ah juist een box.. nou snap ik het..quote:
en volgens mij vandaag ook....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy jij hier? OJa drukke dag was gisteren he.![]()
![]()
![]()
Nou, d'r hangt behoorlijk wat 'babyvet' aan op die foto iigquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Bedoelde je gezichtsuitdrukking.
U bent hier anders ook niet vaak.quote:
hangt dat samen dan.. oud worden en kippig worden..? misschien heb je je dag niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef es70 het volgende:
Oud worden vind ik niet zo erg, dat ik kippig begin te worden vind ik wél oervervelend.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet zo erg eigenlijk... Ik wéét dat ik het ben, maar daar houdt het mee op ook
.
Uhh ja, andere dingen te doen he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U bent hier anders ook niet vaak.![]()
![]()
lijkt je dochter op jou?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet zo erg eigenlijk... Ik wéét dat ik het ben, maar daar houdt het mee op ook
.
Mijn ma is ook niet zo tevreden nu mijn zus zwanger is en zij waarschijnlijk regelmatig voor haar kleinkind zal zorgen en ze dus alles opnieuw zal moeten kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren zou ik dus pis- en pisnijdig worden.
Wat mijn ogen betreft heb ik de laatste tijd maar zelden mijn dagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hangt dat samen dan.. oud worden en kippig worden..? misschien heb je je dag niet?
zoals ik vandaag..![]()
quote:
Nee, ik ben sinds 21 juli al terug.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh ja, andere dingen te doen he.![]()
Ben je nog in het buitenland?
teletubbiemode dan maar?quote:
*proest.... is zijn kinderfoto dan ook zo leuk..?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]Niet echt, Pat heeft overheersende genen
.
Oeps,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds 21 juli al terug.25 augustus ga ik weer.
![]()
ow.. dan hoef ik me geen zorgen te maken.. ik zag vroeger al nix.. en nu zie ik nog steeds lnix..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat mijn ogen betreft heb ik de laatste tijd maar zelden mijn dag. Ik moet mijn bril afzetten om priegeldingetjes te doen, en zonder bril krijg ik hoofdpijn
.
Das maar voor 4 dagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps,mja, ben ik wel nog optijd om je weer uit te zwaaien.
![]()
Kippiger dan kippig kan niet idd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow.. dan hoef ik me geen zorgen te maken.. ik zag vroeger al nix.. en nu zie ik nog steeds lnix..![]()
kan niet erger worden dan zeker..![]()
[Cara mode]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
doe maar de: "ik ben cara mode"
25 augustus.. euhm.. das volgende week... vrijdag...dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds 21 juli al terug.25 augustus ga ik weer.
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[Cara mode]![]()
en nog 1x
![]()
[/Cara mode] zoiets?
![]()
Kijk maar...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*proest.... is zijn kinderfoto dan ook zo leuk..?![]()
Die van jou in elk geval wel..![]()
ach gut...tis wel een scheetje hier hoorquote:
Ooooh wat lief.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
En voor de volledigheid dan deze nog even.
[afbeelding]
Je hebt wel het geluk dat je zoveel mag/kan reizen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das maar voor 4 dagen.In oktober is het voor wat langer.
![]()
Volgens mijn schoonmoeder zag hij er liever uit dan hij wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ach gut...tis wel een scheetje hier hoor..is ie zo lief als ie er uit ziet?
![]()
Spaarpotjes doen wonderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt wel het geluk dat je zoveel mag/kan reizen.
juist...harstikke topquote:
Die reclame zegt me niets eigenlijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ooooh wat lief.![]()
"Wat een leuke kinderen!"(uit die reclame..)
ja, dat figuur hoeft me alleen te onderzoeken, het CBR bepaald of ik mag rijden of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qu![]()
hoi, heb je al een bericht van dat onderzoek?
Mijne behoren ook niet tot die vele anderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Die reclame zegt me niets eigenlijk...
'T zijn de mijne, en ik vind ze okay(in tegenstelling tot veel andere kinderen
).
En op dat papiertje staat, neem ik aan, dat je goed gekeurd bent, volgens zijn prognose.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, dat figuur hoeft me alleen te onderzoeken, het CBR bepaald of ik mag rijden of niet
dus heb het papiertje weer tergu, met zijn handtekening, en dat moet dus naar het CBR
nee, hij keurd alleen. goed of fout beslist het cbrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En op dat papiertje staat, neem ik aan, dat je goed gekeurd bent, volgens zijn prognose.![]()
wat een gedoe..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, hij keurd alleen. goed of fout beslist het cbr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |