Geen idee, misschien met een voornaam erbij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:16 schreef Angstgegner het volgende:
Welke Engelse linksbuiten van Telstar uit de jaren zeventig stonk dermate dat er niemand naast hem wilde zitten in de kleedkamer?
Socratesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de voetballende oom van Rai ?
Socratesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de voetballende oom van Rai ?
Colin Ayre ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:21 schreef Angstgegner het volgende:
Ik heb het absoluut niet als een ontgroening ervaren, heb wel voor hetere vuren gestaan in mijn leven. De voornaam is Colin.
Het decenium dat er wel meer Twente spelers hadeden mogen stoppenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:28 schreef Angstgegner het volgende:
Welke speler van FC Twente stopte ooit met voetbal, omdat hij allergisch bleek te zijn voor gras? Het gaat om een verdediger uit de jaren negentig.
Gabyquote:
Ik heb geen idee wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:32 schreef Angstgegner het volgende:
Wie bijvoorbeeld?? Is geen antwoord op de vraag trouwens
Heb ik hiervoor nog gedaan. Je bent weer gefrustreerd omdat je het antwoord weer niet weer als het over Twente gaat, Tong.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
Stel eens een vraag die niet over Twente gaat
Stel dan een normale vraag en niet over wie er hooikoorts heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:34 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heb ik hiervoor nog gedaan. Je bent weer gefrustreerd omdat je het antwoord weer niet weer als het over Twente gaat, Tong.
Is het raar als ik die speler niet ken ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef Angstgegner het volgende:
De naam was Maurice Postma.
die kan nu misschien bij Heracles terecht. Of Cambuur, Omniworld, AGOVVquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef Angstgegner het volgende:
De naam was Maurice Postma.
Ja laat ik die net die dag niet allemaal gelezen hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef Angstgegner het volgende:
Dit heeft destijds in alle landelijke kranten gestaan.
Ja beetje wel, was niet zo bekend, maar heeft toch een aantal keren meegedaan als voorstopper.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het raar als ik die speler niet ken ?
amper, maar het is dan ook tukker. Niet belangrijk.quote:
neequote:
ik neem aan dat je Senior bedoelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef tong80 het volgende:
Ziet er eigenlijk meer uit als een Italiaan. Cudicini ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |