abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40828534
Waarom spreekt die Ooijer na 11 jaar onder de rivieren nog steeds met dat kutaccent?
pi_40828708
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom spreekt die Ooijer na 11 jaar onder de rivieren nog steeds met dat kutaccent?
Een vriend van me is geboren in Koog aan de Zaan en woont al vanaf zijn 4de in het Noorden van Limburg (Gennep). Inmiddels is hij 25 en hij klinkt nog steeds als een A'dammer...
We sure are cute for two ugly people.
pi_40829992
Heeft iemand enig idee waarom VOH in de etalage staat?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:45:57 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40830187
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef cultheld het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom VOH in de etalage staat?
Staat niet echt in de etalage. Clubs komen hem nu pas op het spoor. PSV behoudt hem graag, maar als het bedrag uit zijn transferclausule (om en nabij 7 milj. meen ik) geboden wordt mag hij weg.

Van mij mag hij voor dat bedrag ook weg, al vind ik het ook niet erg als hij blijft. Toch een hele nuttige speler die ook nog regelmatig zijn doelpunten meepikt. Denk dat psv er ook zo over denkt, anders hadden ze hem wel voor minder laten vertrekken naar Porto.
pi_40830214
Steef (in dienst bij PSV) beweert dat hij in de etalage staat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40830231
Misschien moeten de spots vervangen worden en is de trap zoek
pi_40830257
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:01 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Een vriend van me is geboren in Koog aan de Zaan en woont al vanaf zijn 4de in het Noorden van Limburg (Gennep). Inmiddels is hij 25 en hij klinkt nog steeds als een A'dammer...
Mooiste accent van Nederland komt natuurlijk uit de hoofdstad
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:48:23 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40830270
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef cultheld het volgende:
Dan moeten ze geen 8 miljoen vragen
pi_40830334
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan moeten ze geen 8 miljoen vragen
Waaruit blijkt dat dan? Een paar krantenjongens die dat beweren?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:54:14 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40830414
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dan? Een paar krantenjongens die dat beweren?
Staat in zijn clausule. Voor minder mag hij niet weg, heb ik gelezen op psv netwerk.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:55:50 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40830457
psv netwerk

Bij SBS6[ werd gemeld dat Bolton Wanderers in de markt is voor Jan Vennegoor of Hesselink. Een vertegenwoordiging van de Engelse club zou vanavond ook op de tribune zitten voor de PSV-aanvaller. Ronald Koeman leek afgaande op zijn reactie in ieder geval op de hoogte te zijn. Volgens de PSV coach kan de PSV spits weg indien de het bedrag van zijn transferclausule betaald wordt en Vennegoor of Hesselink er zelf naar toe wil. Het late tijdstip in de voorbereiding zou daar niets aan veranderen.
pi_40830497
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef cultheld het volgende:
Lijkt me sterk dat ze hem in deze fase nog kwijt willen. Tenzij ze al bezig zijn met een vervanger. We zitten niet echt ruim in de spitsen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:57:53 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40830519
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat ze hem in deze fase nog kwijt willen. Tenzij ze al bezig zijn met een vervanger. We zitten niet echt ruim in de spitsen.
Gewoon Saviola en Makaay halen, geen centje pijn
pi_40830697
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Misschien heeft Steef intern een aantal spitsen aangeraden. Rafael Sobis of Roy Makaay zouden uitstekende vervangers zijn.
pi_40830853
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien heeft Steef intern een aantal spitsen aangeraden. Rafael Sobis of Roy Makaay zouden uitstekende vervangers zijn.
Wij hebben Charisteas in de aanbieding. Koeman schijnt erg van hem gecharmeerd te zijn en die heeft er kijk op
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:32:31 #66
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40831287
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef Dr.Nase het volgende:

[..]

....en die heeft er kijk op
blijf me nog steeds verbazen over het feit dat p$v een internationale topcoach aan zou stellen en ze uiteindelijk Koeman hebben.......die heeft echt nergens nog overtuigd
pi_40831327
Westerhof: "We hebben Paul Le Guen afgewezen omdat we liever een Nederlandse trainer (Domme Ronald) aanstellen bij PSV" .
pi_40832451
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij was gewoon ziek. Hij meldde zich niet ziek om een transfer naar Blackburn veilig te stellen.
Jij gelooft ook nog in de paashaas?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_40833890
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moeten de spots vervangen worden en is de trap zoek

Volgens mij is het al sinds zijn eerste seizoen zo dat Jan in de zomerstop eventueel weg mag, maar hij blijft altijd. Zie ik nu ook wel gebeuren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40834746
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef Dr.Nase het volgende:

[..]

Wij hebben Charisteas in de aanbieding. Koeman schijnt erg van hem gecharmeerd te zijn en die heeft er kijk op
Charisteas R. Koeman . Ajax
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:32:15 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40836799
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Makaay is niet overbodig in München dus onbetaalbaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40837763
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:32 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

blijf me nog steeds verbazen over het feit dat p$v een internationale topcoach aan zou stellen en ze uiteindelijk Koeman hebben.......die heeft echt nergens nog overtuigd
Probeer nou gewoon eens PSV zonder dollarteken te schrijven joh. Dat praat gewoon wat leuker.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:01:50 #73
11102 knep
Mountainfreak
pi_40842654
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Probeer nou gewoon eens PSV zonder dollarteken te schrijven joh. Dat praat gewoon wat leuker.
Oogt ook wat volwassener .
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:26:38 #74
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40843645
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Charisteas R. Koeman . Ajax
ik sluit mij daarbij aan.. oja Lamey

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:49:01 #75
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_40844437

[ Bericht 100% gewijzigd door Spees_Eend op 15-08-2006 21:49:36 ]
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:49:58 #76
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_40844467
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:26 schreef appelsientje het volgende:

[..]

ik sluit mij daarbij aan.. oja Lamey

Verder is Koeman niet van Charisteas gecharmeerd, heeft hij zelf gezegd, gelezen op PSV Netwerk. Thank God op onze blote knietjes

[ Bericht 14% gewijzigd door Bomenverzameling op 15-08-2006 21:58:51 (dat doen we niet he) ]
pi_40844552
Ooijer zal 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt wel vertrekken, denk ik en dan krijgen we weer zo'n paniek aankoop.

Lamey vind ik waardeloos, Reiziger mag van mij direkt vertrekken en mag Ball meenemen en Koeman had om mij niet hoeven komen.

Ik ben dus niet blij
Keep the faith!!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:52:53 #78
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40844571
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Verder is Koeman niet van Charisteas gecharmeerd, heeft hij zelf gezegd, gelezen op PSV Netwerk. Thank God op onze blote knietjes
Mooi dan komt die in ieder geval niet onze kant op...

[ Bericht 17% gewijzigd door Bomenverzameling op 15-08-2006 21:59:07 ]
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:53:32 #79
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40844597
Ajax mag die schaal wel hebben, maar zoals de presentator zei; er zijn er maar weinig die én de schaal hebben gewonnen én lands kampioen zijn geworden dus...

Punt is duidelijk me dunkt
pi_40844618
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:53 schreef TommyGun het volgende:
Ajax mag die schaal wel hebben, maar zoals de presentator zei; er zijn er maar weinig die én de schaal hebben gewonnen én lands kampioen zijn geworden dus...

Punt is duidelijk me dunkt
Tijd dat Ajax dat wel weet te presteren .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:54:35 #81
79837 Lemming22
pi_40844635
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Mooi dan komt die in ieder geval niet onze kant op...
Even het tekstje erbij om de koppige ongelovige ajacieden onder ons voor te zijn
quote:
9/8/2006 - Koeman: geen belangstelling voor Charisteas
(Gepost door RvN)

De Griek Charisteas had zelf na de geruchten over interesse van PSV al laten weten niets gehoord te hebben van de Eindhovenaren. In het tijdschrift Sportweek liet ook PSV coach Ronald Koeman weten dat er van PSV-zijde absoluut geen belangstelling is. "Hij stond en staat niet in de belangstelling van PSV".
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:56:19 #82
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40844697
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Even het tekstje erbij om de koppige ongelovige ajacieden onder ons voor te zijn
[..]

Kijk dat is de eerste goede actie van Koemen...
Probeer toch positieve dingen te zien
pi_40845686
quote:

[..]

[..]

Knap van Koeman, niet 2 keer dezelfde miskoop doen, nou maar hopen dat hij ook zo over Sikora denkt .
pi_40845719
Ah, zal wel een andere stomme aankomen, Koeman kennende.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40850546
Mocht Koeman iets doms in gedachte hebben, neem ik aan dat Valckx hem daarvan weerhoudt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40855785
Ik mag hopen van wel Maar ik weet niet hoe doortastend Koeman is. En hoe makkelijk Valckx om te lullen is.
pi_40857083
Hoewel ik Valckx als mens en voetballer hoog heb zitten vraag ik me toch ook af hij nou iemand is die je zo'n belangrijke rol moeten laten spelen in je technisch beleid. Maar goed, van de 3 mannen die daar over gaan (Westerhof, Koeman, Valckx) heb ik nog het meeste vertrouwen in Stan .
pi_40857738
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:22 schreef RayMania het volgende:
Ah, zal wel een andere stomme aankomen, Koeman kennende.
Ow, je kent hem? Is hij een vriend van je?

Ach, iedereen denkt dat Ajax kampioen wordt. Al die zogenaamde "kenners" in VI hebben net zoals vorig jaar Ajax bovenaan staan. We weten allemaal hoe dat de afgelopen twee jaar is afgelopen, dus dat geeft mij wel vertrouwen.

PSV
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:22:40 #89
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40859368
DD??
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40859394
quote:

[..]

[..]

Charisteas moet ook gewoon bij Ajax blijven.
pi_40859838
Blackburn heeft weer met PSV gesproken en Bolton heeft 7,5 miljoen over voor VoH (van het netwerk). Er kan dus nog veel gebeuren zo vlak voor de deadline en ik ben daar niet blij mee
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:41:03 #92
79837 Lemming22
pi_40859868
VOH wil niet naar Bolton, dus dat is geen gevaar. Het feit dat PSV en Blackburn weer hebben gepraat vind ik wel vervelender...
pi_40859894
Beasley zou in de belangstelling staan van Real Salt Lake
pi_40860061
Ben ik de enige die Koeman wel goed vind? Dat hij bij Ajax slecht was is logisch, daar is alles zo in en in verrot, daar gaat iedereen kapot.
Met Benfica deed hij het toch aardig in de Champions League.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_40860191
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef ErikT het volgende:
Ben ik de enige die Koeman wel goed vind?
Een van de weinigen
quote:
Dat hij bij Ajax slecht was is logisch, daar is alles zo in en in verrot, daar gaat iedereen kapot.
Nou praat je complete onzin..
quote:
Met Benfica deed hij het toch aardig in de Champions League.
Maar hij mocht daar niet voor niets al zo snel weg.
pi_40860331
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een van de weinigen
Woohoo ik ben speciaal
quote:
Nou praat je complete onzin..
Eeeh nee. Jan Wouters, Co Adriaanse, Ronald Koeman, Danny Blind. Ging lekker daar met die mensen. Hoe komt dat? Door die mensen? Dat sprookje geloof ik niet.
quote:
Maar hij mocht daar niet voor niets al zo snel weg.
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Wilde hij zelf weg? Dit verhaal ken ik niet. Iemand?
pi_40860395
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef ErikT het volgende:

Dat begrijp ik ook niet helemaal. Wilde hij zelf weg? Dit verhaal ken ik niet. Iemand?
Toen PSV hem benaderde had hij wel interesse, en volgens mij moest hij van het bestuur niet weg, maar stonden ze ook niet onwelwillend tegenover een vertrek.
pi_40860761
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef ErikT het volgende:

[..]

Woohoo ik ben speciaal
[..]
quote:
Eeeh nee. Jan Wouters, Co Adriaanse, Ronald Koeman, Danny Blind. Ging lekker daar met die mensen. Hoe komt dat? Door die mensen? Dat sprookje geloof ik niet.
Wouters: heeft niet de kwaliteit om een topclub te leiden.
Co: eigenwijze flikker die nou eenmaal vroeg of laat ruzie gaat krijgen met de halve of hele club.
R.Koeman: Ook niet echt de man om een topclub te leiden.
Danny Blind: Zie Wouters en Koeman.

Van dit rijtje is eigenlijk alleen Adriaanse een topcoach, maar die heeft zijn persoonlijkheid die tegen hem werkt. Bij de andere 3 denk ik dat ze of vakinhoudelijk of qua persoonlijkheid niet in staat zijn een topclub te leiden. Het zouden alle 3 hele goed assistenten of jeugdtrainers kunnen zijn geloof ik, maar voor het hoofdtrainerschap bij een topclub, nee, ik denk niet dat ze dat in zich hebben.
pi_40861343
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Wouters: heeft niet de kwaliteit om een topclub te leiden.
Co: eigenwijze flikker die nou eenmaal vroeg of laat ruzie gaat krijgen met de halve of hele club.
R.Koeman: Ook niet echt de man om een topclub te leiden.
Danny Blind: Zie Wouters en Koeman.
Ze zijn er allemaal neergezet door hetzelfde bestuur waarmee ze geëmmer kregen. Wouters en Blind zijn afgescheept voordat ze tijd hadden om iets op de rails te zetten, Adriaanse is eruit gegooid wegens zijn, blijkt nu, terechte uitspraak die je onder deze post kan lezen. Koeman is vervangen door Blind. Iemand met minder ervaring dan hijzelf, onbegrijpelijk...

Erwin Koeman kan het, Rijkaard kan het en ik denk dat Ronald Koeman het ook kan. Let maar op, we worden gewoon weer kampioen
pi_40862619
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:29 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Ze zijn er allemaal neergezet door hetzelfde bestuur waarmee ze geëmmer kregen. Wouters en Blind zijn afgescheept voordat ze tijd hadden om iets op de rails te zetten, Adriaanse is eruit gegooid wegens zijn, blijkt nu, terechte uitspraak die je onder deze post kan lezen. Koeman is vervangen door Blind. Iemand met minder ervaring dan hijzelf, onbegrijpelijk...
Het bestuur van Ajax ging dan imo ook de mist in met het benoemen van deze trainers. Wat niet wegneemt dat 3 van de 4 imo geen toptrainers materiaal zijn, en de enige die het wel is zit zichzelf constant in de weg met zijn eigen gedrag. Dat is heel iets anders dan zeggen dat goede mensen bij Ajax het niet redden. Dat Ajax een "spitsenkerkhof" werd genoemd word nu ook door Huntelaar naar het rijk der fabelen verwezen, de spitsen die Ajax haalden waren gewoon niet goed genoeg. Ik zou het prachtig vinden als iedereen die naar Ajax ging faalde, maar ook voor Ajax geldt: zet de juiste mensen met de juiste kwaliteiten neer en je krijgt een topteam. Nu maar bidden dat R. Koeman voor PSV de juiste man is, al betwijfel ik dat ten zeerste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')