idem maar dan 4-0quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:34 schreef Grumpey het volgende:
overigens 3-0 gewonnen, zonder kaarten/blessures met pic. Kan niet ontevreden zijn
als je mid nu goed is zou ik voor je aanvallers gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
Ik ben eruit mensen ik ga switchen van training.
Ik train nu nog conditie, dan nog 3 weken PM, omdat ik week 3 drie spelers poppen.
Dan behoud ik mijn 3 beste middenvelders, dus die ene speler die ik maar niet kwijt raak verkoop ik niet, tenzij een of andere idioot ineens gaat bieden! Raar hoe dat loopt, dat je ineens niet hoopt dat iemand op je speler biedt!Dan verkoop ik mijn trainees en van dat geld en wat ik dan heb op de bank koop ik nieuwe trainees.
De vraag: Wat moet ik gaan trainen? Wingers, verdedigers of aanvallers?
Graag jullie meningen en visies..
P.S.: NIET bieden op mn speler!
Defs heb ik jaren getraind. Het kan leuk verdienen, maar vind het niet leuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
Ik train nu nog conditie, dan nog 3 weken PM, omdat ik week 3 drie spelers poppen.
Dan behoud ik mijn 3 beste middenvelders, dus die ene speler die ik maar niet kwijt raak verkoop ik niet, tenzij een of andere idioot ineens gaat bieden! Raar hoe dat loopt, dat je ineens niet hoopt dat iemand op je speler biedt!Dan verkoop ik mijn trainees en van dat geld en wat ik dan heb op de bank koop ik nieuwe trainees.
De vraag: Wat moet ik gaan trainen? Wingers, verdedigers of aanvallers?
Graag jullie meningen en visies..
P.S.: NIET bieden op mn speler!
ik stond binnen 5 min achter tegen een botteam...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:35 schreef Grumpey het volgende:
FC Campanula (765312) [Add this to your bookmarks]
Country: Nederland
Region: Gelderland
Arena: FC Campanula Arena
Series: # 4 in VIII.1382
League rank: 25793
This team is a "bot". This means that it is playing with a simple default lineup until it gets a real owner. It has been a bot since 15-08-2006.en het heeft gewoon een VIe klasser uitgeschakeld met 2-1
geniaal echt: MatchID: 84377530
Hopelijk staat het mij niet te wachten
Waarom zou je dat doen, je vorm van je A-spelers gaan dan nog sneller achteruit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:46 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik stond binnen 5 min achter tegen een botteam...
er stonden wel alleen maar trainies in me team maar toch...
gelukkig gewonnen![]()
ik vond dit belangrijkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, je vorm van je A-spelers gaan dan nog sneller achteruit..
Heb jij al op SW gestemd???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:16 schreef MrMoon het volgende:
5-2-3 counter met een zwakker middenveld? Zodat zijn countertaktiek zinloos is...
Ik heb trouwes mijn (kleine) federatie zo gek gekregen om voor je te stemmen. Heb je er in ieder geval weer 9 weerquote:
Ik was precies hetzelfde van plan. Heb nog wat trainees die gaan poppen, zodra ik weer begin met het trainen van PM. Daarna zou ik ze verkopen en overstappen op aanvallen en voor die positie trainees kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
En CM?? Jij als medefeyenoordsupporter moet zeker voor mij gestemd hebben!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik was precies hetzelfde van plan. Heb nog wat trainees die gaan poppen, zodra ik weer begin met het trainen van PM. Daarna zou ik ze verkopen en overstappen op aanvallen en voor die positie trainees kopen.
Ik zou de zwakste positie van je elftal nu trainen. In mijn geval is dat de aanval.
Wederom goed nieuws!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik heb trouwes mijn (kleine) federatie zo gek gekregen om voor je te stemmen. Heb je er in ieder geval weer 9 weer![]()
Stemmen op wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En CM?? Jij als medefeyenoordsupporter moet zeker voor mij gestemd hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |