Erg lief van je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef Githa het volgende:
[..]
Oranje, rood en nogw at meer heb ik ook voor je hoor, als je wil. ( heb je mijn post even hier boven gelezen ? )
Anyway je mag ze zo hebben, laat maar weten![]()
Ohw, en bij de wibra hebben ze vaak nog wel leuke kleur sokjes liggen, en tot nu toe vind ik die nog het beste van kwaliteit ook ( met aantrekken enzo)
Ik heb de indruk dat de Hema bij jullie veel meer te bieden heeft dan die in België.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef bixister het volgende:
9 mnd = 39 weken.
hema heeft ook wel van die olijfkleurige sokjes volgens mij. en anders de H&M.
TVP!!! (onee, dat hoefde al niet meer)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef YPPY het volgende:
Vraagje, hoe vertel je tactisch aan je moeder dat je het niet gaat trekken als ze de dagen na de bevalling in huis rond komt lopen? En dan niet even, maar bijna de hele dag?
Nouja, Jordy gaat ze niet meer passen....dus liever dat iemand er nog wat aan heeft. Als je ze wil moet je me maar ff mailen voor je adres, dan komen ze jou kant op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Erg lief van je.
Als je dat ziet zitten mag je ze natuurlijk steeds opsturen. Ik wil er gerust ook wel iets voor geven.
Is alleen moeilijk om te weten of het wel juist die kleuren zijn die ik zoek en zou jammer zijn dat je die moeite voor niks doet.![]()
Dat je daarvoor een kraamverzorgster hebt en aan de nieuwe situatie wilt wennen met zijn 3-en.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef YPPY het volgende:
Vraagje, hoe vertel je tactisch aan je moeder dat je het niet gaat trekken als ze de dagen na de bevalling in huis rond komt lopen? En dan niet even, maar bijna de hele dag?
Over overenthousiaste oma's gesproken, mij moeder kwam gisteren met een hele doos babykleertjes op de proppen die ze in de loop van de afgelopen 4 jaar in allerlei uitverkopen bijelkaar had gekocht. Niet allemaal onze smaak en ik voelde me nogal voorbij gestreefd omdat ik zelf nog geen enkel babykleertje heb gekocht. Aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk omdat zij ook zolang heeft moeten wachten om oma te mogen wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef linda856763 het volgende:
Moeders![]()
![]()
over 25-30 jaar zijn wij misschien ook van die overenthousiaste a.s. oma's, die helemaal vergeten zijn hoe we er vroeger over dachten....
Zijn wij toevallig zussen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef YPPY het volgende:
Bixis, ze gaat niet op vakantie, maar heeft bijna al haar dagen opgenomen na mijn uitgerekende datum. Als het later wordt (of eerder was geworden) had ze al met collega's afgesproken dat haar diensten overgenomen zouden worden, zodat ze toch hiernaartoe kon komen. Die vinden het allemaal prachtig (eerste oma enz.).
Ze is bijna een uur onderweg om hier te komen, dus ze wil niet voor 'even' op en neer. Ik vind het zo moeilijk om aan te kaarten, ze voelt zich snel aangevallen en dan ben ik ondankbaar. Tegen mijn schoonmoeder heb ik wel gewoon gezegd dat ik het eerst probeer met de kraamhulp en als extra hulp nodig is, dat ik dat dan laat weten. Maar bij mijn moeder moet ik het op een weegschaaltje leggen en dan hopen dat het goed uitvalt. En dat met de extra hormonen nu.![]()
Voor zover ik weet heeft mijn zusje nog geen kind, maar je weet nooit wat ze stiekem uitspookt natuurlijk.quote:
Yeah... feestjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef YPPY het volgende:
[..]
De rest komt daarna maar een keertje.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:
Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE
Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!
dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef chacama het volgende:
@ linda........ en wie van die personen stelt FOK! op de hoogte???????????
Er zijn vast genoeg gegadigden die op een sms'je willen wachten hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienals ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
![]()
Je mag mij wel sms-en hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niemand... Ik zelf zal dat moeten doen, of misschienals ik hem heel lief aankijk. (of iemand moet even sms-buddy willen zijn) Je dacht toch niet dat ik wil dat bijvoorbeeld mijn moeder even mijn postgeschiedenis gaat bekijken...
![]()
Little-Woodstockquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
19 augustus nadert met rasse schreden, dus in navolging van grote zus Maria-lief 2 jaar geleden (0800-APIE), wordt m.i.v. vandaag wederom een hotline ingesteld! Dus:
Bent u het wachten op Wolfje meer dan beu?
Kunt u uw nieuwsgierigheid niet meer bedwingen?
oftewel:
Wie graag wil dat Wolfje gauw komt buitenspelen?
Bel gratis!
0800-WOLFJE
Een voorspoedige bewolfing..eh...bevalling gewenst, Sugar!
dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door vereniging WWW (Wij Willen Wolfje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |