Autosave? Heeft mij vaak geholpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Tis ook zo leuk als ie vastloopt als je een tijdje hebt geObliviont en niet hebt gesaved. -.-'
Stond ook aan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Autosave? Heeft mij vaak geholpen.
Leuke trailerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/testdriveunlimited/videos/745
nieuwe test drive trailer
moet eerlijk zeggen dat ik de trailer weinig bijzonder vond. was ook niet echt te spreken over de demo, hoewel ik race games meestal erg leuk vind.quote:
Weinig bijzonders? Hij is toch mooi? Grafisch... leuk gefilmd.. dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef bluebit het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik de trailer weinig bijzonder vond. was ook niet echt te spreken over de demo, hoewel ik race games meestal erg leuk vind.
toch eens een keertje lenen van iemand zodra ie uit is en eens kijken of ik er wat aan vind.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat de gameplay in de uiteindelijke game als een blad aan een boom omgedraaid is na de demo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weinig bijzonders? Hij is toch mooi? Grafisch... leuk gefilmd.. dat bedoel ik.
Spelinhoudelijk boeit hij me niet zo na de demo gespeeld te hebben,..
Chromehounds schijnt super te zijn als je van mech games houdt EN online gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat vonden jullie van Chrome Hounds?
Het deed me denken aan een mix van Mech-assault en Blast Corps.
Opzich leuk, maar demo was echt bagger. Het zag er niet uit en gameplay was ook niet bepaald top of the bill. Iemand toevallige volledige versie gespeeld?
Kijk er niet van op, aangezien ze zo hysterisch reageerden op o.a. Nipplegate(Janet) en Tongzoengate!(Madonna/Britney)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die yanks zijn ook echt niks gewend als ze dat al nudity noemen![]()
Geen idee,.... nog nooit problemen gehad met mijn 360quote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat als je de gratis texas hold 'em niet binnen 48 uur download (wat al oud nieuws is) dat die dan 800 punten gaat kosten.
Wel een beetje blijven oplettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat als je de gratis texas hold 'em niet binnen 48 uur download (wat al oud nieuws is) dat die dan 800 punten gaat kosten.
Wat een servicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut, 3 rode lampjes en mijn 360 gaat op reis naar het mooie duitsland![]()
Begon gisteren met vastlopen in enkele demo's en hij loopt nu vast bij opstarten met Xbox360 logo.
Net vakantie en nu dit.........![]()
Thanks !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MS bellen, die geven je volgens mij een code en die moet je ergens invoeren waardoor je hem weer kan downloaden.
Lekker hoor, vandaag ook weer een gameplay filmpje gezien... in dat spel heb ik pas zin zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |