knaken-bakquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
supermooie opel gespot gister![]()
[afbeelding]
Die is helemaal niet mooi man, deze is veel beter:quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
supermooie opel gespot gister![]()
[afbeelding]
Puik. Vers kenteken btw!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
Deze unimog voor Alex gefotogafiert
[afbeelding]
Ik mis mijn schatjequote:
nokken? ga je haar dumpen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ok ok ok, ik zal nokken, maar eh waar zijn de foto's van gisteren?
* Alfisti dondert het liever zo in een bodemloze putquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
En wie gooit er een euro in Fok?
Gister laat thuis, eerst bewerken en selcteren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
ik moet je toch vriendelijk vragen op te houden met die euro's in mijn auto te gooienquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti dondert het liever zo in een bodemloze put
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet je toch vriendelijk vragen op te houden met die euro's in mijn auto te gooien![]()
Of deze,quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Boeing Sonic Cruiser
[afbeelding]
Max Speed : 1,131Km/h (Mach 0.95)
Range : 16,668Km
Service Ceiling : 13,000m
Payload Capacity : 300 passengers
Net te laat
2 takt is nou eenmaal niet zo zuinig ehquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef 1299 het volgende:
Eigenlijk is zo'n scooter super onzuinig eigenlijk. Hij is maar 4x zo zuing als mijn auto, en dat terwijl mijn auto meer dan 10x zo zwaar is en 30 keer zoveel vermogen heeft.
De meeting was zaterdag niet in Duiven aapquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef PeuRac het volgende:
Tering, heb ik gewoon een meeting gemist zaterdag in Duiven![]()
ik stond gewoon weer eens in de stromende regen te werken![]()
Owhquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeting was zaterdag niet in Duiven aap![]()
had je samen met Bas naar ons kunnen zoekenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Owh
is maar goed dat ik die reactie van je niet meer had gelezen, anders was ik er misschien nog heen gegaan ook![]()
Achja, was toch aan het werk, de volgende meeting 2/3 september in Apeldoorn? Of is het een week later dit jaar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je samen met Bas naar ons kunnen zoeken
Aan de andere kant, jou nummer had ik WEL gehad, dus had je wel een SMS gekregen met locatiewijziging.
Sorry Bas
Is goed, organiseer maarquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, was toch aan het werk, de volgende meeting 2/3 september in Apeldoorn? Of is het een week later dit jaar?
"onboeidend thema" ??????? het onderwerp voor het nationale concours is bestelauto's en stations, lijkt me typisch iets voor jou en het internationale concours gaat overquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed, organiseer maar![]()
Ik kom niet, onboeiend thema, en weekend voor mn vakantie.
volgesn de website nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"onboeidend thema" ??????? het onderwerp voor het nationale concours is bestelauto's en stations,
Wat zegt de website dan? (mijn info is al een paar maanden oud en niet officieel).quote:
geen idee, maar in ieder geval GEEN bestelwagens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zegt de website dan? (mijn info is al een paar maanden oud en niet officieel).
in het topic van gisterquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
wanneer gaan we weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:48 schreef BoJo het volgende:
wat een tijd om op te staan![]()
Ring meet was vet![]()
![]()
wat een adrenaline kick geeft dat toch altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |