qyn via ircquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb MK inmiddels wel te pakken gehad, nu dus de waailappen van een qyn en SD...
en op ircquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef SuperWeber het volgende:
Btw ik heb Suriman gesignaleerd in mijn GB
176...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:27 schreef pekel het volgende:
Wietse heeft trouwens een hele bult wedstrijden voor me gespeeld, weet alleen niet hoeveel, want ben geen supporter meer
Heb je al op mij gestemd???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef terryvorst het volgende:
Over half uurtje bekerstart:) Hopen dat ik met mazzel verder beker...
(Y)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:36 schreef terryvorst het volgende:
jah
Gisteravond had ik gestemd
Je kunt stemmen tot 21-08-2006 om 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
Als je tegen mij moet, gaat dat laatste niet lukkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:45 schreef pekel het volgende:
Oja, mijn doelstellinkjes:
Ongeslagen kampioen
Fok!Cup winnen
"In het verleden behaalde resultaten...."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als je tegen mij moet, gaat dat laatste niet lukken
Ditzelfde geld voor jou...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:48 schreef pekel het volgende:
[..]
"In het verleden behaalde resultaten...."
17.30 pas hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef terryvorst het volgende:
beker begonnen:)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:53 schreef -J-D- het volgende:Je kan via http://irc.johan-derksen.com/ via een webclient automatisch op IRC komen.
Geen kennis van IRC nodig of wat dan ook.
Klik op die url en je bent er.
Oepsquote:Connecting...
Unable to connect : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.fok.nl resolve)
Ligt aan je virusscanner heb ik me laten vertellen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:20 schreef -J-D- het volgende:
Mensen, even je wedstrijd bookmarken als je hem later nog terug wil zien.
Waarschijnlijk staat ie niet meer bij je wedstrijden, naderhand
bugje in HT, was vorig jaar ook, en gister bij de potjes in Finland ookquote:
Sta je achter tegen een botteam?quote:
geen commentaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sta je achter tegen een botteam?![]()
Mijn YP die om 19.45 uur of zo verkocht gaat worden.quote:Riny van Heel (127371315) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap rampzalig.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Iemand die in de 1e bekerpot MOTST is gestoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
0-1 achter tegen een gelijkwaardig team alleen vermoed ik dat hij MOTS speelt en ik speel PIC dus![]()
Hier hetzelfde en m'n beste mid heeft ook nog rood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
0-1 achter tegen een gelijkwaardig team alleen vermoed ik dat hij MOTS speelt en ik speel PIC dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |