
13 augustus 2006: Misticle_lightning
*** 17 augustus 2006: Yppy en Jarno***
18 augustus 2006: Dylan Dog (papa)
19 augustus 2006: Sugar
22 augustus 2006: blupje77

Misticle nog nooit gezien? Gaat dat goed?
Yppy krijgen we genoeg info. Nu maar duimen dat alles voorspoedig en op tijd komt, dus liefst dit weekend ja!!
Dylan Dog, alles volgens de planning? Sugar informeert ons genoeg, dat is fijn. Blupje?

* oYo zal de komende dagen wel komen spieken

Wij gaan zo weer naar de VK, zijn nu halverwege...
pi_40874260
Misticle heeft vandaag nog gepost geloof ik... Beter spieken!

wil wel een update plaatsen als dat nodig is, en ik zal hem specifieke instructies geven. ( Kozakkenman!)

Maar doe voor de zekerheid nog maar een gsm nummer mijn kant op, Sjak of Bixister, het maakt mij niet uit! - zie mail in profiel..)
Eva
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:00:14 #219
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40874575
Men moet gewoon een functionaliteit voor de bevallers programmeren zodat je met SMS de geboortes kan melden en die als post verschijnen!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:09:48 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40874825
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:

oftewel:
Bel gratis!
0800-WOLFJE

Little-Woodstock

Je had echt werkelijk mijn gezicht moeten zien toen ik je post las. Heel langzaam ontstond er een glimlach, ik voelde die gewoon komen, echt! En toen hardop lachen, toen waterige oogjes en blozen.
Wat is het lief en leuk en ontroerend als iemand (jij!) zoiets post voor je. Thanks beeb.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40875294
Ik heb het nu over toekomst muziek want ik ben (nog) niet zwanger.
Mijn moeder woont op kilometers afstand en ik heb haar al in geen jaren gezien. Ze zegt ook altijd dat ze als ik zwanger ben langskomt. Nou mooi niet dus. Ik vraag me overigens af of ik het haar zou vertellen, alhoewel ik in tijden van hormormels de verleiding niet kan weerstaan. Maarre ik stuur wel een foto en ik neem de kleine wel mee naar haar eigen ouders (ik wil niet dat mijn moeder mijn adres heeft)
Schoonmoeders is een stuk lastiger die droomt elke dag van het krijgen van klein kinderen. Ze heeft ook van die trekjes als iemand eerder zei, ik weet zeker dat ze ook vanaf moment een er is. Sterker nog ze heeft al aangekondigd de hele bevalling te willen filmen (onder het mom van, nu vind je het misschien niet leuk maar later wel dus dan kan je het dan nog terugzien). Ze heeft de bevalling van het kindje van haar broer ook gefilmd, maarre no way Ik bel haar na de bevalling als ik daar aan toe ben.
Enne ik ga haar dat vertellen als ik in een lekkere hormormel bui zit dan is het meteen duidelijk
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:02:07 #222
103793 kozakken
Living the life
pi_40876290
Dank voor jullie lieve, lieve reacties!
'k zit vandaag even beneden te eten om in ieder geval de slaapkamer even uit te zijn en een ander uitzicht te hebben.
website is klaar, gewoon op Romme klikken (trouwens, met Jonne kom je op hetzelfde uit hoor )

Vandaag even een wat minder goede dag. Moe van de bevalling, moe van alle (ont)spanning en veel naweeen. (Een snelle bevalling is prachtig, maar die naweeen zijn een wat onverwacht cadeautje ). Verder voel ik me redelijk goed, zolang ik me maar aan mijn eigen rust houd.

Romme doet het goed. Hij slaapt nog heel veel en het borstvoeden gaat jammer genoeg daarom ook nog niet goed. Hij pakt gewoonweg niet. Maar we doen aan 'vingerfeeden' en dat gaat gelukkig wel goed. Vandaag voor het eerst dat hij niet echt misselijk meer is. Hij is ook zo verschrikkelijk lief en mooi en zacht en klein en kwetsbaar en en...

ps. Romme en Ronja klinkt inderdaad geweldig. Plus dat ik toch al v'liefd was op dat kleine meiske.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 19:11:14 #223
43556 miss_dynastie
pi_40876509
Kozakken, die foto van jullie viertjes
En wat een mooi versierde tuin!!!!!!!!!
pi_40876883
ik heb zitten genieten van de site !
mooie mooie Romme, maar ook echt superfoto's van Jonne !

(ik voorzie enige naamsverwarring in toekomst .. "Jonne niet doen! Romme dus! Foei!" )
pi_40876950
Ze wil niet komen logeren hoor, dat heb ik misschien niet duidelijk genoeg gezegd. Dat kan echt niet in dit flatje, dat is wel duidelijk. Ik moet het ook gewoon zeggen, daar hebben jullie gelijk in, maar ik stel dat te veel uit en dan ga ik er nog meer tegenop zien, waardoor ik het weer uitstel en er nog meer tegenop zie enz.

oYo, drie dagen per week ben ik er niet, dus dat moet ik de andere vier compenseren. Hoe was het bij de vk?

Als die naweeen over zijn, gaat het vast beter kozakken. Mag je nu vaker naar beneden? Dat heb ik wel makkelijk, er is geen trap hier in huis. Je klinkt al helemaal verliefd.

Een gefilmde bevalling? Dat is echt the horror. Dan zou ik er echt een week over doen.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')