ah juist een box.. nou snap ik het..quote:
en volgens mij vandaag ook....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy jij hier? OJa drukke dag was gisteren he.![]()
![]()
![]()
Nou, d'r hangt behoorlijk wat 'babyvet' aan op die foto iigquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Bedoelde je gezichtsuitdrukking.
U bent hier anders ook niet vaak.quote:
hangt dat samen dan.. oud worden en kippig worden..? misschien heb je je dag niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:18 schreef es70 het volgende:
Oud worden vind ik niet zo erg, dat ik kippig begin te worden vind ik wél oervervelend.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet zo erg eigenlijk... Ik wéét dat ik het ben, maar daar houdt het mee op ook
.
Uhh ja, andere dingen te doen he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U bent hier anders ook niet vaak.![]()
![]()
lijkt je dochter op jou?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet zo erg eigenlijk... Ik wéét dat ik het ben, maar daar houdt het mee op ook
.
Mijn ma is ook niet zo tevreden nu mijn zus zwanger is en zij waarschijnlijk regelmatig voor haar kleinkind zal zorgen en ze dus alles opnieuw zal moeten kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren zou ik dus pis- en pisnijdig worden.
Wat mijn ogen betreft heb ik de laatste tijd maar zelden mijn dagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hangt dat samen dan.. oud worden en kippig worden..? misschien heb je je dag niet?
zoals ik vandaag..![]()
quote:
Nee, ik ben sinds 21 juli al terug.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh ja, andere dingen te doen he.![]()
Ben je nog in het buitenland?
teletubbiemode dan maar?quote:
*proest.... is zijn kinderfoto dan ook zo leuk..?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]Niet echt, Pat heeft overheersende genen
.
Oeps,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds 21 juli al terug.25 augustus ga ik weer.
![]()
ow.. dan hoef ik me geen zorgen te maken.. ik zag vroeger al nix.. en nu zie ik nog steeds lnix..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat mijn ogen betreft heb ik de laatste tijd maar zelden mijn dag. Ik moet mijn bril afzetten om priegeldingetjes te doen, en zonder bril krijg ik hoofdpijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |