Een vriend van me is geboren in Koog aan de Zaan en woont al vanaf zijn 4de in het Noorden van Limburg (Gennep). Inmiddels is hij 25 en hij klinkt nog steeds als een A'dammer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom spreekt die Ooijer na 11 jaar onder de rivieren nog steeds met dat kutaccent?
Staat niet echt in de etalage. Clubs komen hem nu pas op het spoor. PSV behoudt hem graag, maar als het bedrag uit zijn transferclausule (om en nabij 7 milj. meen ik) geboden wordt mag hij weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom VOH in de etalage staat?
Mooiste accent van Nederland komt natuurlijk uit de hoofdstadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Een vriend van me is geboren in Koog aan de Zaan en woont al vanaf zijn 4de in het Noorden van Limburg (Gennep). Inmiddels is hij 25 en hij klinkt nog steeds als een A'dammer...
Dan moeten ze geen 8 miljoen vragenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef cultheld het volgende:
Steef (in dienst bij PSV) beweert dat hij in de etalage staat.
Waaruit blijkt dat dan? Een paar krantenjongens die dat beweren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan moeten ze geen 8 miljoen vragen
Staat in zijn clausule. Voor minder mag hij niet weg, heb ik gelezen op psv netwerk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? Een paar krantenjongens die dat beweren?
Lijkt me sterk dat ze hem in deze fase nog kwijt willen. Tenzij ze al bezig zijn met een vervanger. We zitten niet echt ruim in de spitsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef cultheld het volgende:
Steef (in dienst bij PSV) beweert dat hij in de etalage staat.
Gewoon Saviola en Makaay halen, geen centje pijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze hem in deze fase nog kwijt willen. Tenzij ze al bezig zijn met een vervanger. We zitten niet echt ruim in de spitsen.
Misschien heeft Steef intern een aantal spitsen aangeraden. Rafael Sobis of Roy Makaay zouden uitstekende vervangers zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze hem in deze fase nog kwijt willen. Tenzij ze al bezig zijn met een vervanger. We zitten niet echt ruim in de spitsen.
Wij hebben Charisteas in de aanbieding. Koeman schijnt erg van hem gecharmeerd te zijn en die heeft er kijk opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien heeft Steef intern een aantal spitsen aangeraden. Rafael Sobis of Roy Makaay zouden uitstekende vervangers zijn.
blijf me nog steeds verbazen over het feit dat p$v een internationale topcoach aan zou stellen en ze uiteindelijk Koeman hebben.......die heeft echt nergens nog overtuigdquote:
Jij gelooft ook nog in de paashaas?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij was gewoon ziek. Hij meldde zich niet ziek om een transfer naar Blackburn veilig te stellen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moeten de spots vervangen worden en is de trap zoek
Charisteasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Wij hebben Charisteas in de aanbieding. Koeman schijnt erg van hem gecharmeerd te zijn en die heeft er kijk op![]()
Makaay is niet overbodig in München dus onbetaalbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien heeft Steef intern een aantal spitsen aangeraden. Rafael Sobis of Roy Makaay zouden uitstekende vervangers zijn.
Probeer nou gewoon eens PSV zonder dollarteken te schrijven joh. Dat praat gewoon wat leuker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
blijf me nog steeds verbazen over het feit dat p$v een internationale topcoach aan zou stellen en ze uiteindelijk Koeman hebben.......die heeft echt nergens nog overtuigd
Oogt ook wat volwassenerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Probeer nou gewoon eens PSV zonder dollarteken te schrijven joh. Dat praat gewoon wat leuker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |