Ik heb 'm aangeboden, mijn schoonzusje wil 'm graag wit hebben, geen probleemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Cute.. ik vind dat je m idd in ere moet houden...![]()
Dat zullen ze vast wel begrijpen, anders vroegen ze er niet om...lijkt me. Hadden ze ook gewoon iets nieuws kunnen kopen.. toch?
juist jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm aangeboden, mijn schoonzusje wil 'm graag wit hebben, geen probleem. Mijn schoonmoeder heeft alleen het plan opgevat op 'm voor Shirley op te knappen, en die wil nog weleens door haar ideetjes meegesleept worden
.
Hey Caraquote:
Heeeeeey Frustelquote:
Raak eraan gewend. Vorige keer zei je nog dat ut niet meer zou voorkomen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey Cara![]()
[..]
Heeeeeey Frustel![]()
Sorry voor late reactie, ben beetje druk
Duh dat zeg ik wel vaker maar achquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Raak eraan gewend. Vorige keer zei je nog dat ut niet meer zou voorkomen...![]()
Mijn ma heeft zo ooit eens mijn kinderbedje en park uitgeleend aan een neef.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Moed verzamelen omdat de vliering alleen te bereiken is via een (te kleine) keukentrap en klauterwerk, de wieg tegen de buitenmuur ligt en alle kerstspullen ervoor liggen... En dat dan weer achter de balken, wat me maar een heel klein beetje bewegingsvrijheid geeft.
Ik vind het erg leuk dat ze de wieg wil gebruiken, alleen mag Pat zijn moeder wel even heel erg duidelijk maken dat verven geen probleem is, maar schroeven en op andere wijze rigoreuze veranderingen aanbrengen niet okay is... Ik wil 'm graag zo ongeschonden mogelijk weer doorgeven aan Nina als die eraan toe is
.
mijn kinderbedje.. dat snap ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma heeft zo ooit eens mijn kinderbedje en park uitgeleend aan een neef.
Heeft zijn vrouw het doodgewoon doorgegeven aan haar zussen en is alles *weg*.
Mijn ma uiteraard niet tevreden.
En goeiemidddag
Park:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mijn kinderbedje.. dat snap ikmaar " en park " daar ben ik het spoor bijster..?
en sorry.
. hoi leonieke..![]()
Als dat zou gebeuren zou ik dus pis- en pisnijdig wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma heeft zo ooit eens mijn kinderbedje en park uitgeleend aan een neef.
Heeft zijn vrouw het doodgewoon doorgegeven aan haar zussen en is alles *weg*.
Mijn ma uiteraard niet tevreden.
En goeiemidddag
ja precies! goed onthouden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy jij hier? OJa drukke dag was gisteren he.![]()
![]()
![]()
Je bent toch nog herkenbaar es.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef es70 het volgende:
Gevonden op de vliering, Hollands Welvaren anno 1971.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent toch nog herkenbaar es.![]()
Tonnetje rond toen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |