Tyf is op met deze kut discussie, instaleer msn ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
------------------------
Reageer dan ook niet als een fanboy, want je verhaal klopt van geen kant.
Oh wat erg trouwens dat je een tyfushekel hebt aan me, wat zal ik er wakker van liggen.Ik heb nou net een hekel aan mensen die een ziekte als bijvoegelijk naamwoord moeten gebruiken om de ernst van hun mening weer te geven.
![]()
Volgens mij is de gameswereld helemaal niet zo enthousiast, de GC had ook al erg weinig support en dat zal nu misschien alleen maar erger worden. PSP is niet innovatief terwijl dat een compleet nieuw (multimedia) product is en een stuk meer kan dan de NDS die alleen een touchscreen heeft, tuurlijk johEn je begint weer over software, dat zegt al genoeg
.
Ik had het dan ook over de Wii en de DS en die hebben wel VEEL support. Ga je er maar eens beter in verdiepen en niet naar het verleden grijpen, want dan weet ik er ook wel wat. PSP is echt een geweeeldig apparaat, wie wil nou niet z'n filmcollectie nog een keer aanschaffen op UMD om in de trein naar een klein schermpje te staren met brakke geluid en een hernia omdat je dat ding anderhalf uur vast moet houden...errug praktisch. Touchscreen...is dat niet innovatief dan? Heb jij een andere draagbare gamesconsole gezien die ook TS heeft? En ik begin over het software omdat het eigenlijk allemaal om software draait, ik weet niet wat je anders aan zo'n console moet hebben??![]()
Dus ga je nu maar weer lekker rukken op je Mario posters want al je bovenstaande onzin had ik sowiezo al tegengesproken. Valt me wel op dat er hier veel mensen zijn die op hun kleine Nintendo pikkie getrapt zijn als je iets slechts over Nintendo zegt. Wie is hier dan de fanboy...
Gelijk beledigen? Tja als je geen poot hebt om op te staan...
ik zou gewoon zwijgen, had je je waardigheid nog kunnen bewaren.![]()
en we zouden ophouden over dit onderwerp
Kijk als je niets hebt in te brengen, zeg dan gewoon niets.![]()
hier moet ik even op reageren:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Touchscreen...is dat niet innovatief dan? Heb jij een andere draagbare gamesconsole gezien die ook TS heeft?
http://forum.fok.nl/posttopic/61quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tyf is op met deze kut discussie, instaleer msn ofzo
tsja, nu is het wel duidelijk dat DR de ultieme game is : nudity (full frontal, bijna dan) en actie en zombies what could possibly be any better than this.quote:
Ik wil die muppet niet in m'n lijst!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tyf is op met deze kut discussie, instaleer msn ofzo
En ik geen puberende nerdjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:02 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik wil die muppet niet in m'n lijst!![]()
hoop voor je dat de verhalen over de ms service kloppen en dat je in no time je box terug hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut, 3 rode lampjes en mijn 360 gaat op reis naar het mooie duitsland![]()
Begon gisteren met vastlopen in enkele demo's en hij loopt nu vast bij opstarten met Xbox360 logo.
Net vakantie en nu dit.........![]()
Chocobo, klopt dit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
hoop voor je dat de verhalen over de ms service kloppen en dat je in no time je box terug hebt.
Hopelijk voor jou heb je net als mij binnen 2 dagen een nieuwe!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Begon gisteren met vastlopen in enkele demo's en hij loopt nu vast bij opstarten met Xbox360 logo.
mijne was na 10 dagen terug, dus die service vind ik niet slecht...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
hoop voor je dat de verhalen over de ms service kloppen en dat je in no time je box terug hebt.
MS bellen, die geven je volgens mij een code en die moet je ergens invoeren waardoor je hem weer kan downloaden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Hexic ooit per ongeluk gedelete,.... kan hem echter nu niet als download vinden.... klopt dit?
Autosave? Heeft mij vaak geholpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Tis ook zo leuk als ie vastloopt als je een tijdje hebt geObliviont en niet hebt gesaved. -.-'
Stond ook aan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Autosave? Heeft mij vaak geholpen.
Leuke trailerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/testdriveunlimited/videos/745
nieuwe test drive trailer
moet eerlijk zeggen dat ik de trailer weinig bijzonder vond. was ook niet echt te spreken over de demo, hoewel ik race games meestal erg leuk vind.quote:
Weinig bijzonders? Hij is toch mooi? Grafisch... leuk gefilmd.. dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef bluebit het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik de trailer weinig bijzonder vond. was ook niet echt te spreken over de demo, hoewel ik race games meestal erg leuk vind.
toch eens een keertje lenen van iemand zodra ie uit is en eens kijken of ik er wat aan vind.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat de gameplay in de uiteindelijke game als een blad aan een boom omgedraaid is na de demo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weinig bijzonders? Hij is toch mooi? Grafisch... leuk gefilmd.. dat bedoel ik.
Spelinhoudelijk boeit hij me niet zo na de demo gespeeld te hebben,..
Chromehounds schijnt super te zijn als je van mech games houdt EN online gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat vonden jullie van Chrome Hounds?
Het deed me denken aan een mix van Mech-assault en Blast Corps.
Opzich leuk, maar demo was echt bagger. Het zag er niet uit en gameplay was ook niet bepaald top of the bill. Iemand toevallige volledige versie gespeeld?
Kijk er niet van op, aangezien ze zo hysterisch reageerden op o.a. Nipplegate(Janet) en Tongzoengate!(Madonna/Britney)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die yanks zijn ook echt niks gewend als ze dat al nudity noemen![]()
Geen idee,.... nog nooit problemen gehad met mijn 360quote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat als je de gratis texas hold 'em niet binnen 48 uur download (wat al oud nieuws is) dat die dan 800 punten gaat kosten.
Wel een beetje blijven oplettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat als je de gratis texas hold 'em niet binnen 48 uur download (wat al oud nieuws is) dat die dan 800 punten gaat kosten.
Wat een servicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Thanks !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MS bellen, die geven je volgens mij een code en die moet je ergens invoeren waardoor je hem weer kan downloaden.
Lekker hoor, vandaag ook weer een gameplay filmpje gezien... in dat spel heb ik pas zin zeg.quote:
Sterker nog.... ik laat hem liggen. Ben met Tombraider nu bezig en probeer achievements van oudere games te halen. Tevens wil ik GRAW chapter 2 downen.... trailer zag er geweldig uit. SR is nog steeds interessant, maar besloten deze later of niet te halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lekker hoor, vandaag ook weer een gameplay filmpje gezien... in dat spel heb ik pas zin zeg.
Ik bedacht me vanmiddag dat ik niet eens zo bijster uitkijk naar SR![]()
Misschien moet ik ook even wachten... even wachten op de hype trein weer ofzo dat iedereen speelt. Heb ook nog zat achievements te halen als ik de tijd maak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterker nog.... ik laat hem liggen. Ben met Tombraider nu bezig en probeer achievements van oudere games te halen. Tevens wil ik GRAW chapter 2 downen.... trailer zag er geweldig uit. SR is nog steeds interessant, maar besloten deze later of niet te halen.
okquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ho ns even! SR moet wel gekocht worden, anders ga ik niet die bundel kopen maar een losse premium met een andere game.
Conclusie in november wordt er een FOK clan gemaakt die nog over was van saints row en elke nacht gaat er Rainbow Six gespeeld worden, die net zo goed online speelt als rainbow six 3quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Van mij mogen nu wel weer al die games komen, zit nu de hele tijd Vice City te doen, zegt ook wel wat.
Saints Row is denk ik leuk voor een tijdje, en daarna niet zo leuk meer, net zoals met (bijna) alle spellen op de 360 nu, 2 á 3 weken wordt het gespeeld en dan hup, game wordt nooit meer gespeeld
Dead Rising denk ik wel anders over, keek ik het meest naar uit sinds 2005 dus hoop dat ik daar wat langer mee kan doen, en nog even aankijken met Test Drive hoe lang ik die uithoud.
Dan in Oktober PES6 waar ik zeker een jaar mee doeen Splinter Cell die ook lang houdbaar is.
November weer RS wat lang houdbaar is en GoW die ook lang houdbaar is (co-op) en nog een rits spellen.
Conclusie, de games worden steeds beter en langhoudender naar mijn mening, 360.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, idan haal k een losse premium, 1 september.
Ok, ik haal hem in de budgetbakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef BMH het volgende:
Kameo uitgespeeldDuurde me 7 uur en 50 minuten verspreid over 24 uren.
Nu nog overal A-rankings halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef BMH het volgende:
Kameo uitgespeeldDuurde me 7 uur en 50 minuten verspreid over 24 uren.
PCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:22 schreef JFK_USA het volgende:
Is BF leuker op de XBOX of op de PC?
Mijn kont. Ik heb alle puzzles in de afgelopen 24 al gespeeld.. Om ze nu direct weer te spelen... Naa.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nu nog overal A-rankings halen![]()
Succes...........
![]()
PC is die veel beter ja en mooier ook hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC
Ben je puur uit op Battlefield, dan kun je beter je PC upgraden voor Battlefield 2 en binnenkort Battlefield 2142.
Enige games waar ik naar uitkijk zijn Halo 3 en Unreal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmiddag dat ik niet eens zo bijster uitkijk naar SR![]()
Coop is ook coolquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BMH het volgende:
Fuck Viva Pinate.. Ik wil de 2e helft van Kameo!
Niemand speelt coop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coop is ook coolIk heb er zelf 12 uur over gedaan! Erg genoten.
quote:
Ik vind hem op m'n 360 duidelijk beter...betere graphics enz, tja en live is gewoon rlx imoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC
Ben je puur uit op Battlefield, dan kun je beter je PC upgraden voor Battlefield 2 en binnenkort Battlefield 2142.
"No matches found"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]Honderden users als ik online ga hoor..... speel het zelf nu ook
quote:
90,1% op gamerankings voor Battlefield 2 vs. 77,3% voor Modern Combat 360.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind hem op m'n 360 duidelijk beter...betere graphics enz, tja en live is gewoon rlx imo
Perfect Dark Coopen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:35 schreef -Dries- het volgende:
Vandaag de eerste dag met me 360 en ben echt onder indruk. Keb Perfect Dark, stoere game. GRAW komt deze week eraan, en de demo's van saints row en dead rising mogen er ook zijn!
DriesNLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Perfect Dark Coopen?
Oh, wat is je gamertag?
Reviews zijn ook niet alleszeggend. Ik heb BF2 op zowel PC als 360 gespeeld en laatstgenoemde zag er beter uit. Natuurlijk speelt PC iets lekkerder (hoewel het op 360 ook prima te doen is) maar Live compenseert dat ruimschoots.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
90,1% op gamerankings voor Battlefield 2 vs. 77,3% voor Modern Combat 360.
Als je al onder de indruk bent van Perfect Dark dan kun je nog lachen met GRAWquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:35 schreef -Dries- het volgende:
Vandaag de eerste dag met me 360 en ben echt onder indruk. Keb Perfect Dark, stoere game. GRAW komt deze week eraan, en de demo's van saints row en dead rising mogen er ook zijn!
Graw is ook niet alles. Het is soms echt weer de pixelshooter waar de serie om berucht is geworden. En multiplayer word gedomineerd door spawncampersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je al onder de indruk bent van Perfect Dark dan kun je nog lachen met GRAW
Het gaat niet om de graphics!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef devv05 het volgende:
Perfect Dark is grafisch anders een prima game.
Nieuws, details en screenshots van The Darkness
Ziet er interessant uit!
Maar jij hebt over het algemeen dan ook overal wel iets op aan te merken als het niet tot in de laatste puntjes perfect afgewerkt is. In plaats van dat je nou gewoon geniet van de goede aspecten van een game..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Graw is ook niet alles. Het is soms echt weer de pixelshooter waar de serie om berucht is geworden. En multiplayer word gedomineerd door spawncampers![]()
Coop is wel cool.. Alleen is er imo te weinig interactie tussen je teamleden. Iets wat ik wel belangrijk vind in Coop games.
Graphics koop ik geen game voorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:22 schreef devv05 het volgende:
Perfect Dark is grafisch anders een prima game.
Nieuws, details en screenshots van The Darkness
Ziet er interessant uit!
Ja. Als een game 65 euro kost mag je wel klagen als je iets niet leuk vind.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar jij hebt over het algemeen dan ook overal wel iets op aan te merken als het niet tot in de laatste puntjes perfect afgewerkt is. In plaats van dat je nou gewoon geniet van de goede aspecten van een game..
Ik heb in mijn review ook op elke game wel iets aan te merken. Als dat niet zo was kreeg de game een 99% en ik heb geloof ik zelfs nog nooit boven de 90% gegeven. Dat zorgt niet dat ik niet geniet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar jij hebt over het algemeen dan ook overal wel iets op aan te merken als het niet tot in de laatste puntjes perfect afgewerkt is. In plaats van dat je nou gewoon geniet van de goede aspecten van een game..
Ghost recon moet ik echt vaker spelen, online ook. Maar ik ben een stats hoer. dat zit niet lekker bij Ghost recon, maarja morgen fight night round 3, moet toch alle achievements kunnen halen daarmeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Graw is ook niet alles. Het is soms echt weer de pixelshooter waar de serie om berucht is geworden. En multiplayer word gedomineerd door spawncampers![]()
Coop is wel cool.. Alleen is er imo te weinig interactie tussen je teamleden. Iets wat ik wel belangrijk vind in Coop games.
[..]
Het gaat niet om de graphics!!!!
PDZ ziet er erg goed uit, maar het speelt als een zak stront dat bevroren is gebleven van het jaar 2000... Zo'n zwarte plastic zak die je enkel gebruikt om grote bergen troep mee naar het afvalverwerkingcentrum te brengen.. In die zak smijt je alles wat je kwijt kunt zonder eerst goed te recyclen waardoor de zak & haar inhoud rond 2005/6 zich in een vage vorm van ontbinding bevind voor 65 euro.
Alle achievements halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ghost recon moet ik echt vaker spelen, online ook. Maar ik ben een stats hoer. dat zit niet lekker bij Ghost recon, maarja morgen fight night round 3, moet toch alle achievements kunnen halen daarmee![]()
Precies. Als je nu iets kan unlocken met achievements.. Maar in deze vorm is het niets meer dan patserij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alle achievements halenZonde van mijn tijd vind het na een tijdje wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |