DONEquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef -J-D- het volgende:
Doe allemaal ff mee met voetbalpoules.nl
Er zijn pas 2 aanmeldingen
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339&ctype=
wachtwoord JD
Straks komen nog 3 maatjes langs die hattrick spelen. Die stemmen krijg je ook welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef SuperWeber het volgende:
Voeren jullie nog wel een beetje campagne voor me jongens!!
jij en ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:07 schreef -J-D- het volgende:
Doe allemaal ff mee met voetbalpoules.nl
Er zijn pas 2 aanmeldingen
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339&ctype=
wachtwoord JD
Ik ga morgen trainen. Ik voetbal zelf nl ook. (tenminste soms raak ik wel eens een balquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:54 schreef SuperWeber het volgende:
Kijk dit zijn goede berichten!!
Goed nieuws, goed nieuws!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga morgen trainen. Ik voetbal zelf nl ook. (tenminste soms raak ik wel eens een bal) Daar zijn 4 man die ook Hattrick spelen en ik zal mn best doen om hun ook ff over te halen voor je SW.
![]()
Vriendschappelijk gespeeld in Spanje 0-1gewonnen maar wel een speler met +5
![]()
Lekker begin voor t nieuwe seizoen.
Dat je in competitie 4-4-2 speelt ala, maar waarom in een friendly? Dat scheelt je toch aardig wat geld per seizoen zo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga morgen trainen. Ik voetbal zelf nl ook. (tenminste soms raak ik wel eens een bal) Daar zijn 4 man die ook Hattrick spelen en ik zal mn best doen om hun ook ff over te halen voor je SW.
![]()
Vriendschappelijk gespeeld in Spanje 0-1gewonnen maar wel een speler met +5
![]()
Lekker begin voor t nieuwe seizoen.
Ik heb echt geen flauw idee...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef Lennox het volgende:
Heb je een indicatie op hoeveel stemmen je staat en wat het gaat naar nummer 1 is of niet?
doel 1 is denk ik de top 10 halen, daarvoor ligt de grens meestal rond de 50 stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:51 schreef Lennox het volgende:
Heb je een indicatie op hoeveel stemmen je staat en wat het gaat naar nummer 1 is of niet?
Precies, de top10 is belangrijk!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
doel 1 is denk ik de top 10 halen, daarvoor ligt de grens meestal rond de 50 stemmen.
Ik denk zelf dat SW er nu niet ver achter zit, maar voor elke dag niet in de top 10 wordt het lastiger, omdat veel mensen daar alleen naar kijken.
conditietraining?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat je in competitie 4-4-2 speelt ala, maar waarom in een friendly? Dat scheelt je toch aardig wat geld per seizoen zo?
die gast op dat forum neemt het leven veel te serieusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, de top10 is belangrijk!!
"SW for Bondscoach"
Dit is de titel voor mijn campagne natuurlijk!!
Mijnes was beter:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, de top10 is belangrijk!!
"SW for Bondscoach"
Dit is de titel voor mijn campagne natuurlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |