Geen idee, misschien met een voornaam erbij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef Angstgegner het volgende:
Welke Engelse linksbuiten van Telstar uit de jaren zeventig stonk dermate dat er niemand naast hem wilde zitten in de kleedkamer?
Socratesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de voetballende oom van Rai ?
Socratesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de voetballende oom van Rai ?
Colin Ayre ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef Angstgegner het volgende:
Ik heb het absoluut niet als een ontgroening ervaren, heb wel voor hetere vuren gestaan in mijn leven. De voornaam is Colin.
Het decenium dat er wel meer Twente spelers hadeden mogen stoppenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:28 schreef Angstgegner het volgende:
Welke speler van FC Twente stopte ooit met voetbal, omdat hij allergisch bleek te zijn voor gras? Het gaat om een verdediger uit de jaren negentig.
Gabyquote:
Ik heb geen idee wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:32 schreef Angstgegner het volgende:
Wie bijvoorbeeld?? Is geen antwoord op de vraag trouwens
Heb ik hiervoor nog gedaan. Je bent weer gefrustreerd omdat je het antwoord weer niet weer als het over Twente gaat, Tong.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
Stel eens een vraag die niet over Twente gaat
Stel dan een normale vraag en niet over wie er hooikoorts heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:34 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heb ik hiervoor nog gedaan. Je bent weer gefrustreerd omdat je het antwoord weer niet weer als het over Twente gaat, Tong.
Is het raar als ik die speler niet ken ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef Angstgegner het volgende:
De naam was Maurice Postma.
die kan nu misschien bij Heracles terecht. Of Cambuur, Omniworld, AGOVVquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef Angstgegner het volgende:
De naam was Maurice Postma.
Ja laat ik die net die dag niet allemaal gelezen hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef Angstgegner het volgende:
Dit heeft destijds in alle landelijke kranten gestaan.
Ja beetje wel, was niet zo bekend, maar heeft toch een aantal keren meegedaan als voorstopper.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het raar als ik die speler niet ken ?
amper, maar het is dan ook tukker. Niet belangrijk.quote:
neequote:
ik neem aan dat je Senior bedoelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ziet er eigenlijk meer uit als een Italiaan. Cudicini ?
Denk het niet, zou in het amateurvoetbal niet eens opvallen, want hij kon er niet veel van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
die kan nu misschien bij Heracles terecht. Of Cambuur, Omniworld, AGOVV
![]()
Gaat over kunstgras.......quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Denk het niet, zou in het amateurvoetbal niet eens opvallen, want hij kon er niet veel van.
Ik dacht dat jij alles wist. Wat is er mis met Tukkers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
amper, maar het is dan ook tukker. Niet belangrijk.
![]()
Had ik echt wel begrepen, maar ook in het amateurvoetbal zijn er al verschillende clubs met kunstgras.quote:
zijn wat langzaam. Duurt vaak even voordat 'het kwartje' valt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles wist. Wat is er mis met Tukkers?
Bobby Moore en Martin Peters ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef fanneke het volgende:
De 2 linkse heren graag...
[afbeelding]
Moore is goed, Peters nietquote:
ook geen Cohenquote:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef fanneke het volgende:
Met wie werden ze kampioen :
Max van Beurden - BVV
Wiel Coerver - Rapid JC
Preben Elkjaer Larsen - Hellas Verona
Chinaclia - New York Cosmos (en volgens mij ook Lazio)
Sammie Lee - Liverpool
nee en nee.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef Angstgegner het volgende:
Jimmy Greaves
Pardonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:56 schreef Angstgegner het volgende:
Jammer Tong, je bent kennelijk niet in vorm vanavond.
oorspronkelijk Chelsea.quote:
Nog ergerquote:
Nee hoezo ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:58 schreef Angstgegner het volgende:
Je had toch gevoel voor humor?
Ssssttttquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Socrates is de broer van Raí en niet de oom
Mijn pa is Italiaans iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:58 schreef Chen het volgende:
tong is net een Italiaan, erg fanatiek.
Een ex-Twente speler waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:07 schreef Angstgegner het volgende:
Welke speler van FC Utrecht gooide er ooit een kratje naar de toenmalige trainer Jan Rab omdat hij boos was over zijn wissel. Als je dit niet weet Tong, kun je je beter terugtrekken in een klooster..
Wacht op de hint man.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:07 schreef Chen het volgende:
Jongen Jongen Jongen Jongen, zeg het gewoon. We weten het niet.
Helemaal fout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ex-Twente speler waarschijnlijk
Je meent het ?quote:
wel een doelman, niet uit Zuid-Europaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:06 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me weer een doelman uit het zuiden van europa
Hij speelde ooit voor Feyenoord, moet ik het nog makkelijker maken. Fanneke zal je wel weer voor zijn.quote:
Gokje, Peter Bonettiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
wel een doelman, niet uit Zuid-Europa
Rot ff gouw op met je achterlijke kut opmerkingen. Stakker. Ga andere forums vervuilen met je achressieve lulkoek. Jezus man, grow up. Eén ironische opmerking van me is genoeg om me te blijven bashen. Ik hoop oprecht dat je zoals de laatste dagen je je reet hier niet te veel laat zien. Walgelijk ventje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hij speelde ooit voor Feyenoord, moet ik het nog makkelijker maken. Fanneke zal je wel weer voor zijn.
oosterbuurquote:
Ja doei. Heb een leuke Henk Wery vraag maar dat gaat over een voetbalfeit en heeft niks met een krat bier te maken. Dan heb jij er geen benul van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:19 schreef Angstgegner het volgende:
Je zit weer op de kast Tong, je bedoelt zeker AGRESSIEF. Ze hebben dus geen geen niveau bij dat NIVO in Zaltbommel. Ik heb geen scheldwoorden nodig iemand op stang te jangen, Tongetje. Trouwens nooit van Henk Wery gehoord? Moeilijk hoor. Blijven lachen Tong, ik kom morgen weer terug. Same time.
Correct. En nou je nest inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:23 schreef Angstgegner het volgende:
Grabowski, Tong.
Je onderschat mij, dat stuit me tegen de borstquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:23 schreef Angstgegner het volgende:
Onderschat mij nou niet, Tong. Doe toch niet zo dom...
Ik ben de goedheid zelfe. Dat ontdek je nog wel. Kusje op je voorhoofd. De rest mag je vrouw doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:28 schreef Angstgegner het volgende:
Zul je me nooit meer uitschelden, Tong. Anders worden we nooit vriendjes, hoor.
De 3 Duitsers zijn goed. En die pool is, zoals angsgegner aangeeft, Gadocha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
Maier Beckenbauer Voghts en de Pool gok ik op Szarmach
Ok, dan ben ik niet meer boos op je. Dacht alleen dat je wel van een beetje cynisme hield. De groeten van mijn vrouw trouwens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de goedheid zelfe. Dat ontdek je nog wel. Kusje op je voorhoofd. De rest mag je vrouw doen
Ik ben cynisch geboren. Het komt wel goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik niet meer boos op je. Dacht alleen dat je wel van een beetje cynisme hield. De groeten van mijn vrouw trouwens.
Sparta ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:34 schreef fanneke het volgende:
Welke debutant werd ooit kampioen van de Eredivisie?
neequote:
club bestaat niet meer. (tenminste, niet meer als betaald voetbal club)quote:
nee, toen was er nog geen Eredivisie(is er pas vanaf 1956)quote:
DWS is goed.quote:
nee, maar je zat er maar één letter naast.quote:
Jan Jongbloedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:08 schreef tong80 het volgende:
Noem de drie DWS spelers die in 74 op het WK speelden
Helamaal goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Jongbloed
Rinus Israel
Rob Rensenbrink
Clemente ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:14 schreef Tarado het volgende:
Met welke trainer kreeg Johan Cruijff ruzie over de noppen van Jordi?
Vergetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:15 schreef Tarado het volgende:
En nu een serieuze vraag, met de moeder van welke speler deed Co Adriaanse het?
en Theo de Jong?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Jongbloed
Rinus Israel
Rob Rensenbrink
quote:
VandenBergh?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen Fanneke mis ik vanden Bregh
ik zal het maar zeggen, anders lig je er misschien wakker van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
Zeg het eens Ceulemans dan en Preudhomme voor ik ga pitten
Truste Tongquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef Beschouw het volgende:
Ko Prins
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef fanneke het volgende:
Steve Heighway
Engels international. En die interland carrière begon in 1946, dus na de oorlog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Beschouw het volgende:
Jezus fanneke, die is van voor de oorlog.
Hintje svp
is het niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Beschouw het volgende:
Is Danny Blanchflower?
nee.quote:
initialen zijn TFquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:48 schreef Beschouw het volgende:
Nog steeds geen idee
is het ook nietquote:
quote:
Hölzenbein(links) is goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:10 schreef Beschouw het volgende:
Netzer en Holzenbein?
nee.quote:
quote:
was tegen Ajaxquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:24 schreef koningdavid het volgende:
KV Mechelen. Tegen PSV toch?
Onder Aadje de Mos.
nog één Belgische club...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:25 schreef fanneke het volgende:
Anderlecht, Club Brugge, Standard, KV Mechelen en ????
ja tegen Parma op Wembleyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:37 schreef Beschouw het volgende:
FC Antwerp
neequote:
neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Beschouw het volgende:
is die van jou Jozef Venglos?
ook geen Nehoda.quote:
Potver, dacht ik nog dat het een moeilijke was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef fanneke het volgende:
Die van Beschouw is volgens mij Sergei Aleinikov
Wil wel een poging wagen maar ken hem niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:06 schreef fanneke het volgende:
Iemand die nog een poging waagt betreffende mijn foto?
Ik wil eigenlijk graag gaan slapen.
hint dan: Duitse achternaam. Is echter geen Duitserquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wil wel een poging wagen maar ken hem niet.
Trusten dan.
is dat een Duitse achternaam?quote:
dan weet je hem gelijk.quote:
jij, ga eerst etenquote:
Ook niet. Wel een andere ex-voetballer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Toch niet John Karelse die bij de kapper is geweest?
Gerard den Haan die naar de kapper is geweest?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Toch niet John Karelse die bij de kapper is geweest?
Ach, Koos Waslander natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:17 schreef Beschouw het volgende:
De beste man is in dit topic al eens eerder gepasserd (met een andere foto).
Hint: Rood
idd een Duitserquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Tarado het volgende:
ja ik heb wel gekeken maar weet niet wie het is, lijkt me een duitser maar dat zal wel niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef dndiek het volgende:
Marcell Jansen
Dacht dat ik al een hintje gegeven had? Zuipen en dood, zei ik toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Anders is een hintje welkom beschouw
Ik denk dat ik met Ajax de meeste kans maakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
o
zeg me van welke club ik foto's moet plaatsen, dan zoek ik wel wat op voor je.![]()
Harmsen is goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:58 schreef pos het volgende:
Harmsen of Arie van Eijden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |