DONEquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef -J-D- het volgende:
Doe allemaal ff mee met voetbalpoules.nl
Er zijn pas 2 aanmeldingen
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339&ctype=
wachtwoord JD
Straks komen nog 3 maatjes langs die hattrick spelen. Die stemmen krijg je ook welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef SuperWeber het volgende:
Voeren jullie nog wel een beetje campagne voor me jongens!!
jij en ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef -J-D- het volgende:
Doe allemaal ff mee met voetbalpoules.nl
Er zijn pas 2 aanmeldingen
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339&ctype=
wachtwoord JD
Ik ga morgen trainen. Ik voetbal zelf nl ook. (tenminste soms raak ik wel eens een balquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef SuperWeber het volgende:
Kijk dit zijn goede berichten!!
Goed nieuws, goed nieuws!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga morgen trainen. Ik voetbal zelf nl ook. (tenminste soms raak ik wel eens een bal) Daar zijn 4 man die ook Hattrick spelen en ik zal mn best doen om hun ook ff over te halen voor je SW.
![]()
Vriendschappelijk gespeeld in Spanje 0-1gewonnen maar wel een speler met +5
![]()
Lekker begin voor t nieuwe seizoen.
Dat je in competitie 4-4-2 speelt ala, maar waarom in een friendly? Dat scheelt je toch aardig wat geld per seizoen zo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga morgen trainen. Ik voetbal zelf nl ook. (tenminste soms raak ik wel eens een bal) Daar zijn 4 man die ook Hattrick spelen en ik zal mn best doen om hun ook ff over te halen voor je SW.
![]()
Vriendschappelijk gespeeld in Spanje 0-1gewonnen maar wel een speler met +5
![]()
Lekker begin voor t nieuwe seizoen.
Ik heb echt geen flauw idee...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef Lennox het volgende:
Heb je een indicatie op hoeveel stemmen je staat en wat het gaat naar nummer 1 is of niet?
doel 1 is denk ik de top 10 halen, daarvoor ligt de grens meestal rond de 50 stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef Lennox het volgende:
Heb je een indicatie op hoeveel stemmen je staat en wat het gaat naar nummer 1 is of niet?
Precies, de top10 is belangrijk!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
doel 1 is denk ik de top 10 halen, daarvoor ligt de grens meestal rond de 50 stemmen.
Ik denk zelf dat SW er nu niet ver achter zit, maar voor elke dag niet in de top 10 wordt het lastiger, omdat veel mensen daar alleen naar kijken.
conditietraining?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat je in competitie 4-4-2 speelt ala, maar waarom in een friendly? Dat scheelt je toch aardig wat geld per seizoen zo?
die gast op dat forum neemt het leven veel te serieusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, de top10 is belangrijk!!
"SW for Bondscoach"
Dit is de titel voor mijn campagne natuurlijk!!
Mijnes was beter:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, de top10 is belangrijk!!
"SW for Bondscoach"
Dit is de titel voor mijn campagne natuurlijk!!
Ja mooi man, nog even tegen hem zeiken en hij haakt afquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
die gast op dat forum neemt het leven veel te serieus
(maar ik brabbel hem er wel mooi uit)
geef je pass maar, ik doe het wel ff...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Tomhoog het volgende:
Weg met incompetentie, weg met vriendjespolitiek!!
ik wil wel stemmen maarhattrick is traag
te laatquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geef je pass maar, ik doe het wel ff...
lekker piccen? is niet al te hoopvol voor je wedstrijd of wel?quote:
quote:Jean-Claude Verhelst (115528311)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 540
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel +1 Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ik pic straks denk ik ook en volgens mij speelde hij tegen een BOT, dan is het sowieso wel gunstigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker piccen? is niet al te hoopvol voor je wedstrijd of wel?
BMPplayers bestaat nog maar The Goalkillers kan ik niet meer terug vinden. Ik vind t vreemd.quote:Een ontslagen speler van : BMPplayers aan : The Goalkillers voor : 27 765 852 ¤ tsi : 990
3x piccen zorgt ervoor dat je daarna wel met 1 pic in de 2 weken afkan, of zelfs 3weken. Dit is natuurlijk berekend op 'redelijk' leiderschap maar in principe kan het geen kwaad. Eenmaal hoge TS is makkelijker hoog te houden. Maar slecht is niet echt heel goed, zie maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef Daemon19 het volgende:
Trouwens grump, hoe zit het nou met de eerste 3 wedstrijden piccen voor hoge ts?
En werkt dat ook met slecht leiderschap (wsl weet ik het antwoord op deze vraag al..)
Edit: Ik denk ook dat ik hem ga verkopen, want ook al is mn winst per week nu niet echt hoog, mn wonderbaarlijke mid kan ik ook niet kwijt voor 1,3 miljoen, dus doortrainen zal geen effect hebben op mn winst per week.
Dat zijn teams die er mee stoppen, en dat dat makkelijkste manier vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat net te kijken bij de duurste transvers deze week van hattrick dit was m ik vind t dubieusiemand enig idee of dit iets anders is dan cheaten?
[..]
BMPplayers bestaat nog maar The Goalkillers kan ik niet meer terug vinden. Ik vind t vreemd.![]()
Ok en dan al hun geld door sluizen naar een vriend ofzo? Lijkt me dat die "vriend" dat geld dan nooit houden mag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat zijn teams die er mee stoppen, en dat dat makkelijkste manier vinden![]()
Ja, of gewoon een willekeurig persoon natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok en dan al hun geld door sluizen naar een vriend ofzo? Lijkt me dat die "vriend" dat geld dan nooit houden mag.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een willekeurig persoon natuurlijk
ik speel tegen een botteamquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker piccen? is niet al te hoopvol voor je wedstrijd of wel?
Voor de beker?? Dat ze die daar dan niet uithalen!quote:
ik heb het geld hard nodig dus jij mag niet meedoen nee!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor de beker?? Dat ze die daar dan niet uithalen!Ik speel geen beker en zit in de 8e div. Kunnen ze beter teams zoals mij een kans geven in de beker.
Is goed hoor ik wil wel tegen je spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
iemand een oefenwedstrijd voor volgende week? Lig er na vandaag toch al uit...
Volgend seizoen wel als t goed is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:40 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb het geld hard nodig dus jij mag niet meedoen nee!
![]()
![]()
![]()
![]()
hopelijk is tre volgende bekerwedstrijd weer een botteam maar dat kan niet![]()
of iig bijna onmogelijk
quote:16-08-2006 Doelstellingen Seizoen 19!
Red Daemons' coach Frans Floden heeft van vanmorgen op de persconferentie, zijn doelstellingen voor het komende seizoen bekend gemaakt.
Deze doelstellingen zijn:
* De tweede bekerronde halen.
* In de top 3 in de competitie eindigen.
* Twee nieuwe topspelers aantrekken.
* Twee nieuwe jeugdspelers in de selectie opnemen.
Zijn mobiele had ie aan zn ma gegeven of zo... kan hem niet echt bereiken, volgens mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:46 schreef SuperWeber het volgende:
Trouwens wie licht SD even in om te stemmen??
JD??
Ik heb MK inmiddels wel te pakken gehad, nu dus de waailappen van een qyn en SD...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zijn mobiele had ie aan zn ma gegeven of zo... kan hem niet echt bereiken, volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |