Denk het niet, zou in het amateurvoetbal niet eens opvallen, want hij kon er niet veel van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
die kan nu misschien bij Heracles terecht. Of Cambuur, Omniworld, AGOVV
![]()
Gaat over kunstgras.......quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Denk het niet, zou in het amateurvoetbal niet eens opvallen, want hij kon er niet veel van.
Ik dacht dat jij alles wist. Wat is er mis met Tukkers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
amper, maar het is dan ook tukker. Niet belangrijk.
![]()
Had ik echt wel begrepen, maar ook in het amateurvoetbal zijn er al verschillende clubs met kunstgras.quote:
zijn wat langzaam. Duurt vaak even voordat 'het kwartje' valt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles wist. Wat is er mis met Tukkers?
Bobby Moore en Martin Peters ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:44 schreef fanneke het volgende:
De 2 linkse heren graag...
[afbeelding]
Moore is goed, Peters nietquote:
ook geen Cohenquote:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:49 schreef fanneke het volgende:
Met wie werden ze kampioen :
Max van Beurden - BVV
Wiel Coerver - Rapid JC
Preben Elkjaer Larsen - Hellas Verona
Chinaclia - New York Cosmos (en volgens mij ook Lazio)
Sammie Lee - Liverpool
nee en nee.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:54 schreef Angstgegner het volgende:
Jimmy Greaves
Pardonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:56 schreef Angstgegner het volgende:
Jammer Tong, je bent kennelijk niet in vorm vanavond.
oorspronkelijk Chelsea.quote:
Nog ergerquote:
Nee hoezo ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:58 schreef Angstgegner het volgende:
Je had toch gevoel voor humor?
Ssssttttquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Socrates is de broer van Raí en niet de oom
Mijn pa is Italiaans iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:58 schreef Chen het volgende:
tong is net een Italiaan, erg fanatiek.
Een ex-Twente speler waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:07 schreef Angstgegner het volgende:
Welke speler van FC Utrecht gooide er ooit een kratje naar de toenmalige trainer Jan Rab omdat hij boos was over zijn wissel. Als je dit niet weet Tong, kun je je beter terugtrekken in een klooster..
Wacht op de hint man.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:07 schreef Chen het volgende:
Jongen Jongen Jongen Jongen, zeg het gewoon. We weten het niet.
Helemaal fout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ex-Twente speler waarschijnlijk
Je meent het ?quote:
wel een doelman, niet uit Zuid-Europaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:06 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me weer een doelman uit het zuiden van europa
Hij speelde ooit voor Feyenoord, moet ik het nog makkelijker maken. Fanneke zal je wel weer voor zijn.quote:
Gokje, Peter Bonettiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
wel een doelman, niet uit Zuid-Europa
Rot ff gouw op met je achterlijke kut opmerkingen. Stakker. Ga andere forums vervuilen met je achressieve lulkoek. Jezus man, grow up. Eén ironische opmerking van me is genoeg om me te blijven bashen. Ik hoop oprecht dat je zoals de laatste dagen je je reet hier niet te veel laat zien. Walgelijk ventje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:11 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hij speelde ooit voor Feyenoord, moet ik het nog makkelijker maken. Fanneke zal je wel weer voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |