oosterbuurquote:
Ja doei. Heb een leuke Henk Wery vraag maar dat gaat over een voetbalfeit en heeft niks met een krat bier te maken. Dan heb jij er geen benul van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:19 schreef Angstgegner het volgende:
Je zit weer op de kast Tong, je bedoelt zeker AGRESSIEF. Ze hebben dus geen geen niveau bij dat NIVO in Zaltbommel. Ik heb geen scheldwoorden nodig iemand op stang te jangen, Tongetje. Trouwens nooit van Henk Wery gehoord? Moeilijk hoor. Blijven lachen Tong, ik kom morgen weer terug. Same time.
Correct. En nou je nest inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:23 schreef Angstgegner het volgende:
Grabowski, Tong.
Je onderschat mij, dat stuit me tegen de borstquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:23 schreef Angstgegner het volgende:
Onderschat mij nou niet, Tong. Doe toch niet zo dom...
Ik ben de goedheid zelfe. Dat ontdek je nog wel. Kusje op je voorhoofd. De rest mag je vrouw doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:28 schreef Angstgegner het volgende:
Zul je me nooit meer uitschelden, Tong. Anders worden we nooit vriendjes, hoor.
De 3 Duitsers zijn goed. En die pool is, zoals angsgegner aangeeft, Gadocha.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
Maier Beckenbauer Voghts en de Pool gok ik op Szarmach
Ok, dan ben ik niet meer boos op je. Dacht alleen dat je wel van een beetje cynisme hield. De groeten van mijn vrouw trouwens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de goedheid zelfe. Dat ontdek je nog wel. Kusje op je voorhoofd. De rest mag je vrouw doen
Ik ben cynisch geboren. Het komt wel goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik niet meer boos op je. Dacht alleen dat je wel van een beetje cynisme hield. De groeten van mijn vrouw trouwens.
Sparta ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:34 schreef fanneke het volgende:
Welke debutant werd ooit kampioen van de Eredivisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |