Juist!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
30 dus
Hij looped..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:15 schreef Chen het volgende:
Hij is al een half uur aan het door gaan bij mijHeeft dat ding geen echt einde?
bij mij ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:15 schreef Chen het volgende:
Hij is al een half uur aan het door gaan bij mijHeeft dat ding geen echt einde?
Green Day ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
Jee![]()
Welke band, die dit jaar zijn 20-jarige jubileum viert, begon met de naam Sweet Children?
Yep helemaal goedquote:
tellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef geenaam het volgende:
Vraag me toch af wat die lamavraag te maken heeft met algemene kennis..
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef lienelien het volgende:
-
Ik heb die EP hier liggen vann hunquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef lienelien het volgende:
-
Juahquote:
Hoe snel kan je tellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef geenaam het volgende:
Vraag me toch af wat die lamavraag te maken heeft met algemene kennis..
De kennis van de cijfers?quote:
Yepquote:
quote:
tissal wegquote:
Je hebt nog nooit een vraag gesteldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef Chen het volgende:
Iemand anders mag een vraag bedenken, ik heb niet echt inspiratie
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef Chen het volgende:
Had inderdaad verwacht dat jij het wel zou wetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef Asmodian het volgende:
Green Day? Echt waar? Dat wist ik niet
*gaat zich in een hoekje schamen*
Hun eerste EP heet ook zo inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
tissal weg![]()
nevermind, ik had 't ff verkeerd onthouden, dacht dat het juist de naam was van hun eerste EP
Heej, dat zie ik nu pas!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
www.wikipedia.org > random article
Zo werkt het niet echtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:19 schreef Chen het volgende:
Windmolen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:22 schreef Chen het volgende:
Wat is een Zwickmühle?
Ik wist wel dat hun EP zo heette maar heb de link nooit gelegdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had inderdaad verwacht dat jij het wel zou wetenZe hebben tot 1989 zo geheten en toen de naam veranderd in Green Day.
De B!!1!!!1!!1!!!!111! Heb ik nu een punt verdiend?!?!?/12//1//2//a/Q.3/???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet er voor EATLES
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo werkt het niet echtVraag gewoon iets over een onderwerp wat jou ligt. Beatles bijvoorbeeld, of musicals
da's niet goed, hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
De B!!1!!!1!!1!!!!111! Heb ik nu een punt verdiend?!?!?/12//1//2//a/Q.3/???
Wat is B!!1!!!1!!1!!!!111! EATLES?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
MaJo +345quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hee Ghostbuster!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet er voor EATLES
Denk niet dat me dat nog gaat lukken vandaagquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb gewoon random op mijn toetsenbord zitten rammen. Moet je ook doen is best leuk!YyT12 yct!h!g g1Fy13Ftdquote:
You're getting the hang of the entire !!!111!!11!1oneone!!!-thing!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeuj wat een geheugen manquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hee Ghostbuster!Jou heb ik ook niet meer gezien sinds Deel 1! Hoe issie?
Chantage!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk niet dat me dat nog gaat lukken vandaagLaat ik het anders stellen: als jullie graag willen dat ik blijf stel dan vooral Beatles/musical vragen, anders ga ik slapen
![]()
cjhvdbvhbdkcassqwdji2u4yr85BFDVBGFDVFD VDNnjdksfvbibquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb gewoon random op mijn toetsenbord zitten rammen. Moet je ook doen is best leuk!YyT12 yct!h!g g1Fy13Ftd
Hoe dacht je anders dat hij aan al die punten komt?quote:
Ja vet he!!GFFY1j2trcvoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
cjhvdbvhbdkcassqwdji2u4yr85BFDVBGFDVFD VDNnjdksfvbib
zo dan?
Ja Lien het was goedquote:
Doe maar hintjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:28 schreef Chen het volgende:
Komt er nog iemand met het antwoord of moet ik een hint geven?
Ik heb het even opgezocht en het klopt wel hoor.quote:
Ik doe m'n bestquote:
Ja quote het dan niet ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
haal nou weg.
En jij was niet eens aan de beurt om een vraag te stellen![]()
![]()
Oké.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:31 schreef Chen het volgende:
Het is niet wat er bedoelt wordt geenaam
Herdersmatje?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:30 schreef Chen het volgende:
Hint: als je een Zwickmühle uitvoert maak je gebruik van een toren en een loper!
Ik reken hem goed, het is eigelijk een schaakmolen maar het wordt ook molen genoemdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:34 schreef Reese het volgende:
Een schaakterm, heet in het Nederlands molen, geloof ik. Heeft iets te maken met de koning meen ik.
Maar in de eerste plaats is het natuurlijk gewoon het Duitse woord voor dilemma.
reese +1 is misschien wat duidelijker, maar is goed hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, het is eigelijk een schaakmolen maar het wordt ook molen genoemd
+1 Reese zo moet dat toch![]()
Nog wakker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef MaJo het volgende:
Ja Reese, Beatles graagDan kan ik met een gerust hart gaan slapen
Anastacia - One Love, ohnee dat is u2quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef Reese het volgende:Dat ik een punt win met een vraag over schaken, wat zal mijn opa zaliger trots op me zijn
Beatles-vraag dan maar? Okay, waarschijnlijk een héle makkelijke:
Welke zangeres gaat een cover opnemen van The Beatles? Zangeres + nummer aub
Yoko onoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef Reese het volgende:Dat ik een punt win met een vraag over schaken, wat zal mijn opa zaliger trots op me zijn
Beatles-vraag dan maar? Okay, waarschijnlijk een héle makkelijke:
Welke zangeres gaat een cover opnemen van The Beatles? Zangeres + nummer aub
Heeft. Ik dacht gaat, mijn excuses, vandaar de correctie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
Heeft of gaat coveren?
Katie Melua (van dat liedje met die vele fietsen) heeft de cover van Lucy in de sky with diamonds van hen gecoverd.
ehh...ehhh...ehhhhquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hintje?
En Lucie Silvas is geen doosAls ze maar van the Beatles afblijft
Ik had nog een hintje onder mijn control-v hangenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hintje?
En Lucie Silvas is geen doosAls ze maar van the Beatles afblijft
Nee hoor. Is gewoon weer zo'n hype. Over een jaar kent vast niemand haar meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Katie Melua? Die naam heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen... Is dat iets bijzonders?
Dan pas?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon weer zo'n hype. Over een jaar kent vast niemand haar meer.
The Kooks (ofja, de leadzanger ervan) heeft wel een nummer over haar geschreven, hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon weer zo'n hype. Over een jaar kent vast niemand haar meer.
Trusten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
Ik ga slapen![]()
Morgen weer mooie amsterdam-trivia vragen voor jullie allen![]()
Doegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef lienelien het volgende:
Ik ga slapen![]()
Morgen weer mooie amsterdam-trivia vragen voor jullie allen![]()
2 zelfs, Ooh la en She moves in her own way. Wilde die als vraag stellen als ik dit antwoord goed zou hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Kooks (ofja, de leadzenger ervan) heeft wel een nummer over haar geschreven, hoor!![]()
Al was dat niet-zo-positief![]()
Ex-liefdes..![]()
haha, ik dacht maar ééntjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
2 zelfs, Ooh la en She moves in her own way. Wilde die als vraag stellen als ik dit antwoord goed zou hebben
Ja dat moet Kasta zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Tis weer zo'n twijfel AKQ vraag maar stel m tochwant een beetje Fokker weet deze vraag toch wel
Welke FOK!poster heeft zijn collega "helemaal de typhus geneukt" en hier op FOK! een film van haar naakt met met een close-up van haar Vaag Ina geplaatst en hoogstwaarschijnlijk is ontslagen door dit akkefietje toen zijn werk-email bekend werd.
* Asmodian gaat toch maar weer naar Me First's All My Loving luisterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat ik die cover niet ga horen, heb zo'n gruwelijke hekel aan Beatles covers. En ook aan Katie Melua
Een vervolgvraag lijkt me hier op z'n plaats Bwennie
OMG!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Tis weer zo'n twijfel AKQ vraag maar stel m tochwant een beetje Fokker weet deze vraag toch wel
Welke FOK!poster heeft zijn collega "helemaal de typhus geneukt" en hier op FOK! een film van haar naakt met met een close-up van haar Vaag Ina geplaatst en hoogstwaarschijnlijk is ontslagen door dit akkefietje toen zijn werk-email bekend werd.
kastanova?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
Dat is dan wel weer een vette cover, de enige goede die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
* Asmodian gaat toch maar weer naar Me First's All My Loving luisteren
Oh god die eikelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Geen Kasta, meneer is worstelaar en had een wonder penis
Hela!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hela!
Ik ben geen worstelaar en heb wel een wonderpenis...
Maar mij bedoel je vast niet.
ja ik weet t maar ik was ook overenthousiast toen ik de vraag tiktequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
Geen flauw ideeDe zin loopt niet helemaal goed Bwen
Stond er kut danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef lienelien het volgende:
je mag trouwens wel 'vagina' typen, dat leest wat fijner
Ik snap het helemaal, iets te goed misschienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja ik weet t maar ik was ook overenthousiast toen ik de vraag tikteMaar jullie begrijpen m toch wel?
had?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef BwennieBren het volgende:
Er staat Vaag Inaquote:
Same... Me First's 'Strawberry Fields' en Thrice's 'Eleanor Rigby' en 'I've Just Seen a Face' zijn best wel afgrijselijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een vette cover, de enige goede die ik ooit gehoord heb
Heeft iemand deze film nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:47 schreef BwennieBren het volgende:
jeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef Reese het volgende:
Geef me die punt nou maar, ik heb een mooie Beatlesvraag klaar staan
Ah Vage ina vreemde bewoording voor een muts wel jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, 'Vaag Ina' .
Ik moest serieus nadenken over die zin, ik snapte er geen kut van![]()
voor een vaginaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah Vage ina vreemde bewoording voor een muts wel ja
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:51 schreef Reese het volgende:
Geef me die dat punt nou maar, ik heb een mooie Beatlesvraag klaar staan
Die Eleanor Rigby is echt verschrikkelijk inderdaad, IJSAF hoef ik denk ik niet te beluisteren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Same... Me First's 'Strawberry Fields' en Thrice's 'Eleanor Rigby' en 'I've Just Seen a Face' zijn best wel afgrijselijk
Hoppa, staat op m'n 'koop'lijstjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een vette cover, de enige goede die ik ooit gehoord heb
She loves You dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef Reese het volgende:Het aller-, aller-, allermooiste liedje van The Beatles
Welk nummer is dit?
En als zij bij mij is, weet ik dat ik geen zorg meer nodig heb
Maar van haar houden is haar nodig hebben
pfff, moeilijk, zeg, teksten vertalen!
zegt degene met een spelfout in zijn nickquote:
Als dat zo is dan altijd nog She loves youquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:55 schreef geenaam het volgende:
http://www.nedtlyrics.nl/ staan vertalingen van heel veel liedjes. Scheelt weer zelf vertalen!
doh, klopt jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Als SS gelijk heeft heet ie Here, there and everywhere
Okéquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
Dank je voor de link, Geenaam, maar ik denk toch dat ik het liever zelf doe - vind't leuk
liever gewoon schaap of zo, je snapt vast wel waaromquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Als SS gelijk heeft heet ie Here, there and everywhere
Maar doe dat wel snel, want die verantwoordelijke is ontslagen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:02 schreef Asmodian het volgende:
Welterusten Supersheep
Trouwens, ik raad je aan de opening-credits van Monty Python's Quest for the Holy Grail te bekijken voor meer Lamas
Haha sorry, snap hem helemaal. Het is alleen zo handig om dit soort namen tot 2 letters af te korten, maar in jouw geval is dat wat minderquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
liever gewoon schaap of zo, je snapt vast wel waarom
Jeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:01 schreef Reese het volgende:
Voorzetje van Supersheep, maar ingekopt door MaJo
MaJo +1
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar doe dat wel snel, want die verantwoordelijke is ontslagen....
maakt niet uit hoor, was al een wonder dat ik het ongeveer wistquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeSorry schaap
Noem 4 kamerleden van de SP
Politiek
Heb m toch echt gezien, maar staat me niks meer van bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:02 schreef Asmodian het volgende:
Welterusten Supersheep
Trouwens, ik raad je aan de opening-credits van Monty Python's Quest for the Holy Grail te bekijken voor meer Lamas
Mooi nummer is het he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Dat is hem inderdaad ja, wist wel dat het of op Revolver of op Rubber Soul moest staan
Zo klopt iequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:05 schreef Asmodian het volgende:
Marijnnissen
Van Bommel
De Wit
en Kant dus van geenaam?
Prachtigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef Reese het volgende:
[..]
Mooi nummer is het he?
Everywhere, knowing that love is to share
Each one believing that love never dies
Watching her eyes and hoping I'm always there
*zucht*
Jawel, maar was er misschien niet zelf opgekomen. Mag ik m'n puntje trouwens?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo klopt ieKant had je toch wel zelf geweten?
![]()
De anderen zijn: Van Velzen, Vergeer, Irrgang en Gerkens.
Vervolgvraagske? Ik blijf nog wel even![]()
![]()
Irrgang? Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo klopt ieKant had je toch wel zelf geweten?
![]()
De anderen zijn: Van Velzen, Vergeer, Irrgang en Gerkens.
Vervolgvraagske? Ik blijf nog wel even![]()
![]()
Wat stom, nog nooit eerder gebeurdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawel, maar was er misschien niet zelf opgekomen. Mag ik m'n puntje trouwens?
Toch nog niet over je slaap heen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat stom, nog nooit eerder gebeurd![]()
Asmo + 1
Gebrek aan slaap?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo + 1
http://www.tweedekamer.nl(...)s/fracties/index.jsp Ook nog nooit van gehoord, en ik weet nog veel van politiek ookquote:
Yay!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo + 1
We draaiden die plaat vaak op mijn werk als laatste plaatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
PrachtigHeel Rubber soul en Revolver vind ik geweldig trouwens
![]()
Tja blijkbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch nog niet over je slaap heen?
vraagt zich trouwens af wat ie hier zelf nog doet...
Die kop zegt me ook helemaal niks. En hij zit er nog niet eens een jaar. Weet je wie heeft ie vervangen dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)s/fracties/index.jsp Ook nog nooit van gehoord, en ik weet nog veel van politiek ook
Klopt als een vliegtuigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:12 schreef MaJo het volgende:
Bert Bakker, Boris van der Ham en Fatma Koser Kaya
Even denken... Lazrak zit er al langer. Zou niet weten wie hij vervangen heeft dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kop zegt me ook helemaal niks. En hij zit er nog niet eens een jaar. Weet je wie heeft ie vervangen dan?
je FB staat wel bij de nieuwste boeken trouwensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Toch nog niet over je slaap heen?
vraagt zich trouwens af wat ie hier zelf nog doet...
Piet de Ruiter door ziektequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kop zegt me ook helemaal niks. En hij zit er nog niet eens een jaar. Weet je wie heeft ie vervangen dan?
Yellow Submarinequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:13 schreef Reese het volgende:
[..]
We draaiden die plaat vaak op mijn werk als laatste plaat. Werkte in een kroeg. Het was altijd wel rennen naar de cd-speler aan het einde, want het nummer wat erna komt
Wat dacht je dan van Obladi Oblada?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yellow SubmarineEr zijn weinig Beatles nummers die ik niets vind maar deze skip ik altijd!
Jeequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:14 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klopt als een vliegtuig
Zelfs met voornamen!
MaJo +1
Die ook ja, en When I'm Sixty Fourquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Obladi Oblada?![]()
Sorry chen, Thom de Graaf is er al een tijdje geleden mee gestopt. Ursie Lambrechts is wel goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
Boris Dittrich, Lousewies van der Laan, Ursie Lambrechts
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:19 schreef Chen het volgende:
Oja, kutjepoepieneuken, niet de Graaf maar Lambrechts
Ziekquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:19 schreef Chen het volgende:
Oja, kutjepoepieneuken, niet de Graaf maar Lambrechts
Yay!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry chen, Thom de Graaf is er al een tijdje geleden mee gestopt. Ursie Lambrechts is wel goed
Asmo + 1
Yesss!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Olmert en Livni
Hulde dat je dat weetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:22 schreef MaJo het volgende:
Tzipi Livni om het completer te makenDe voornaam van Olmert weet ik niet maar hij zal wel iets van Michaël ofzo heten
Is goed hoor. Geen gekke dingen doen hèquote:
quote:
Nopequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:27 schreef Supersheep het volgende:
long for yesterday???
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:28 schreef Asmodian het volgende:
Oeh! iets met Eggs?
Nopequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:29 schreef Supersheep het volgende:
Chicken eggs
Dat is hemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:30 schreef Asmodian het volgende:
Scrambled Eggs?
Hoe oud ben jij superschaapje?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:33 schreef Supersheep het volgende:
Lekker offtopic, maar ik doe toch niets anders
MaJo en Asmo, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Yay!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hemGeweldige werktitel
Paul heeft het weken lopen zingen totdat de overige bandleden hem een ultimatum gesteld hebben: of hij moest een echte tekst schrijven of hij mocht het nummer niet meer zingen
Asmo + 1
Maakt niets uit, zolang het maar gezellig is tochquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:33 schreef Supersheep het volgende:
Lekker offtopic, maar ik doe toch niets anders
MaJo en Asmo, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Geweldige vraag![]()
Bijbelvraagje doen, Geenaam?
Nee, jij bent gewoon oudquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt niets uit, zolang het maar gezellig is tochIk ben 24
Asmo is een jonkie
Ja ik de jongste!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vrees dat ik de oudste ben...
![]()
Had je wel een stuk ouder geschat met al die kennis moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon oud
Ik ben 23- uit het ideale bouwjaar 1982
Ach dat geeft niet meiske... Hoe dichter bij de nul Daffo, hou je fatsoenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach dat geeft niet meiske... Hoe dichter bij de nul Daffo, hou je fatsoen
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb de meest voordelige positie, zelfde bouwjaar maar een stuk ouder en wijzerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon oud
Ik ben 23- uit het ideale bouwjaar 1982
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jodi Bernal fan zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |