So what ? Als je ziet hoe hard de hezbollah het libanese volk de vrede gunt..... http://frontpage.fok.nl/nieuws/67461 Die doen het hun eigen volk aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
de chef staf![]()
wat achtergrond info![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Halutz
[afbeelding]
ga je nou "een moderne westerse democratie" vergelijken met een "terroristische organisatie"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
So what ? Als je ziet hoe hard de hezbollah het libanese volk de vrede gunt..... Hezbollah negeert VN-resolutie Die doen het hun eigen volk aan.
handelen met voorkennis is illegaal, waar ook ter wereldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:53 schreef sp3c het volgende:
wat een oninteressant verhaal
als ik 5400 dollar heb verloren met aandelen dan doe ik ze ook van de hand, zeker als ik weet dat er een oorlog aan zit te komen
Gewoon mens zijn met dagelijkse bezigheden is niet illegaal, waar ook ter wereld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
handelen met voorkennis is illegaal, waar ook ter wereld![]()
Kun jij ook gewoon praten ? Beide keren nee dus want wat ik deed was iets heel anders als een democrtatie vergelijken, alleen ben jij blijkbaar niet in staat, om gewoon in te gaan op een reactie die jou slecht uit komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga je nou "een moderne westerse democratie" vergelijken met een "terroristische organisatie"![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kun jij ook gewoon praten ? Beide keren nee dus want wat ik deed was iets heel anders als een democrtatie vergelijken, alleen ben jij blijkbaar niet in staat, om gewoon in te gaan op een reactie die jou slecht uit komt
ach ja of wij het interssant vinden of niet doet er uiteraard niet al te veel toe en blijkbaar denken ze in israel er ietsje anders over dan jijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:15 schreef sp3c het volgende:
allicht
maar kun je dit daadwerkelijk handelen met voorkennis noemen?
het besluit om oorlog te voeren te gaan voeren moest immers nog genomen worden
ik zou het eerder gezond verstand noemen, een Israelische reactie was natuurlijk wel te verwachten en hezbollah reageert daar weer op etc. zo gaat het altijd in die regio en de beurs reageert daarop.
valt wat voor te zeggen dat hij op dat moment iets anders aan zijn hoofd heeft maar ik neem aan dat die plannen al sinds de terugtrekking uit zuid Libanon klaar liggen, hoeftie alleen zijn handtekening onder te zetten
nee klopt, israel heeft niet alle gevangen uitgeleverd aan libanonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef NDAsilenced het volgende:
Daarnet zag ik een interview van SkyNews met George Galloway.
Galloway zegt dat Israel duizenden libanezen heeft ontvoerd en gevangen gezet tijdens 18 jaar van bezetting in zuid libanon, en dat Israel deze gevangen niet wilt overdragen aan Libanon. Heeft iemand hier mischien bronnen die dit onderbouwen of juist afwijzen alszijnde onjuist?
Het lijkt er op dat hezbollah haar acties rechtvaardigd op dit feit.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef sp3c het volgende:
als ik ooit kinderen krijg dan kunnen ze rond hun vijfde maar beter niet meer net zo kinderachtig zijn als jullie, want anders krijgen ze met de mattenklopper ... in the face!!
Is het bekend hoeveel gevangen er zijn overgebleven?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee klopt, israel heeft niet alle gevangen uitgeleverd aan libanon
nee dat weet ik niet dude, maar dat er nog gevangen zijn in israel is wel een aantal keer gezegd de afgelopen wekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:23 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Is het bekend hoeveel gevangen er zijn overgebleven?
Tsja , kwestie van opvatting, geweld uilokken vind ik in dit geval véél erger als met geld sjoemelen ofzo. Als de Israël het niet ziet als een schenden van het bestand komt dat wrs omdat ze weten dat ze zoiets van hezbollah kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
nee hoor dat deed je niet, ik laat je een rotte appel in het idf zien uitgerekend de chef staf, kom jij met iets wat de israelisch zelf niet eens zien als een schending van het bestand
, vind je deze reactie prettiger?
![]()
ach ja, jij noch ik weet er nou precies is gebeurd dus tja, wie nou de vuile hond is kunnen we natuurlijk moelijk achterkomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tsja , kwestie van opvatting, geweld uilokken vind ik in dit geval véél erger als met geld sjoemelen ofzo. Als de Israël het niet ziet als een schenden van het bestand komt dat wrs omdat ze weten dat ze zoiets van hezbollah kunnen verwachten![]()
Je kijkt er ook niet vanop als een valse hond je ( alsnog ) probeert te bijten ook al heeft hij een muilkorf om. Dat dóen valse honden nu eenmaal. Zinloos om je daar als verstandig mens druk om te maken toch ?![]()
mjah zo kun je alles wel van de tafel vegen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ja of wij het interssant vinden of niet doet er uiteraard niet al te veel toe en blijkbaar denken ze in israel er ietsje anders over dan jij
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah zo kun je alles wel van de tafel vegen natuurlijk
Israelische acties ' disproportionate'?
In Israel vinden ze van niet
Hezbollah terreurorganisatie?
In Libanon vinden ze van niet
De aarde rond?
Op Papua Nieuw Guinnea vinden ze van niet
sp3c geen fan van George Bush zijn preventieve oorlogsvoering?
Northernstar vind van wel
etc.
Ik vind het oninteressant en ervanuitgaande dat we ons op een discussieforum is het de bedoeling dat je dan zegt 'natuurlijk jij hebt altijd gelijk sp3c' of niet natuurlijk (komt af en toe ook wel is voor en daar argumenten voor geeft
zou het voor de mods wel een stuk makkelijker maken overigens, Marokkanen kut?
zelf vinden ze van niet ... slotje![]()
Hoezo vuil ? Vuil kun je afwassen, vals is wat moeilijker weg te krijgen. Maar jij doet dus liever net of de hezbollah per ongeluk heeft geschoten ofzo ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach ja, jij nog ik weet er nou precies is gebeurd dus tja, wie nou de vuile hond is kunnen we natuurlijk moelijk achterkomen![]()
ik heb geen idee wat er is gebeurd, allen dat die dingen nergens schade hebben aangericht, maarja de israelisch hebben ook niet met hun armen overelkaar gezeten hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo vuil ? Vuil kun je afwassen, vals is wat moeilijker weg te krijgen. Maar jij doet dus liever net of de hezbollah per ongeluk heeft geschoten ofzo ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |