Weet je zeker dat je de goede link hebt aangeklikt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:08 schreef wonko het volgende:
PHP5 Power Programming - boek met uitleg over OOP, Pear, XML, etc
The network path was not found.
Hier staan meer boeken van die schrijver maar niet diegene die aangegeven werd in de OP.
http://www.phptr.com/promotions/promotion.asp?promo=1484&redir=1&rl=1
Verrek zeg kerel...bij mij nu dus ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:35 schreef Light het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goede link hebt aangeklikt?
Ik heb het net ook geprobeerd, en bij mij ging het wel goed.
Maar welke link heb je dan wel beklikt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Verrek zeg kerel...bij mij nu dus ook.
Tanx
Deze werkt niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 04:58 schreef Light het volgende:
PHP5 Power Programming - boek met uitleg over OOP, Pear, XML, etc
http://mcrdev.guitarist.nl/menu/test/quote:RewriteEngine On
RewriteRule ^index/(.*)/$ /index.php?page=$1
RewriteRule ^menu/(.*)/$ /menu.php?page=$1
RewriteRule ^message/(.*)/$ /messages.php?page=$1
Maar hij doet het nietquote:if(isset($_GET['page']) && $_GET['page'] == "test")
{
echo "Blaaaaaaaaaar";
}
Probeer in menu.php eens:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Het probleem van het vorige topic heb ik nog steeds:
1 |
Nee, page heeft geen waarde,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Desdinova het volgende:
doe eens een print_r($_REQUEST); in je menu.php? heeft page een waarde?
MultiViews ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:28 schreef JeRa het volgende:
@guitarist.nl
Heb je toevallig MultiViews (standaard) aan staan?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, ik ben wel bezig met NTML implementatie
HTML heet zoietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ordinaire terug vind post.
NTLM? Als in NT Lan Manager?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ordinaire terug vind post.
.htaccess is wel met dubbel-s op je server neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Het probleem van het vorige topic heb ik nog steeds:
Ik krijg de mod_rewrite niet aan de praat.
Mijn .htacces:
[..]
http://mcrdev.guitarist.nl/menu/test/
menu.php:
[..]
Maar hij doet het niet![]()
Leuk, zorg er wel voor dat als je een implementatie maakt voor publiek gebruik dat het dan potdicht zit want in NTLM implementaties zijn al gaten genoeg gemaaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Als in authenticatie op een intranet.
Ik wil de username uitlezen zoals de client is ingelogged in windows. En dat moet dus kunnen met NT Lan Manager. Maar dan heb ik weer een speciale module nodig voor apache, en mijn httpd.conf aanpassen enzo. Alleen is het allemaal redelijk matig gedocumenteert![]()
Alleen intranet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Leuk, zorg er wel voor dat als je een implementatie maakt voor publiek gebruik dat het dan potdicht zit want in NTLM implementaties zijn al gaten genoeg gemaakt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | for ($m=1; $m<13; $m++) { echo $m; print_r($uren); echo '<hr>'; if (in_array($m, $uren)) { echo 'joepie'; // en het vervolg ?> |
1 2 3 4 | $nm='rank'.$nr; $rangnaam=$$nm[$key]; ?> |
Lang verhaal, maar dat komt weer uit een andere functie. Ik begrijp iig wat er fout is, en heb het nu zo gedaan:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:25 schreef Light het volgende:
Overigens is me niet helemaal duidelijk hoe je die array opgebouwd hebt.
1 2 3 | if (isset($uren[$m])) ?> |
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
ik heb een paar arrays, rank1, rank2, rank3, etc. Nu ik de array hebben met een bepaald nummer. Hoe krijg ik die te pakken? ik dacht dat
[ code verwijderd ]
werkte, maar dat doet het dus niet.
Wat doe ik fout?
1 2 3 4 | $nm='rank'.$nr; $rangnaam=${$nm}[$key]; ?> |
Zie wat Light zegt, maar beter nog kijk je naar de mogelijkheden van multidimensionale arrays. Dat zijn net zoals alle andere arrays een collectie van objecten/primitieven maar in dit geval is het een array van arrays. Je roept ze simpelweg aan door nog een set haakjes te gebruiken:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
ik heb een paar arrays, rank1, rank2, rank3, etc. Nu ik de array hebben met een bepaald nummer. Hoe krijg ik die te pakken? ik dacht dat
[ code verwijderd ]
werkte, maar dat doet het dus niet.
Wat doe ik fout?
1 |
Ahh, tuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zie wat Light zegt, maar beter nog kijk je naar de mogelijkheden van multidimensionale arrays. Dat zijn net zoals alle andere arrays een collectie van objecten/primitieven maar in dit geval is het een array van arrays. Je roept ze simpelweg aan door nog een set haakjes te gebruiken:
[ code verwijderd ]
Op die manier hoef je niet meer te goochelen met de namen van variabelen
Heb je van scratch het protocol geïmplementeerd of maak je gebruik van (gedeeltes van) bestaande libraries? Wordt het een open source implementatie of blijft het intern?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Na een hoop gekloot herkent mijn NTLM implementatie de ingelogde user bij usernaam
Ik heb de mod_authy_sspi module gedownload en in apache opgenomen. Dat was al een hele zoektocht, want er zijn allerlei versies in omloop.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Heb je van scratch het protocol geïmplementeerd of maak je gebruik van (gedeeltes van) bestaande libraries? Wordt het een open source implementatie of blijft het intern?
Doel je op mijn array?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef SuperRembo het volgende:
Ik vind die voorloopnul in de key verdacht. Dat lijkt me vragen om problemen.
Tevens tvp.
??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:35 schreef the_disheaver het volgende:
door het niet te gebruiken dus.... Geen php4 functie voor waar je wat meer voor moet doen?
Is er dan misschien een andere makkelijke manier om bij een tijd een x aantal uren af te trekken?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef freiss het volgende:
SELECT COUNT(DISTINCT(datum)) FROM `tabel` ?
Nu ben ik bezig met 100 rows aanmaken, met iedere keer andere 'id' (van 1 t/m 100). Ik wil via ons CMS heel gemakkelijk deze top 100 in een keer kunnen wijzigen. Dus 100 rijen onder elkaar met invulveldjes voor:quote:tabel 'top100' met volgende rows:
id (uniek)
userid
datum
artist
titel
weken
vorigeweek
type
label
quote:<?
$query = mysql_query("SELECT * FROM top100 ORDER BY 'id' ASC");
$result = mysql_num_rows($query);
if(!$result){
echo "<tr><td colspan='6'>Geen ingave.</td></tr>";
}
else {
$i = 0;
while($object = mysql_fetch_object($query)){
$i++;
?>
<tr>
<td><? echo $i ?></td><input type="hidden" name="id<? echo $i ?>" value="<? echo $object->id ?>">
<td><input type="text" name="artist<? echo $object->id ?>" value="<? echo $object->artist ?>" size="10"></td>
<td><input type="text" name="titel<? echo $object->id ?>" value="<? echo $object->titel ?>" size="10"></td>
<td><input type="text" name="weken<? echo $object->id ?>" value="<? echo $object->weken ?>" size="2"></td>
<td>
<select name="type<? echo $object->id ?>">
<option value=""></option>
<option value="stijger" <? if($object->type == "stijger"){ ?> selected="selected" <? } ?>>stijger</option>
<option value="daler" <? if($object->type == "daler"){ ?> selected="selected" <? } ?>>daler</option>
</select>
</td>
<td><input type="text" name="label<? echo $object->id ?>" value="<? echo $object->label ?>" size="5"></td>
</tr>
<?
}
}
?>
Zou het niet veel mooier zijn om het zo te doen:quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef RiderXXX het volgende:
[...veel regels...]
haha wel een goeie ja, maar dan doet diegene het maar mooi opnieuw, aangezien dan alles gewoon wel opgeslagen is.. het is UPDATE en in die tekstveldjes is er een value="" met de huidige invoer wat in de DB staat opgeslagen.. dus erg veel moeite kost het niet..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:00 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Zou het niet veel mooier zijn om het zo te doen:
- laat alle regels zien, maar read-only
- op elke regel een edit knop.
- de edit knop verandert m.b.v. javascript de regel in edit veldjes.
- de wijzigingen van die regel kan je m.b.v. ajax opslaan.
Dan voorkom je ook dat iemand 100 regels voor niets heeft zitten invoeren als er iets fout gaat.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | $user = addslashes(strip_tags($_POST['Username'])); $pass = md5($_POST['Password']); $Ucheck = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `Username` = '".$user."'"); if(mysql_num_rows($Ucheck) == 1) { $check = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `Username` = '".$user."' AND `Password` = '".$pass."'"); ifif(mysql_num_rows($check) == 1) { ... } } ?> |
1 2 3 4 5 6 7 | $user = mysql_real_escape_string(trim($_POST['Username'])); $pass = md5(trim($_POST['Password'])); $check = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `Username` = '".$user."' AND `Password` = '".$pass."'"); if(mysql_num_rows($check) == 1) print "succesvol ingelogd!"; else print "Gebruikersnaam of wachtwoord incorrect!"; ?> |
zo ver was ik nog niet, en echt bang voor injections ben ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef t-x-m het volgende:
[ code verwijderd ]
Mysql_real_escape_string werkt prima tegen sql-injecties. Verder werk ik altijd even de (perongeluk) ingetypede spaties weg dmv trim
Effe on a side note, SQL injection is de term voor (vaak kwaadaardige) truukjes waarmee je query beïnvloed kan worden. Stel je hebt een veld waar je een gebruikersnaam moet invullen in een formulier, als je dit formulier submit dan wordt er door middel van een MySQL query gekeken of die gebruikersnaam voorkomt in een database. Als je deze query niet beveiligt tegen SQL injection dan kan iemand door middel van dat simpele invoerveldje je hele database beïnvloeden, of erger, deleten. En dat gebeurt op Internet hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver was ik nog niet, en echt bang voor injections ben ik niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | function quote_smart($value) { // Stripslashes if (get_magic_quotes_gpc()) { $value = stripslashes($value); } // Quote if not a number or a numeric string if (!is_numeric($value)) { $value = "'" . mysql_real_escape_string($value) . "'"; } return $value; } if($_POST['action']=='login'){ if( mysql_result(mysql_query(" SELECT count(*) FROM gebruikers WHERE gebruikersnaam='".quote_smart($_POST['gebruikersnaam'])."' AND wachtwoord='".quote_smart($_POST['wachtwoord'])."' "),0,0) ) { echo 'ingelogd'; }else{ echo 'foutieve combinatie gebruikersnaam/wachtwoord'; } } ?> |
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:49 schreef ralfie het volgende:
[..]
maak gewoon een query voor de username en trek daar het wachtwoord uit. dat wachtwoord kun je dan in php controleren, en als de username fout is failed de query.
Heel simpel: niet doen. Hoe meer informatie je terug geeft, hoe makkelijker is om te hacken. Als je eerst een melding krijgt dat de gebruiker niet bestaat, en dan na een tijdje random usernames proberen krijg je de melding dat het wachtwoord niet bestaat, dan weet je dus dat de username klopt. Dan hoef je daarna alleen nog het wachtwoord te raden. Het is veiliger om alleen de melding te geven dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet correct is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:27 schreef mschol het volgende:
klein vraagje:
wat is een goede manier om een username + password te controleren maar op zo'n manier dat je ook nog kan aangeven waar het fout gaat
ik zat zelf aan het volgende te denken:
[ code verwijderd ]
dit lijkt me eigenlijk niet echt efficent aangezien ik eigenlijk net zo goed alleen de 2de query hoef uit te voeren,
iemand?
dat ben ik wel met je eens (maar ja aangezien niemand er zomaar gaat komen, en de info die er staat niet echt leuk is om te bewerken mogen ze van mij best proberen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Heel simpel: niet doen. Hoe meer informatie je terug geeft, hoe makkelijker is om te hacken. Als je eerst een melding krijgt dat de gebruiker niet bestaat, en dan na een tijdje random usernames proberen krijg je de melding dat het wachtwoord niet bestaat, dan weet je dus dat de username klopt. Dan hoef je daarna alleen nog het wachtwoord te raden. Het is veiliger om alleen de melding te geven dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet correct is.
Dus een spatie op het begin of eind van mijn wachtwoord is geen geldig teken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef t-x-m het volgende:
Verder werk ik altijd even de (perongeluk) ingetypede spaties weg dmv trim
En wat als een of andere grappenmaker nou in 1x bij gebruikersnaam het volgende invoerd:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat ik daar niet eerder op gekomen ben![]()
![]()
thnx in iedereval voor dit heldere licht
en ik weet wat SQL injectens zijn
en ik ben niet echt bang dat me dat overkomt simpel weg door het feit dat je maar eerst eens de url moet gaan proberen te raden(as in: Succes, lukt je nooit)
En ik trek toch niet veel volk naar me site
1 |
Lijkt me niet praktisch/logisch nee, maar je hebt gelijk--> bij wachtwoord hoeft het nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:19 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dus een spatie op het begin of eind van mijn wachtwoord is geen geldig teken?
Die methode werkt niet meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef t-x-m het volgende:
[..]
En wat als een of andere grappenmaker nou in 1x bij gebruikersnaam het volgende invoerd:
[ code verwijderd ]
Daar hoeftie geen url voor te raden, verder, een beetje sql-injector kan jouw url wel vinden hoor!
uhh waar wil hij/zij dat invoeren..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef t-x-m het volgende:
[..]
En wat als een of andere grappenmaker nou in 1x bij gebruikersnaam het volgende invoerd:
[ code verwijderd ]
Daar hoeftie geen url voor te raden, verder, een beetje sql-injector kan jouw url wel vinden hoor!
nee, dat bedoel ik niet. wat ik wel bedoel is, ik heb ditquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef Tuvai.net het volgende:
Je kunt in MySQL queries een paar ingebouwde functies gebruiken. sum() is bijvoorbeeld voor het totaal van alle kolommen op te tellen, en je hebt ook avg() voor bijvoorbeeld het gemiddelde van alle kolommen in een tabel te berekenen. Op http://www.tizag.com/mysqlTutorial/ staan deze functies vrij goed uitgelegd.
Dus in jouw voorbeeld, als je van een hele tabel van alle records het aantal hits wil optellen, doe je gewoon het volgende:
SELECT sum(hits) FROM jouwtabel
1 2 3 4 5 6 | image_id (int) | image(blob) --------------------------------- 0 | [image] 1 | [image] --------------------------------- |
En jij gelooft echt dat niemand de webpagina in kwestie kan vinden, die wel gewoon voor iedereen toegankelijk is en op het Internet staat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh waar wil hij/zij dat invoeren..
dan moettie de url naar me login form weten, suc6
Het is een combinatie van weten waar de pagina staat, kwaad willen doen, weten hoe je kwaad moet doen, en weten welke tabelnamen er zijn, wil je uberhaubt ergens kunnen komen. Voor sommige dingen kan je dat risico maaaakkkelijk nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat niemand de webpagina in kwestie kan vinden, die wel gewoon voor iedereen toegankelijk is en op het Internet staat?![]()
Hier is een tip: d'r zijn meer methodes voor het vinden van webpagina's, wachtwoorden, e.d. dan raden.![]()
google is your friend ??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat niemand de webpagina in kwestie kan vinden, die wel gewoon voor iedereen toegankelijk is en op het Internet staat?![]()
Hier is een tip: d'r zijn meer methodes voor het vinden van webpagina's, wachtwoorden, e.d. dan raden.![]()
1 2 3 4 | echo date("D d M Y H:i:s", strtotime("Mon, 21 Aug 2006 01:00:08 -0400e")); // ik krijg dus: Thu 01 Jan 1970 00:59:59 ?> |
de e op het eind erachter weghalen, doet ie het wel (bij mij dan, php4 thuis)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:04 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Kan iemand me vertertellen waarom dit niet op mijn server werkt??
<?php
echo date("D d M Y H:i:s", strtotime("Mon, 21 Aug 2006 01:00:08 -0400e"));
// ik krijg dus: Thu 01 Jan 1970 00:59:59
?>
Die server draait op php4, thuis op php5 werkt het prima. Volgens php.net zou het ook prima moeten werken op php4
Kan iemand me dit uitleggen?
Als ik de "e" weg laat, dan geeft ie idd een datum, maar die is niet goed. Het goede antwoord is namelijk: Sun 20 Aug 2006 22:00:08.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef ralfie het volgende:
[..]
de e op het eind erachter weghalen, doet ie het wel (bij mij dan, php4 thuis)
php5 behandeld tijdzones op een totaal andere manier als php4, je zult dus wat aan moeten passen
[CSS] voor dummies - Deel 5quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef qu63 het volgende:
waarom werkt dit wel in FF en niet in IE?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef ronvonflon het volgende:
Ik ben waarschijnlijk heel omslachtig aan het doen, hopelijk kan iemand mij een stukje verder helpen. Wat ik wilis het volgende:
op de pagina frontpage.php wil ik het laatste nieuwsbericht weergeven. Alle nieuwsberichten staan
in dezelfde tabel en in die tabel staan verder ook geen andere berichten.
Het SELECT MAX(id) FROM $table werkt hiervoor dus prima.
Dit heb ik ook werkend gekregen. Nu wil ik alleen verderop in de pagina links en titels van de 5
voorgaande berichten weergeven.
Ik krijg dit alleen voor elkaar door 5 extra $result, $links en $id te maken. dus result1 =,
result2= etc etc
dit lijkt me makkelijker te moeten kunnen, allen kan ik niet echt vinden waar.
Misschien is de code die er nu staat ook al te omslachtig. ik heb namelijk wat dingen aan elkaar
lopen breien.
code tot nu toe:
$id_max = mysql_result(mysql_query("SELECT MAX(id) FROM $table"),0,0);
$result = mysql_query("SELECT * FROM $table WHERE id=$id_max",$db);
$links = mysql_fetch_array($result);
$TITEL = $links["TITEL"];
$BODY = $links["BODY"];
$BGPHOTO = $links["BGPHOTO"];
$THUMBPHOTO = $links["THUMBPHOTO"];
$MARKPHOTO = $links["MARKPHOTO"];
$PHOTO = $links["PHOTO"];
$MARKVIDEO = $links["MARKVIDEO"];
$VIDEO = $links["VIDEO"];
$MARKNEWS = $links["MARKNEWS"];
kan iemand me een beetje op weg helpen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | $berichten=mysql_query("SELECT * FROM $table ORDER BY id DESC LIMIT 5",$db); $num=1; while($bericht=mysql_fetch_array($berichten)){ if($num==1){ $grootbericht="Bericht met onder andere $bericht[titel], $bericht[body], $bericht[bgphoto], etc"; }else{ $kleineberichten.="$bericht[titel]<br />"; } $num++; } echo $grootbericht.'<br />'.$kleineberichten; ?> |
Ik zie nergens $table gedefinieëerd worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef ronvonflon het volgende:
ik heb geen idee wat ik fout doe, maar ik krijg geen output:
<?php
include("admin/include/config.php");
$db = mysql_connect("$dbserver", "$dbuser", "$dbpass");
mysql_select_db("$dbname",$db);
$TITEL = $bericht["TITEL"];
$BODY = $bericht["BODY"];
$BGPHOTO = $bericht["BGPHOTO"];
$THUMBPHOTO = $bericht["THUMBPHOTO"];
$MARKPHOTO = $bericht["MARKPHOTO"];
$PHOTO = $bericht["PHOTO"];
$MARKVIDEO = $bericht["MARKVIDEO"];
$VIDEO = $bericht["VIDEO"];
$MARKNEWS = $bericht["MARKNEWS"];
$berichten=mysql_query("SELECT * FROM $table ORDER BY id DESC LIMIT 5",$db); $num=1;
while($bericht=mysql_fetch_array($berichten)){
if($num==1){
$grootbericht="Bericht met onder andere $TITEL, $BODY";
}else{
$kleineberichten.="$bericht[titel]<br />";
}
$num++;
}
echo $grootbericht.'<br />'.$kleineberichten
?>
1 2 3 4 5 6 7 | $query_bonuscount = "SELECT seedbonus FROM users WHERE id='".$CURUSER['uid']."'"; mysql_query($query_bonuscount) or die(mysql_error()); $newseedbonus = $query_bonuscount - $COSTSCRIPT_UPLOAD; $query_update = "UPDATE users SET seedbonus='$newseedbonus' WHERE id='".$CURUSER['uid']."'"; mysql_query($query_update) or die(mysql_error()); ?> |
1 2 3 4 | $query_update = "UPDATE users SET seedbonus = seedbonus - ".$COSTSCRIPT_UPLOAD." WHERE id='".$CURUSER['uid']."'"; mysql_query($query_update) or die(mysql_error()); ?> |
Heb je $COSTSCRIPT_UPLOAD als string gedefineerd, ipv als integer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef dujour het volgende:
idd dat zie ik nu ook alleen krijg nog steeds - 5
1 2 3 4 | $COSTSCRIPT_UPLOAD = "5"; // string $COSTSCRIPT_UPLOAD = 5; // integer ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |