qyn via ircquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb MK inmiddels wel te pakken gehad, nu dus de waailappen van een qyn en SD...
en op ircquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef SuperWeber het volgende:
Btw ik heb Suriman gesignaleerd in mijn GB
176...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:27 schreef pekel het volgende:
Wietse heeft trouwens een hele bult wedstrijden voor me gespeeld, weet alleen niet hoeveel, want ben geen supporter meer
Heb je al op mij gestemd???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef terryvorst het volgende:
Over half uurtje bekerstart:) Hopen dat ik met mazzel verder beker...
(Y)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:36 schreef terryvorst het volgende:
jah
Gisteravond had ik gestemd
Je kunt stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
Als je tegen mij moet, gaat dat laatste niet lukkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:45 schreef pekel het volgende:
Oja, mijn doelstellinkjes:
Ongeslagen kampioen
Fok!Cup winnen
"In het verleden behaalde resultaten...."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als je tegen mij moet, gaat dat laatste niet lukken
Ditzelfde geld voor jou...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:48 schreef pekel het volgende:
[..]
"In het verleden behaalde resultaten...."
17.30 pas hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef terryvorst het volgende:
beker begonnen:)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:53 schreef -J-D- het volgende:Je kan via http://irc.johan-derksen.com/ via een webclient automatisch op IRC komen.
Geen kennis van IRC nodig of wat dan ook.
Klik op die url en je bent er.
Oepsquote:Connecting...
Unable to connect : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.fok.nl resolve)
Ligt aan je virusscanner heb ik me laten vertellen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:20 schreef -J-D- het volgende:
Mensen, even je wedstrijd bookmarken als je hem later nog terug wil zien.
Waarschijnlijk staat ie niet meer bij je wedstrijden, naderhand
bugje in HT, was vorig jaar ook, en gister bij de potjes in Finland ookquote:
Sta je achter tegen een botteam?quote:
geen commentaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sta je achter tegen een botteam?![]()
Mijn YP die om 19.45 uur of zo verkocht gaat worden.quote:Riny van Heel (127371315) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Iemand die in de 1e bekerpot MOTST is gestoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
0-1 achter tegen een gelijkwaardig team alleen vermoed ik dat hij MOTS speelt en ik speel PIC dus![]()
Hier hetzelfde en m'n beste mid heeft ook nog rood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
0-1 achter tegen een gelijkwaardig team alleen vermoed ik dat hij MOTS speelt en ik speel PIC dus![]()
Daag me maar uit, teamid staat in m'n sig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef stefmans het volgende:
Iemand een friendly?
Kansloos met 0-3 verloren![]()
Gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:59 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daag me maar uit, teamid staat in m'n sig.
1-0 verloren van een team uit de VIII, hij MOTS en ik PIC (ook nog m'n beste mid met rood eraf in de 1e helft).
Wat een kut spel.![]()
Na de laatste verlengingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef terryvorst het volgende:
Iemand idee wanneer loting 2de ronde is
Ik had 1x geel, maar hopelijk is die speler om 21.00 verkocht..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:34 schreef Grumpey het volgende:
irc werkt gewoon niet, kan je een half uurtje eraan kloten maar ben geen stap verder
overigens 3-0 gewonnen, zonder kaarten/blessures met pic. Kan niet ontevreden zijn
quote:Er hingen donkere wolken boven de 12000 toeschouwers in Ernst Happel Stadion, maar de gevreesde regen bleef uit. Geloel stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De opstelling luidde: Korteweg - Hobbersdorf, Kuiper, Bertens - Oosthout, Klepetko, van Arendonk, Kourkoulas, van Kesteren - Baatje, Bradshaw.
AdidasO stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Brandjes - Mensen, Zumárraga, van Lint - Frias, Kyhlström, Camarena, Karlsson, Sabag - Ingemarsson, Fitch.
Geloel focuste zich vandaag op aanvallen via de vleugels. AdidasO leek zich te concentreren op de centrumaanval. Geloel-speler Wesley Oosthout gaf na 22 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant. AdidasO kwam in de 26e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Avichay Sabag. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel. Murat Mensen van AdidasO zorgde voor een 1-2 voorsprong in de 35e minuut na een fabelachtige aanval op rechts. De teams gingen met een 1-2 stand de rust in. Deze helft was Geloel met 51 procent het meest aan de bal.
Na 54 minuten brak Eckehardt Hobbersdorf door op rechts en was heel dicht bij de gelijkmaker voor de thuisploeg, maar hij kon geen kracht achter het schot zetten. Na een fraaie rush over links kwam Ad Baatje van Geloel alleen voor de keeper te staan en scoorde de gelijkmaker: 2-2. De gasten namen de leiding in de 66e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Avichay Sabag. Hij liet hiermee de 2-3 aantekenen. In de 67e minuut wurmde Geloel-speler Marcel Kuiper zich door een gaatje in de linkerverdediging, maar zijn schot was een makkelijke prooi voor de keeper. De scheidsrechter toonde Milcíades Camarena van AdidasO de gele kaart na een heel nare overtreding. Na een fraaie rush over links kwam Marcel Kuiper van Geloel alleen voor de keeper te staan en scoorde de gelijkmaker: 3-3. Robert Karlsson van AdidasO kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. Deze helft was Geloel met 51 procent het meest aan de bal.
Omdat de stand nog steeds gelijk was, moest er verlengd worden. Jake Bradshaw had de voorsprong van Geloel op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat. Het gebrek aan ervaring van Jan-Chris van Lint werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 103e minuut opzichtig in de fout ging. Geloel wist hier echter niet van te profiteren. Na 109 minuten liep AdidasO-speler Emil Kyhlström een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door. Nog steeds geen winnaar, ook na verlenging niet, dus moesten penalty's de beslissing brengen.
Stratos Kourkoulas van Geloel toonde over stalen zenuwen te beschikken toen hij de strafschop nam. Hij bracht de score daarmee op 4-3. AdidasO-speler Emil Kyhlström vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 4-3. Marcel Kuiper van Geloel stond schijnbaar onaangedaan tegenover Ruurd Brandjes. Die houding betaalde zich uit, want moeiteloos scoorde hij 5-3. De hele wedstrijd liep Ruurd Brandjes van AdidasO al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 5-3. Ian Klepetko leek erg onzeker toen hij namens Geloel de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. Koelbloedig legde Peter Ingemarsson van AdidasO de bal achter Wiebe-Jan Korteweg: 5-4. Geloel-speler Duncan van Arendonk aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 5-4. Doodkalm schoot Murat Mensen zijn team AdidasO onhoudbaar naar 5-5! Geloel-speler Jake Bradshaw aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 5-5. AdidasO-speler Virgílio Frias bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Wiebe-Jan Korteweg. De score veranderde niet: 5-5. Geloel-speler Ulco Bertens bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Ruurd Brandjes. De score veranderde niet: 5-5. Avichay Sabag van AdidasO stond schijnbaar onaangedaan tegenover Wiebe-Jan Korteweg. Die houding betaalde zich uit, want moeiteloos scoorde hij 5-6.
Ian Klepetko zette bij Geloel de beste prestatie neer. Het spel van Ad Baatje viel nogal tegen. De uitblinker bij AdidasO was Jaime Zumárraga.
Ow en 4 weken blessure + roodquote:Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
idem maar dan 4-0quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:34 schreef Grumpey het volgende:
overigens 3-0 gewonnen, zonder kaarten/blessures met pic. Kan niet ontevreden zijn
als je mid nu goed is zou ik voor je aanvallers gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ben eruit mensen ik ga switchen van training.
Ik train nu nog conditie, dan nog 3 weken PM, omdat ik week 3 drie spelers poppen.
Dan behoud ik mijn 3 beste middenvelders, dus die ene speler die ik maar niet kwijt raak verkoop ik niet, tenzij een of andere idioot ineens gaat bieden! Raar hoe dat loopt, dat je ineens niet hoopt dat iemand op je speler biedt!Dan verkoop ik mijn trainees en van dat geld en wat ik dan heb op de bank koop ik nieuwe trainees.
De vraag: Wat moet ik gaan trainen? Wingers, verdedigers of aanvallers?
Graag jullie meningen en visies..
P.S.: NIET bieden op mn speler!
Defs heb ik jaren getraind. Het kan leuk verdienen, maar vind het niet leuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
Ik train nu nog conditie, dan nog 3 weken PM, omdat ik week 3 drie spelers poppen.
Dan behoud ik mijn 3 beste middenvelders, dus die ene speler die ik maar niet kwijt raak verkoop ik niet, tenzij een of andere idioot ineens gaat bieden! Raar hoe dat loopt, dat je ineens niet hoopt dat iemand op je speler biedt!Dan verkoop ik mijn trainees en van dat geld en wat ik dan heb op de bank koop ik nieuwe trainees.
De vraag: Wat moet ik gaan trainen? Wingers, verdedigers of aanvallers?
Graag jullie meningen en visies..
P.S.: NIET bieden op mn speler!
ik stond binnen 5 min achter tegen een botteam...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:35 schreef Grumpey het volgende:
FC Campanula (765312) [Add this to your bookmarks]
Country: Nederland
Region: Gelderland
Arena: FC Campanula Arena
Series: # 4 in VIII.1382
League rank: 25793
This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 15-08-2006.en het heeft gewoon een VIe klasser uitgeschakeld met 2-1
geniaal echt: MatchID: 84377530
Hopelijk staat het mij niet te wachten
Waarom zou je dat doen, je vorm van je A-spelers gaan dan nog sneller achteruit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik stond binnen 5 min achter tegen een botteam...
er stonden wel alleen maar trainies in me team maar toch...
gelukkig gewonnen![]()
ik vond dit belangrijkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, je vorm van je A-spelers gaan dan nog sneller achteruit..
Heb jij al op SW gestemd???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef MrMoon het volgende:
5-2-3 counter met een zwakker middenveld? Zodat zijn countertaktiek zinloos is...
Ik heb trouwes mijn (kleine) federatie zo gek gekregen om voor je te stemmen. Heb je er in ieder geval weer 9 weerquote:
Ik was precies hetzelfde van plan. Heb nog wat trainees die gaan poppen, zodra ik weer begin met het trainen van PM. Daarna zou ik ze verkopen en overstappen op aanvallen en voor die positie trainees kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
En CM?? Jij als medefeyenoordsupporter moet zeker voor mij gestemd hebben!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik was precies hetzelfde van plan. Heb nog wat trainees die gaan poppen, zodra ik weer begin met het trainen van PM. Daarna zou ik ze verkopen en overstappen op aanvallen en voor die positie trainees kopen.
Ik zou de zwakste positie van je elftal nu trainen. In mijn geval is dat de aanval.
Wederom goed nieuws!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik heb trouwes mijn (kleine) federatie zo gek gekregen om voor je te stemmen. Heb je er in ieder geval weer 9 weer![]()
Stemmen op wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En CM?? Jij als medefeyenoordsupporter moet zeker voor mij gestemd hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |