ik vond het wel humor dat je vanuit de mx-5 helemaal niet door mijn achter ruit kunt kijken, je staart echt alleen maar naar de klepquote:
makkelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Red jij het ook in een dagje dan?
Baantjes zat waarbij je dat kan doenquote:
Nou, ik zie ze niet heur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Baantjes zat waarbij je dat kan doen
Neuh!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef BoJo het volgende:
tenzij je ook die route door de Eiffel wilt doen...![]()
ja dan kom ik die klimgedeeltes helemaal nooit opquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pik mij ook ff op dan [afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dan kom ik die klimgedeeltes helemaal nooit op![]()
![]()
Tuuuuurlijk welquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dan kom ik die klimgedeeltes helemaal nooit op![]()
![]()
Weet ik veel johquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef Fugie het volgende:
ik red het ook makkelijk op een dag, en ik zit dichterbij dan mijn vriend bo.
jij en Hugo in de Suuz op de Ringquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet eerst de Suuz klaar hebbeuhhh.
TPGquote:
quote:
ik rij liever in iets waar ik mijn leven wat beter in de hand mee hebquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
lijkt mij ook wel wat, met leuks en betaalbaars een rondje doen. dus een sloperij in de buurt van 't circuit vragen om een karretje en na afloop weer bij een andere sloperij verkopen. nieuwe remmen en banden met een beetje profiel erop en gaan. zoiets +)
Kweetnie hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
lijkt mij ook wel wat, met leuks en betaalbaars een rondje doen. dus een sloperij in de buurt van 't circuit vragen om een karretje en na afloop weer bij een andere sloperij verkopen. nieuwe remmen en banden met een beetje profiel erop en gaan. zoiets +)
Halloohooo, ik woon in Gennepquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TPG
Autoverhuurbedrijven
Hike bedrijven
Automateriaalbedrijven
Elk ander bedrijf met een bezorgservice
Ik heb vanmiddag alweer rond zitten kijken naar goedkope 620si-tjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
ik rij liever in iets waar ik mijn leven wat beter in de hand mee heb![]()
48 nog watquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
lollerpantoffel
40 trappelende paarden oid schat?
Moet je ook even reizen naar iets waar ze het wel hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloohooo, ik woon in Gennep. Dat hebben we allemaal niet.
ik vind de A73 wel een lekkere relaxte wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad,quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij liever in iets waar ik mijn leven wat beter in de hand mee heb![]()
waarom in godsnaam een roverquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag alweer rond zitten kijken naar goedkope 620si-tjes
Nooit file hea!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind de A73 wel een lekkere relaxte weg
Niet alleen kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit meen je niet, met 't hele gezin over de baan ?
die kwamen om te kijken, hoop ik.
[afbeelding]
Ik ben met hiken vaak genoeg bij jou in de buurt geweest, dus dat is niet waar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee hoor, als je maar je mond houd. Want m'n rondje met Alex ging lekker en met die kletskous van een Paladijn zat ik te klotenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ga de ring niet op met de Suuz, grapjassen.
Wtf is hiken?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben met hiken vaak genoeg bij jou in de buurt geweest, dus dat is niet waar.
Nou, wees gerust, ik ben geen kletskous.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee hoor, als je maar je mond houd. Want m'n rondje met Alex ging lekker en met die kletskous van een Paladijn zat ik te kloten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |