ik vond het wel humor dat je vanuit de mx-5 helemaal niet door mijn achter ruit kunt kijken, je staart echt alleen maar naar de klepquote:
makkelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Red jij het ook in een dagje dan?
Baantjes zat waarbij je dat kan doenquote:
Nou, ik zie ze niet heur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Baantjes zat waarbij je dat kan doen
Neuh!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef BoJo het volgende:
tenzij je ook die route door de Eiffel wilt doen...![]()
ja dan kom ik die klimgedeeltes helemaal nooit opquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pik mij ook ff op dan [afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dan kom ik die klimgedeeltes helemaal nooit op![]()
![]()
Tuuuuurlijk welquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dan kom ik die klimgedeeltes helemaal nooit op![]()
![]()
Weet ik veel johquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef Fugie het volgende:
ik red het ook makkelijk op een dag, en ik zit dichterbij dan mijn vriend bo.
jij en Hugo in de Suuz op de Ringquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet eerst de Suuz klaar hebbeuhhh.
TPGquote:
quote:
ik rij liever in iets waar ik mijn leven wat beter in de hand mee hebquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
lijkt mij ook wel wat, met leuks en betaalbaars een rondje doen. dus een sloperij in de buurt van 't circuit vragen om een karretje en na afloop weer bij een andere sloperij verkopen. nieuwe remmen en banden met een beetje profiel erop en gaan. zoiets +)
Kweetnie hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
lijkt mij ook wel wat, met leuks en betaalbaars een rondje doen. dus een sloperij in de buurt van 't circuit vragen om een karretje en na afloop weer bij een andere sloperij verkopen. nieuwe remmen en banden met een beetje profiel erop en gaan. zoiets +)
Halloohooo, ik woon in Gennepquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TPG
Autoverhuurbedrijven
Hike bedrijven
Automateriaalbedrijven
Elk ander bedrijf met een bezorgservice
Ik heb vanmiddag alweer rond zitten kijken naar goedkope 620si-tjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
ik rij liever in iets waar ik mijn leven wat beter in de hand mee heb![]()
48 nog watquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
lollerpantoffel
40 trappelende paarden oid schat?
Moet je ook even reizen naar iets waar ze het wel hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloohooo, ik woon in Gennep. Dat hebben we allemaal niet.
ik vind de A73 wel een lekkere relaxte wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad,quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij liever in iets waar ik mijn leven wat beter in de hand mee heb![]()
waarom in godsnaam een roverquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag alweer rond zitten kijken naar goedkope 620si-tjes
Nooit file hea!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind de A73 wel een lekkere relaxte weg
Niet alleen kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit meen je niet, met 't hele gezin over de baan ?
die kwamen om te kijken, hoop ik.
[afbeelding]
Ik ben met hiken vaak genoeg bij jou in de buurt geweest, dus dat is niet waar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee hoor, als je maar je mond houd. Want m'n rondje met Alex ging lekker en met die kletskous van een Paladijn zat ik te klotenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ga de ring niet op met de Suuz, grapjassen.
Wtf is hiken?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben met hiken vaak genoeg bij jou in de buurt geweest, dus dat is niet waar.
Nou, wees gerust, ik ben geen kletskous.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee hoor, als je maar je mond houd. Want m'n rondje met Alex ging lekker en met die kletskous van een Paladijn zat ik te kloten![]()
![]()
Volgende week dinsdag.quote:
Echt welquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, wees gerust, ik ben geen kletskous.
Nou, hier zit echt niet zo'n bedrijf.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Huur en leaseauto's wegbrengen en ophalen
jullie krijgen geen postquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, hier zit echt niet zo'n bedrijf.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee hoor, als je maar je mond houd. Want m'n rondje met Alex ging lekker en met die kletskous van een Paladijn zat ik te kloten![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk, alleen zijn handafdruk zit nog steeds in mijn deurgreep aan de binnenzijde![]()
Nou, woensdag dan. Of donderdag.quote:
jij hebt echt een death wish he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:45 schreef Fugie het volgende:
moet je met mij rijden gek, loop dan als een gek te schreeuwen en doen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, woensdag dan. Of donderdag.
Of krabbel je nu terug.
bij jou ook al... volgens mij zaten de gordelspanners bij mij ook volledig aangespannenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
heerlijk, alleen zijn handafdruk zit nog steeds in mijn deurgreep aan de binnenzijde![]()
a) Ik ken het weggedragquote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik kan doordeweeks niet en op de zaterdag ook niet. Maar jij werkt vast op de zondagen niet?
nee totaal niet, heb ook maar 2 rondjes gereden en beide met passagiers.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef Hugster het volgende:
[..]Ben je al stiekem op een rondetijdje ONGEVEEER gaan letten?
![]()
![]()
Dan had je moeten zeggen dat ik stil moest zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
![]()
Dooie mus hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Mja ach, de zondag wil ik ook niet. Dan ben ik dood.
tis maar wat je leuk vind natuurlijk, ik bedoel veel 155s zie je daar ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
a) Ik ken het weggedrag
b) spotgoedkoop
c) accord-onderstel wat met een beetje verlaging haarscherp stuurt
d) het haalt de APK volgend jaar (ik wil wel 2-3 jaar van de circuirbak genieten)
e) niet afgeragd
f) ik heb er een handboek van, weet ook redelijk waar/hoe alles in elkaar zit nu
g) ik ben nog steeds verliefd op het uiterlijk - vooral nightfire red
Enige nadeel is het gewicht1230kg met 136pk is niet echt denderend.
Ik maak maar geen pta-meet insider opmerkingquote:
ik dacht ik doe alsof we er af gaan een paar keer, daar word ie vast stil vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen dat ik stil moest zijn![]()
Muisstil dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik maak maar geen pta-meet insider opmerking
quote:Als een Fries het naar zijn zin heeft is ie stil. Pas als ie wat te klagen heeft hoor je hem
Tsss, zeg eens dat het zo is dat ik straks geen tijd meer hebquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft ze fraai gedaan eh
Loze beloftes
Ja, keistomquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft ze fraai gedaan eh
Loze beloftes
met een moordmachine debiel doen grenst aan een doodwensquote:
De 155 vind ik ook een mooie auto hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis maar wat je leuk vind natuurlijk, ik bedoel veel 155s zie je daar ook niet![]()
apk is niet verplicht op de tracks waar ik komquote:d) het haalt de APK volgend jaar (ik wil wel 2-3 jaar van de circuirbak genieten)
f) ik heb er een handboek van, weet ook redelijk waar/hoe alles in elkaar zit nu
straks jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, zeg eens dat het zo is dat ik straks geen tijd meer heb?
Viel erg mee, je had de auto goed in de handquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
ik dacht ik doe alsof we er af gaan een paar keer, daar word ie vast stil van
Waaromquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef BoJo het volgende:
Wat ik ook mooi vond is dat Alex steevast Frysk aan het lullen was als die Duitsers wat tegen hem zeiden![]()
humorquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef BoJo het volgende:
Wat ik ook mooi vond is dat Alex steevast Frysk aan het lullen was als die Duitsers wat tegen hem zeiden![]()
met die regenbuien moet je ook niet dneken dat ik rustiger rijquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef lipje het volgende:
[..]
met een moordmachine debiel doen grenst aan een doodwens
APK is wel zo handig als je erheen wilt rijden... mijn mazda heeft geen trekhaakquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
apk is niet verplicht op de tracks waar ik kom
koop nou eerst de bak en dan het sleutelboek
auto kopen omdat je een boekje hebt liggen is geen punt![]()
uploaden, ff horen of ie broem of bwaap doetquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef lipje het volgende:
Bo je sound klinkt goed over mijn speakertjes heen.
Je kentekenplaten onthullen gelukkig ook nietsquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
ik maakte trouwens wel een grove fout ergens door te zeggen dat we Hollanders waren, toen had ik bijna een bijl in m'n nek![]()
Dat zei die Duitser die jou een ranzige sigaar verkocht toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
ik maakte trouwens wel een grove fout ergens door te zeggen dat we Hollanders waren, toen had ik bijna een bijl in m'n nek![]()
die stoeprandjes zijn wel irritant voor je velgen hequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
met die regenbuien moet je ook niet dneken dat ik rustiger rij![]()
op het randje is vet
we zaten in hartje Köln aan het bierquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je kentekenplaten onthullen gelukkig ook niets
dat klinkt wel erg fout zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zei die Duitser die jou een ranzige sigaar verkocht toch?
Anne doet geen Hockeyquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet weer aan de hokey? (hugo: mark)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet weer aan de hokey? (hugo: mark)
pff als je met 1 hand gaat inparkeren wel jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
die stoeprandjes zijn wel irritant voor je velgen he![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Anne doet geen Hockey
Mark is vast achter de "geile hokey wijfen gek![]()
" aan
Hoezo krijg je dan een bijl in je nek als je zegt dat je Hollands bent. Dat horen ze toch meteenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
we zaten in hartje Köln aan het bier![]()
Niet veel fouter dan Alexxx die daar om de hoek een Kiosk binnen rende op zoek naar 'vieze' boekjes.quote:
ik denk dat het bed tijd is voor ons ijsmeisjequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo krijg je dan een bijl in je nek als je zegt dat je Hollands bent. Dat horen ze toch meteen?
Alexxx neemt nogal aanstoot aan het hollanderschap, iets met 1345 enzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:00 schreef ijsmeis het volgende:
Hoezo krijg je dan een bijl in je nek als je zegt dat je Hollands bent. Dat horen ze toch meteen?
Mijn godquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alexxx neemt nogal aanstoot aan het hollanderschap, iets met 1345 enzo
heb op ik schat een stuk of 20 fora even onderstaande etxt gedropt, vandaar:quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben bezigquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
uploaden, ff horen of ie broem of bwaap doet![]()
Ik vind dat je gast-notes moet zetten!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je spamt nu echt overdreven veel.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik maak maar geen pta-meet insider opmerking
hoe groot? anders maak ik ff een ftp accountje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef lipje het volgende:
ik hoop dat er genoeg ruimte vrij is.
Wtf zijn gast-notes?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind dat je gast-notes moet zetten!
En wat ik mooi vond is dat die Duitsers dus amper Duits luldenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:53 schreef BoJo het volgende:
tis iig stuk grappiger dan je mond dicht houden in zo'n gevalquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat ik mooi vond is dat die Duitsers dus amper Duits luldenTwee keer in het Engels aangesproken, en zelfs twee keer in het nederlans
Alleen die dronken vent lulde Duits
Maar als je ze toch niet verstaat kun je net zo goed je eigen taal gaan kletsen, nietwaar?
Ik helemaal met die Duitser in Discussie ook om uit te leggen dat ik een Fries wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
gast-mod notes?quote:
Nietes. Ik ben net 5 minuten opgehouden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je spamt nu echt overdreven veel.
Hoezo zijn het gast-mod notes. Notes zijn notesquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gast-mod notes?
Is dat niet eens mogelijk?
*steekt tong uit* Oh wacht..!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietes. Ik ben net 5 minuten opgehouden.
Dinges wel:quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF ik zie mn 18e note nu pas, kutwijf![]()
![]()
11 mbtjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe groot? anders maak ik ff een ftp accountje.
*feit* bij 230 km/u ga ik van een wel hele steile berg af *feit*quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
*pats* bij 230 km/u heb ik nog 5/600 toeren over *pats*
kopje koffiequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:05 schreef BoJo het volgende:
volgens mij heb ik de indruk gewekt dat ik na elke maaltijd zowat in slaap val?![]()
Kutje. Dadelijk geloven ze het nog ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
33 is niet alleen een type Alfa Romeo
Sorry hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog even en ik zet mijn webcam uit hoor!
Volgens mij moet daar geen pats staan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
*pats* ik heb al meer rijlessen gehad dan jullei allemaal bij elkaar en nog steeds geen rijbewijs *pats*
*pats*ik haal de 230 niet eens*pats*quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
Net als mijn laatste, die ligt momenteel ook nogal gevoeligquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kutje. Dadelijk geloven ze het nog ook.
Truequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als mijn laatste, die ligt momenteel ook nogal gevoelig
je hebt mail. 500 mb is zat toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef lipje het volgende:
je ziet m morgen wel, desnoods het linkje in je mailbox.
(of je moet op je eigen website een uploader hebben)
*niet door vertellen*quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
*pats* bij 80 km/h zet ik hem in zijn 2? *pats*
en de fabrieksopgave was 177 km/uquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*pats*ik haal de 230 niet eens*pats*
De 210 wel even aangetikt, maar toen raakte lipje wat achter met zijn top van 190...
Okayquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
*niet door vertellen*
Ik zit al lang in z'n 5 heur bij 230km/h![]()
Ssst
ik vond het wel grappig om na de weg werkzaam heden van 80 door te trekken naar 160quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*pats*ik haal de 230 niet eens*pats*
De 210 wel even aangetikt, maar toen raakte lipje wat achter met zijn top van 190...
Toch netjes voor een twaalf jaar oude autoquote:
oh ik doe ook nog ff meequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
*pats*ik was sneller door de file*pats*quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ik doe ook nog ff mee
*pats* bij 240 heb ik nog 800 toeren over *pats*
Lekker was dat ja, hoewel ik ook een paar keer rustig in de 5/6 opgetrokken ben op die punten omdat er zo'n opgefokte duitser achter ons zatquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
ik vond het wel grappig om na de weg werkzaam heden van 80 door te trekken naar 160![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:16 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ik doe ook nog ff mee
*pats* bij 240 heb ik nog 800 toeren over *pats*
mja, 4 ringen staat in idd beterquote:
Dat verklaart wel wat jaquote:
je gaat vast harder, gewoon een keer mee naar de Ring, veel leukerquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, 4 ringen staat in idd beter
toch maar eens meten, wil die bak van jou wel eens een keer aanschouwen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
supermooie opel gespot gister![]()
[afbeelding]
anders ff een paar daagjes wachten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
While trying to retrieve the URL: http://10.2.4.49/24mxsmr.png
kaputt?
Ha, zien jullie wel! Ik spam niet alleen op Fok!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:23 schreef PNG het volgende:
kZie net je post op AGC ! Gaaf man Alex !
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat vast harder, gewoon een keer mee naar de Ring, veel leuker![]()
Linkje :-Pquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ha, zien jullie wel! Ik spam niet alleen op Fok!
Dank je PNG, ik dacht dat mn GSI-vrienden die foto's ook wel zouden waarderen
het halen en brengen van lease en/of huur auto'squote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef PNG het volgende:
Ring gaat niet om hoeveel Pk je hebt, das mooie, en je moet ook nooit gaan zien als wedstrijd. 100 Pk gast die de lijnen kent met E500 remmen en goed onderstel laat een 200 pk auto echt alle hoeken van de baan zien. En zo moet je de ring ook nooit gaan zien.
Ring is hard. Laatste keer zat ik bij Niels erbij, die reed elke keer onder de 10 minuten, maar je ziet soms 6 crashes en 4 gele vlag situaties in 1 rondje.
Grote mensen 'auw', ga gewoon niet over je grens, en ergens moet je gewoon je eigen rondje rijden, en geen wedstrijd van maken.
Och in de file opweg naar de ring stonden er ook een berg op de vluchtstrook. Waaronder een Bens met een compleet leeg koelsysteem (er lag een litertje of 5 op straat) stond er eentje zijn benzine bij te vullen (lang leve de 5 liter jerrycannetjes) en een paar om onduidelijke redenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:40 schreef PNG het volgende:
Yep ! Ring is gaaf, alles eromheen ook ! kVind leuk dat jullie zijn gegaan !
kZeg alleen maar omdat ik paar keer heb meegemaakt ook met mensen die voor het eerst meegaan, en echt gewoon mensen op eerste keer crash heb zien maken. 2 weken geleden zelfs nog, die goed afliep. Nooit stoer doen op ring.
2 weken gelee met afspeeldienst geproken, gemiddelde is 45 afsleperts per TF dag. En 40 ervan zijn eenzijdig.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef lipje het volgende:
Bazzie had mee moeten gaan. Je was halverwege
Met jouw rijstijl is dat een feit, geen vermoedenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:48 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat ik na de eerste bocht al in de vangrail hang
mjah dat wel maar dan zou ik theoretisch ergens rond de 170 pk uit moeten komen, dan moet je nog wat pk verlies eraf trekken vanwege leeftijd en slijtage.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:24 schreef M5 het volgende:
[..]dat harder ben ik nog niet eens zo zeker van... jij hebt ehm toch gechipt?
boh heyquote:
Wat zou jij dan doen als je dr ene was?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:36 schreef lipje het volgende:
moet je die Joden zien rennenverder erg fout ja
De beste man uitlachenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je dr ene was?
ik vind hem geweldigquote:
ga lekker naar huis dan johquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:26 schreef ook_gek het volgende:
oh en een goedemorgen.
ik val uit elkaar gek![]()
Knallende koppijn. Mega verkouden en praten lukt me ook al niet meer want mijn stem is geheel naar de klote. Komt geen normaal geluidje meer uit![]()
* ook_gek gaat geen telefoon aannemen vandaag. Gaat ook niet want ik kan niet praten![]()
Dit was in Duitsland, als Jood zou ik me daar nog steeds niet veilig voelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De beste man uitlachen
Het is overigens Rob Muntz, is nog een hele rel over deze 'sketch' geweest
Wat heb je gisteravond gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:26 schreef ook_gek het volgende:
oh en een goedemorgen.
ik val uit elkaar gek![]()
Knallende koppijn. Mega verkouden en praten lukt me ook al niet meer want mijn stem is geheel naar de klote. Komt geen normaal geluidje meer uit![]()
* ook_gek gaat geen telefoon aannemen vandaag. Gaat ook niet want ik kan niet praten![]()
Oostenrijk eigenlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:29 schreef Mukie het volgende:
Dit was in Duitsland, als Jood zou ik me daar nog steeds niet veilig voelen.
weet ik veel ik ben sinds vrijdag nacht dood en dood ziek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat heb je gisteravond gedaan dan?
gaat niet. Baas is vrij zijn opvolger zit thuis met mega rug klachten dus ik doe nu alles al voor de afgelopen 4 weken.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oostenrijk eigenlijk
Dit was naar aanleiding van de verkiezing van J0rg Haider (in het nieuws destijds wel aangekaart als "de nieuwe hitler"). Ik had het filmpje alleen nooit gezien.
Ik vond het stukje met de gastank in het restaurant een stuk erger dan het zo rondlopen bij een stel orthodoxe joden eerlijk gezegd
Dan zorgen ze maar voor een vervangerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gaat niet. Baas is vrij zijn opvolger zit thuis met mega rug klachten dus ik doe nu alles al voor de afgelopen 4 weken.
Naar huis gaan is geen optie. Wat moet ik dan doen in bed gaan liggen zeker. Dat is helemaal niks voor mij. Heb ik het hele weekend al gedaan.
zo lang ik kan lopen blijf ik komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zorgen ze maar voor een vervanger
ik voorspel een burnout op je 35equote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo lang ik kan lopen blijf ik komen.
ach slapeloosheid, beejte hoofdpijn, beetje ziek, maakt het allemaal uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik voorspel een burnout op je 35e![]()
Markje toch, jij bent het bedrijf niet, ookal voel je het wel zo.
Je gezondheid gaat behoorlijk achteruit, dat moet je zelf toch merken?
zeggen ze, maar geloof er niets van. Ik krijg er ook geen specificatie vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:29 schreef Mukie het volgende:
Hebben ze je bedrag vastgesteld adhv een voorgaande bewoner?
wel goed verhaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef Mukie het volgende:
ow jawel hoor
Wat je kunt doen is het volgende: dat hielp bij mij ook.
Ik heb opgebeld en gezegd wat ik voorheen betaalde, en dat de vorige bewoner de godsganse dag thuis zat en geen werk had. plus dat ik 60+u werkte per week en dus minder de verwarming cq warm water nodig had. Toen is het van 155 euro naar 87 euro gegaan
Andere helpdesk agent krijgen aan de foon, verhaal vertellen, dat scheelt al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
wel goed verhaalmaar ik moet een mailtje schrijven
want aan de telefoon kon ze m'n bedrag met max. 10% verlagen. Dus vrees dat het een gebed zonde reind gaat worden, als ik alle spookverhalen op internet mag geloven
![]()
over 2 maanden al?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Andere helpdesk agent krijgen aan de foon, verhaal vertellen, dat scheelt al.
Plus over 1 a 2 maanden komt de eindafrekening, daarna kan het (na die 10% verlaging), alsnog meer verlaagt worden als je niet verder komt
In duitslandquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:09 schreef DS4 het volgende:
Waar ligt de Nurnbergring precies?
Wel nee burn out ga ik niet krijgen en ik ben het bedrijf wel lang verhaal maar ik ben het wel. Samen met 3 anderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik voorspel een burnout op je 35e![]()
Markje toch, jij bent het bedrijf niet, ookal voel je het wel zo.
Je gezondheid gaat behoorlijk achteruit, dat moet je zelf toch merken?
Dat heb ik nl bij Essentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:55 schreef vlad het volgende:
[..]
over 2 maanden al?zal mijn termijnbedrag op bassis van deze twee maanden dan al vanzelf verlaagd worden?
Die onderste is Lexxx niet hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef BazzoS het volgende:
Voor de ringersLip en Alex:
[afbeelding]
[afbeelding]
dankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik nl bij Essent
Heb de nieuwe acceptgiro al ontvangen
Via via, t ging eigenlijk om een 205 rallye die bij dezelfde serie foto's stondquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die onderste is Lexxx niet hoor
Bedankt voor de foto's in ieder geval, waar heb je die site eigenlijk gevonden?
Duits kenteken bij een NLD-er? Is dat niet vragen om moeilijkheden met onze vrinden van de belastingdienst?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef BazzoS het volgende:
http://www.sdmk2.nl/mpower/mpower.htm
Die mooie M3 die alex op de foto heeft gezet
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Duits kenteken bij een NLD-er? Is dat niet vragen om moeilijkheden met onze vrinden van de belastingdienst?
Iig niet zo lang je er niet mee op de openbare weg in Nederland mee rijdt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Paladijn het volgende:
Duits kenteken bij een NLD-er? Is dat niet vragen om moeilijkheden met onze vrinden van de belastingdienst?
Ik was van plan om over een aantal dagen eens wat zoekmachines af te gaan op nordschleife+datum+fotoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb geen ideeVerder kan ik nog niet meer foto's vinden btw..
duimtquote:
Ik rij af en toe ook met een Duits kenteken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook op je eigen auto?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij af en toe ook met een Duits kenteken.
En jou toch ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jullie hebben Svensational erbij gekregen zie ik
Graag gedaan![]()
ze kennen je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn ouders willen een weekendje weg en ze 'zeuren' nu al over het huishouden![]()
!
Neen, ze zijn nog nooit weg geweestquote:
Mja die vermoeden natuurlijk al dat Hugo de koelkast leeg komt etenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn ouders willen een weekendje weg en ze 'zeuren' nu al over het huishouden![]()
!
Dat maakt niet uit, we hebben er tweequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja die vermoeden natuurlijk al dat Hugo de koelkast leeg komt eten
Weesch voorbereidquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, we hebben er twee.
Verkeerstellen?quote:
Eentje voor het bier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, we hebben er twee.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:08 schreef Paladijn het volgende:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=127307 Doornbos
quote:
quote:Robert Doornbos zette een snelheid op de klokken van 326 km/h.
De politie zette afsluitdijk voor korte tijd af zodat Doornbos zijn recordpoging kon doen. Men wilde ook zien of de aanwezige flitspaal de snelheidsovertreding kon registreren. Wat hier uitgekomen is, is nog niet bekend.
Reclamefilm/stunt gok ik... de filmpjes zullen binnenkort wel op't net verschijnenquote:
Jij moet niet naar het casino gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Reclamefilm/stunt gok ik... de filmpjes zullen binnenkort wel op't net verschijnen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef BazzoS het volgende:
Voor de ringersLip en Alex:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:De dag was namelijk speciaal voor chronische zieke kinderen die via de stichting Geluk en Vrijheid een onvergetelijke dag aangeboden kregen.
Euh, welke flitspaal op de afsluitdijk? Er zit er een voor op het 80km/stuk, maar ik neem aan dat ze daar niet gereden hebben. Tussen de gemalen hebben ze regelmatig een radar/laser staan, maar daartussen is het sowieso flitspaalvrij (en anders krijg ik veel post uit Leeuwarden binnenkortquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ja sorry, ik weet het niet. Ik zal het morgen aan van Doornbos vragen, goed?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euh, welke flitspaal op de afsluitdijk? Er zit er een voor op het 80km/stuk, maar ik neem aan dat ze daar niet gereden hebben. Tussen de gemalen hebben ze regelmatig een radar/laser staan, maar daartussen is het sowieso flitspaalvrij (en anders krijg ik veel post uit Leeuwarden binnenkort)
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:08 schreef Paladijn het volgende:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=127307 Doornbos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |