Sterker nog.... ik laat hem liggen. Ben met Tombraider nu bezig en probeer achievements van oudere games te halen. Tevens wil ik GRAW chapter 2 downen.... trailer zag er geweldig uit. SR is nog steeds interessant, maar besloten deze later of niet te halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lekker hoor, vandaag ook weer een gameplay filmpje gezien... in dat spel heb ik pas zin zeg.
Ik bedacht me vanmiddag dat ik niet eens zo bijster uitkijk naar SR![]()
Misschien moet ik ook even wachten... even wachten op de hype trein weer ofzo dat iedereen speelt. Heb ook nog zat achievements te halen als ik de tijd maak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterker nog.... ik laat hem liggen. Ben met Tombraider nu bezig en probeer achievements van oudere games te halen. Tevens wil ik GRAW chapter 2 downen.... trailer zag er geweldig uit. SR is nog steeds interessant, maar besloten deze later of niet te halen.
okquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ho ns even! SR moet wel gekocht worden, anders ga ik niet die bundel kopen maar een losse premium met een andere game.
Conclusie in november wordt er een FOK clan gemaakt die nog over was van saints row en elke nacht gaat er Rainbow Six gespeeld worden, die net zo goed online speelt als rainbow six 3quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Van mij mogen nu wel weer al die games komen, zit nu de hele tijd Vice City te doen, zegt ook wel wat.
Saints Row is denk ik leuk voor een tijdje, en daarna niet zo leuk meer, net zoals met (bijna) alle spellen op de 360 nu, 2 á 3 weken wordt het gespeeld en dan hup, game wordt nooit meer gespeeld
Dead Rising denk ik wel anders over, keek ik het meest naar uit sinds 2005 dus hoop dat ik daar wat langer mee kan doen, en nog even aankijken met Test Drive hoe lang ik die uithoud.
Dan in Oktober PES6 waar ik zeker een jaar mee doeen Splinter Cell die ook lang houdbaar is.
November weer RS wat lang houdbaar is en GoW die ook lang houdbaar is (co-op) en nog een rits spellen.
Conclusie, de games worden steeds beter en langhoudender naar mijn mening, 360.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, idan haal k een losse premium, 1 september.
Ok, ik haal hem in de budgetbakquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef BMH het volgende:
Kameo uitgespeeldDuurde me 7 uur en 50 minuten verspreid over 24 uren.
Nu nog overal A-rankings halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef BMH het volgende:
Kameo uitgespeeldDuurde me 7 uur en 50 minuten verspreid over 24 uren.
PCquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:22 schreef JFK_USA het volgende:
Is BF leuker op de XBOX of op de PC?
Mijn kont. Ik heb alle puzzles in de afgelopen 24 al gespeeld.. Om ze nu direct weer te spelen... Naa.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Nu nog overal A-rankings halen![]()
Succes...........
![]()
PC is die veel beter ja en mooier ook hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC
Ben je puur uit op Battlefield, dan kun je beter je PC upgraden voor Battlefield 2 en binnenkort Battlefield 2142.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |