Tyf is op met deze kut discussie, instaleer msn ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
------------------------
Reageer dan ook niet als een fanboy, want je verhaal klopt van geen kant.
Oh wat erg trouwens dat je een tyfushekel hebt aan me, wat zal ik er wakker van liggen.Ik heb nou net een hekel aan mensen die een ziekte als bijvoegelijk naamwoord moeten gebruiken om de ernst van hun mening weer te geven.
![]()
Volgens mij is de gameswereld helemaal niet zo enthousiast, de GC had ook al erg weinig support en dat zal nu misschien alleen maar erger worden. PSP is niet innovatief terwijl dat een compleet nieuw (multimedia) product is en een stuk meer kan dan de NDS die alleen een touchscreen heeft, tuurlijk johEn je begint weer over software, dat zegt al genoeg
.
Ik had het dan ook over de Wii en de DS en die hebben wel VEEL support. Ga je er maar eens beter in verdiepen en niet naar het verleden grijpen, want dan weet ik er ook wel wat. PSP is echt een geweeeldig apparaat, wie wil nou niet z'n filmcollectie nog een keer aanschaffen op UMD om in de trein naar een klein schermpje te staren met brakke geluid en een hernia omdat je dat ding anderhalf uur vast moet houden...errug praktisch. Touchscreen...is dat niet innovatief dan? Heb jij een andere draagbare gamesconsole gezien die ook TS heeft? En ik begin over het software omdat het eigenlijk allemaal om software draait, ik weet niet wat je anders aan zo'n console moet hebben??![]()
Dus ga je nu maar weer lekker rukken op je Mario posters want al je bovenstaande onzin had ik sowiezo al tegengesproken. Valt me wel op dat er hier veel mensen zijn die op hun kleine Nintendo pikkie getrapt zijn als je iets slechts over Nintendo zegt. Wie is hier dan de fanboy...
Gelijk beledigen? Tja als je geen poot hebt om op te staan...
ik zou gewoon zwijgen, had je je waardigheid nog kunnen bewaren.![]()
en we zouden ophouden over dit onderwerp
Kijk als je niets hebt in te brengen, zeg dan gewoon niets.![]()
hier moet ik even op reageren:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Touchscreen...is dat niet innovatief dan? Heb jij een andere draagbare gamesconsole gezien die ook TS heeft?
http://forum.fok.nl/posttopic/61quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tyf is op met deze kut discussie, instaleer msn ofzo
tsja, nu is het wel duidelijk dat DR de ultieme game is : nudity (full frontal, bijna dan) en actie en zombies what could possibly be any better than this.quote:
Ik wil die muppet niet in m'n lijst!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tyf is op met deze kut discussie, instaleer msn ofzo
En ik geen puberende nerdjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:02 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik wil die muppet niet in m'n lijst!![]()
hoop voor je dat de verhalen over de ms service kloppen en dat je in no time je box terug hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut, 3 rode lampjes en mijn 360 gaat op reis naar het mooie duitsland![]()
Begon gisteren met vastlopen in enkele demo's en hij loopt nu vast bij opstarten met Xbox360 logo.
Net vakantie en nu dit.........![]()
Chocobo, klopt dit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
hoop voor je dat de verhalen over de ms service kloppen en dat je in no time je box terug hebt.
Hopelijk voor jou heb je net als mij binnen 2 dagen een nieuwe!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut, 3 rode lampjes en mijn 360 gaat op reis naar het mooie duitsland![]()
Begon gisteren met vastlopen in enkele demo's en hij loopt nu vast bij opstarten met Xbox360 logo.
Net vakantie en nu dit.........![]()
mijne was na 10 dagen terug, dus die service vind ik niet slecht...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
hoop voor je dat de verhalen over de ms service kloppen en dat je in no time je box terug hebt.
MS bellen, die geven je volgens mij een code en die moet je ergens invoeren waardoor je hem weer kan downloaden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Hexic ooit per ongeluk gedelete,.... kan hem echter nu niet als download vinden.... klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |